Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vil du have en gæst juleaften?
Forfatter: 
Dato:  19-12-2012 13:05

Jeg faldt lige over denne kampagne på Facebook som jeg synes jeg ville dele herinde:

www.rodekors.dk/kampagner/jul/ julegaest

Jeg synes det er en virkelig god ide, men jeg håber lidt at det også bliver markedsført udover internettet da mange ældre f.eks ikke er online - men det har de sikkert tænkt på

Make someone smile whenever you can, you never know how much of a difference you could be making in their life at that moment.
0
0
Svar på denne tråd

Julegæster
Forfatter: 
Dato:  19-12-2012 13:09

DR er også godt med. Både online, i radioen og på tv.

www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2012/ Julegaester/index.htm

Mvh Jean

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2012 19:20

Det' sgu en god ide!

Det eneste jeg kan være bekymret for, er måske gamle, enlige mennesker. De gamle, enlige jeg kender, ville ikke have meget mod på at tage hjem til nogle fremmede og fejre jul.

Bissen

Tomorrow - do better

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  19-12-2012 19:38

jeg havde tænkt på det, kunne være fint, nu det ser ud til at min far brænder os af :/ Men ved ikke helt hvordan ungerne ville tage det,

Så tænker måske at det bliver nytåret i stedet for, der har vi ikke ungerne , der bliver vi bare nogle stykker der skal hygge med go mad og procenter

" He who is tired of Weird Al, is tired of life " ....Qoute Homer Simpson

0
0
Svar på denne tråd

er det ikke også en del
Forfatter: 
Dato:  19-12-2012 21:06

af ungernes opdragelse at man tænker på andre og ingen skal sidde alene juleaften med mindre de selv ønkser det.

Mine unger på nu 14 og 17 har igennem årende oplevet forskellige gæster også venner som af en eller anden årsag ellers skulle være alene juleaften og ser det noget helt naturligt og ingen ville i øvrigt undre sig skulle det være en fremmed vi havde inviteret. Tror egnetlig mere de undre sig over det ikke er lykkedes mig og finde en hjemløs et eller andet sted. Men dem er der ikke mange af i Hundested om vinteren.

Smil smitter.

0
0
Svar på denne tråd

rigtig godt
Forfatter: 
Dato:  19-12-2012 21:33

Jeg synes det er et rigtig godt initiativ og har hermed også delt det på min FB. Derudover vil jeg også snakke med familien og spørge om de er med på ideen og være vært. Havde de været hos mig vi skulle være ville jeg helt klart være være.

0
0
Svar på denne tråd

God ide.
Forfatter: 
Dato:  20-12-2012 00:10

Vi har tilmeldt os - jeg syntes det er en super ide. Ingen skal sidde ufrivilligt alene juleaften.

0
0
Svar på denne tråd

super ide
Forfatter: 
Dato:  20-12-2012 14:15

..men er det nu også SÅ SLEMT at sidde alene juleaften..

Selv holder vi juleaften imorgen min bror og mig, da ingen af os har ungerne hjemme juleaften..

Jeg har set pænt meget til min familie her i november og december og allerede i starten af december snakkede min anden bror og jeg om at det var fint nok..

Så jeg meddelte at jeg vil være hjemme juleaften.. ØJJJJ ikke godt, mine forældre gik i selvsving, jeg fik pludselig flere invitationer fra naboer og veninder men i sammenråd med mine forældre, har jeg accepteret at jeg kommer hjem til dem juleaften.. øv så bliver bilen alligevel slidt op.. hmm så må jeg tage hyggeaftenen nytårsaften i stedet.. men der er ungerne hjemme igen..

Skønne killinger søger hjem. Er klar til at flytte hjemmefra 11. december.

Nu med hjemmeside: www.farving.dk/lene den er stadig under opbygning og vil løbende blive udvidet og opdateret.

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  20-12-2012 14:20

Pruhest, nu er det vores første jul sammen ( sammenbragt familie), så derfor synes jeg vi lige skal finde en tradition, før vi slæber andre til huse.

og i og med det er første jul, 3 af dem er under 8 så synes jeg vi venter. Men de er ganske pænt opdraget ellers

Og min søn på 7 sad også og fortalte hvad han fandt vigtig ved julen, og det var ikke gaverne eller juletræet. Så synes nu de fint har fat i at skulle hjælpe andre, de giver ofte deres lejetøj til genbrug eller væk via internettet

" He who is tired of Weird Al, is tired of life " ....Qoute Homer Simpson

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider