Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

den bedste julegave :)
Forfatter: 
Dato:  24-12-2012 23:27

ja det må være mig der har fået en af dem i år. sagen er den at jeg er i fuld gang med at købe hest på afbetaling, og var egentlig ikke færdig før om nogle måneder, men da både min søde kæreste og søde mor begge vælger at give mig pengegaver special til netop betaling af min kommende hest, ja så kan jeg allerede betale ham færdig d. 1 januar :D det er for mig en vildt personlig gave og det bedste jeg kunne ønske mig :)

hvad var jeres absolut bedste julegave i år ?

julehilsen fra

<3 Louise & Aslan<3

0
0
Svar på denne tråd

bumbum
Forfatter: 
Dato:  25-12-2012 01:01

hvor er det dejligt for dig det er altid fedt at få det man ønsker sig.

min kæreste og jeg, fik lige det vi ønskede os. de abselute bedste var en samsung galaxy tab 2 med 3g og et canon 7d med en 24 - 105 line som vi fik at min søde far

god jul til alle

Heldig ejer af en vidunderlig irich cob!

Kvalitet autolakering af bil. dæk skift/opbevaring samt alm service af alle biler

Søborg 26 13 48 67

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-12-2012 10:16

To par Nike Free 5, af min mor, søster og far til når jeg skal starte på mit nye job, hvor jeg skal stå op ca. 9 timer hver dag :-)

og så et tørklæde min moster har lavet til mig. Super lækkert! Dejligt man stadig kan blive glad for hjemmelavede ting.

Men alt i alt har jeg fået fantastiske gaver. For første gang er der ingen der skal byttes :-)

kun det nyeste Helly Hansen skiundertøj fra dik af min kat, fordi det er for stort :-)

Når enden er god, er alting godt :B

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  25-12-2012 11:41

tror det bedste i år, er en kuffert (trollie med 4 hjul) fra mit arbejde.

..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

Bedste julegaver
Forfatter: 
Dato:  25-12-2012 13:11

Var dem allesammen :D

Men de absolut bedste var dog at min onkel nåede at komme hjem fra sygehuset efter en 4 dobbelt bypass og nu holder i maaaange år igen (forhåbligt)

Den anden bedste sådan "rigtige" gave var en lammeskindsarmbånd fra Story fra en hemmelig beunder :D

0
0
Svar på denne tråd

Den bedste julegave
Forfatter: 
Dato:  25-12-2012 16:11

Det må virkelig være de 3 utroligt smukke armbånd jeg har fået af min dejlige kæreste (det er de der ambånd med noget knyttet snor, og kugler som rigtig mange går rundt med) De er super flotte og jeg er bare så glade for dem!!!

Hilsen Maria

Nu med Enghavens Fiona <3

" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"

Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-12-2012 16:44

Sikke en dejlig gave!

Som skilsmissebarn med en stor familie og dermed flere gaver, er det svært at vælge én der skiller sig ud.

Men mine favoritter er blandt disse: en sort kjole som er super flot, den nye iPad (har den helt gamle som går i sort når jeg skriver noter på osv) og et raclette sæt til når pigerne er på besøg :)

jeg fik min fødselsdagsgave i samme omgang (har d. 16.), her fik jeg et super smukt guldarmbånd med sort læder og sorte sten fra Swarovski. Er helt vild med det, uh det er flot :) skal have det på til julemiddag i dag (holder jul i England så vi har først den store middag her d. 25.)

0
0
Svar på denne tråd

Gave...
Forfatter: 
Dato:  25-12-2012 22:23

Min bedste gave var at min dejlige kæreste friede til mig juleaften - det var helt fantastisk, og slet ikke til at fatte endnu Ih hvor jeg elsker den mand

*Winnie & Falcon*

Sælges: Easyboot Glove str. 1,5 - 500 KR

Søger Amigo regndækken str. 130 i god stand - ikke rød/pink.

Kontakt mig på PB.

0
0
Svar på denne tråd

Bedste julegave ever
Forfatter: 
Dato:  25-12-2012 23:08

Den bedste julegave var uden tvivl to Bon Jovi billetter til deres koncert i parken til juni næste år

Især fordi det kom bag på mig da det ikke stod på mon ønskeseddel, havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at jeg ville få sådan en fantasisk gave. Var rørt til tårer

Med Fruerlundens Rosita

~ Min fantastiske basse, Pyrus Rævdal, forlod mig d. 17. November 2011 efter lang tids sygdomsforløb. RIP og tak for alt ~

Pyrus, Wolle og Soya altid i mit hjerte og savnet hver dag ...

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2012 00:25

Har fået megt af det jeg ønskede mig.

Canon 60D

Mountain Horse Active Winter High støvler

Gavekort til G-star.

Kingsland trøje

1000,-

Dirch Passer bog

2 sports BH'er

Ice Age 4

Sokker

Merci chokolade fra arbejdet

Så mangler jeg fra min onkel og tante.

Det synes jeg er feee, da det er ting jeg har ønsket mig.

Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  26-12-2012 17:30

Maria - glæd dig! var i horsens sidst og det var så fedt! skal helt sikkert afsted igen! :D

..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

Julemnd
Forfatter: 
Dato:  26-12-2012 17:42

Den bedste gave jeg fik var en Nespresso kaffemaskine som jeg havde ønsket mig. Min mor havde ellers fået overbevidst mig om at sådan en ville jeg ihvertfald ikke få :-D

Og så fik jeg en rigtig fin (og dyr!) taske som også var en rigtig god gave, selvom jeg faktisk ikke havde ønsket mig den :-)

Hilsen Rikke

Part søges

0
0
Svar på denne tråd

Julegave
Forfatter: 
Dato:  26-12-2012 19:57

Det må være hit-air sikkerhedsvest :-)

Tanja Andersen

Løsdrift plads, mellem Dianalund og Ruds Vedby

Se mere på min profil

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider