Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

God lakridsthe?
Forfatter: 
Dato:  02-01-2013 12:31

Er der nogen som kan anbefale en god lakridsthe og evt. hvor den kan købes?

Make someone smile whenever you can, you never know how much of a difference you could be making in their life at that moment.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-01-2013 12:36

Lakridsrodste fra Perch's tehandel. Den koster 34 kr pr 100 gram, men man skal bruge en skefuld til en hel kande, så det er ikke galt igen.
De har en butik på sidegaden til Købmagergade, og så har de også en internetshop. (men jeg vil lige slå et slag bare for at besøge butikken, den er så hyggelig og dygtige ekspedienter!!)

www.perchs.dk/ default.asp?page=speci...mp;id=2918

0
0
Svar på denne tråd

Lakridste
Forfatter: 
Dato:  02-01-2013 13:37

Jeg er stor fan af te fra www.tante-t.dk

Sanders lakridste er fantastisk, men triple lakrids smager også rigtig dejligt. Hemmeligheden ved begge er at lade dem trække i 5-10 min, så den rigtige lakridssmag kommer frem.

Mvh

Mette

Pr. 1. januar har vi en ledig boks Lille Hovgaard i Kolding

se mere på www.lille-hovgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  02-01-2013 15:12

Pickwick laver én, som jeg synes smager helt fint! Især hvis du lader den trække rigtig længe ^^

Idiots don't catch colds

Well...

0
0
Svar på denne tråd

gammeldags thehandel
Forfatter: 
Dato:  02-01-2013 15:21

Jeg ville også gå i perchs, om ikke andet så bare for stemningen og det helt fantastiske personale.

Får helt lyst til at smutten en tur forbi

jette

Stald Møllegården Heste og Ridecenter

Pony Rideskole - Horsemannship kurser for børn og unge

Center for alternativ behandling

bla. KST, Akupunktur, TFT, Massage og Naturopati

Rideterapi og Hippoterapi

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-01-2013 18:10

Jeg har skrevet lidt om forskellige the med lakrids. Det kan du læse mere om her: a-teaholic.blogspot.dk/search/label/ Lakrids

Perchs og Tante T, som de andre nævner, kan også anbefales sådan helt generelt, når der skal købes the. Tantens Cool Mint og Perchs Cool Herbal (mere eller mindre samme the bare med 2 forskellige navne) er rigtig gode. Personligt synes jeg selv, det er lækkert og forfriskende med lidt citrus i lakridsen.

Men skal det være ren lakrids og the, så synes jeg denne er god: frederiksdal-tehandel.dk/sort-aroma- te-55/sort-lakrids-te-p1149. Jeg tror den minder meget om Lakridsrodstheen fra Perchs, som jeg endnu ikke har smagt.

Skal det bare være lakrids, lakrids, lakrids kan det kun være denne her: frederiksdal-tehandel.dk/urte-te-58/ lakrids-urtete-p1151 Den smager VIRKELIG meget af lakrids og anis, ja det blev næsten for meget, da jeg smagte den. Men er man vild med lakrids, vil man sikkert også være vild med theen :-)

Til sidst så synes jeg altså også de helt almindelige "kedelige" Pickwick thebreve med lakridsthe er gode.

Min personlige favorit, når theen skal smage af lakrids, er Pukkas Liqorice & Peppermint. Den smager ikke rigtig af pebbermynte -mest lakrids. Den er nævt på bloggen (det første link). Ellers foretrækker jeg en kop Cool Mint/Cool Herbal.

Mvh. Julie

---

Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

Besøg min blog: http://a-teaholic.blogspot.dk

0
0
Svar på denne tråd

den.......
Forfatter: 
Dato:  03-01-2013 22:27

...allerbedst'este lakridsthe fåes hos Tiger

Guldhår

www.Lehmanns-Rideudstyr.dk

-shop bedre online

...........Bedst til Bucas

Lavfruktan WRAP sælges og leveres

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider