Jeg har skrevet lidt om forskellige the med lakrids. Det kan du læse mere om her: a-teaholic.blogspot.dk/search/label/ Lakrids
Perchs og Tante T, som de andre nævner, kan også anbefales sådan helt generelt, når der skal købes the. Tantens Cool Mint og Perchs Cool Herbal (mere eller mindre samme the bare med 2 forskellige navne) er rigtig gode. Personligt synes jeg selv, det er lækkert og forfriskende med lidt citrus i lakridsen.
Men skal det være ren lakrids og the, så synes jeg denne er god: frederiksdal-tehandel.dk/sort-aroma- te-55/sort-lakrids-te-p1149. Jeg tror den minder meget om Lakridsrodstheen fra Perchs, som jeg endnu ikke har smagt.
Skal det bare være lakrids, lakrids, lakrids kan det kun være denne her: frederiksdal-tehandel.dk/urte-te-58/ lakrids-urtete-p1151 Den smager VIRKELIG meget af lakrids og anis, ja det blev næsten for meget, da jeg smagte den. Men er man vild med lakrids, vil man sikkert også være vild med theen 
Til sidst så synes jeg altså også de helt almindelige "kedelige" Pickwick thebreve med lakridsthe er gode.
Min personlige favorit, når theen skal smage af lakrids, er Pukkas Liqorice & Peppermint. Den smager ikke rigtig af pebbermynte -mest lakrids. Den er nævt på bloggen (det første link). Ellers foretrækker jeg en kop Cool Mint/Cool Herbal.