|
|
| 16. december - Julehesten vil holde clinic |
| Forfatter:  |
Beech ♥Smokin-Royal♥ |
| Dato:  |
16-12-2012 00:14 |
|
Indsat fra nyheden 16. december - Julehesten vil holde clinic:
Idag er det den 16. december. Sneen ligger stadig, selvom den nu er ved at være lidt tyndslidt flere steder. Det kunne pynte med et fint lille lag til at dække det beskidte. Måake det kommer inden jul. Julehesten og dens kammerater ruller sig i sneen hver dag, det er jo skønt at slippe for mudder, og så bliver man jo også ren af at rulle i sne, skøønt. Alligevel bliver det nu også rart når det bliver lidt varmere igen, de der mange minusgrader er lidt anstrengende i længden, ihvertfald for menneskene der som altid slider med at holde vandet frostfrit, og som slæber kilovis af stråfoder ud på foldene. Julehesten sætter pris på det, det gør jeres heste sikkert også. Julehesten vil gerne holde noget undervisnings clinic for sine venner når det bliver sommer, men hvordan er det nu med det? Hvor skal det annonceres? Skal det overhovet annonceres eller kan det bare slåes op på markedspladsen? Julehesten ved hvor den skal gå hen for at få svar, gør du? Læs mere om julekonkurrencen og præmierne her: www.heste-nettet.dk/info/ julekalender2012/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.. |
|
|
Hehe, det var skisme nemt i dag.. Men nu kun fordi jeg har været forbi stedet flere gange i "jagten" her på det sidste. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julehest |
|
|
Yes, fundet. Øvelser gør mester. På trods af, at Hyggesnak forsvandt midt i min søgen rundt. Det var lidt mystisk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meget nem :) |
|
|
Fundet med det samme  ..Dog forstår jeg ikke nyheden, betyder det at hyggesnakken (her) fra nu af er "junior snak" ...oder was? 
For where your treasure is, your heart will be also. Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM. Send pb for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
og idag er jeg så helt lost, synes jeg har været de logiske steder, men ingen julehest, til gengæld forsvandt hyggesnak fra skærmen, hmmm gad vist om den lille hest er gået samme sted hen? Mvh Naja
Nu med ifolet hoppe:-) Termin 2. juni 2013
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
og så faldt tiøren, så nu kan jeg roligt gå i seng. Godnat og god jagt til jer alle. Mvh Naja
Nu med ifolet hoppe:-) Termin 2. juni 2013
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nissehest |
|
|
Klik klik - fundet 
Mvh Gitte og Den Lille Grå Klubchampionatsvinder Dressur 2007 Klubchampionatsvinder Distance 2009 Bedste ikke-pointgivende distance-equipage 2011 & 2012 At fuldføre er at vinde www.distanceridning.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan ikke.... |
|
|
lige gennemskue den, troede den var under arrangementer, men næææh. Må vist se med friske øjne i morgen 
Mvh. Juliette Bedækning tilbydes i 2012 ved palominohingsten Shulay Gold Fever; EU-godkendt, kåret i PSA og kåret som DK's første og eneste sportsaraber-hingst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehesten |
|
|
Richelieu Arabians Du er på rette spor, men hvordan er det nu lige reglerne er 
De bedste ønsker Tirsa Man bliver aldrig for gammel til at lære - Der bliver bare mere og og mere der skal aflæres
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Takker :) |
|
|
Var det rigtige sted men tak tirsa du hjalp lige med det sidste klik 
______________________...__________ Heste er en livstil, så hvis du begiver dig ud i heste så gør det helt og ikke halvt _________________________________ Catja Folsach Jensen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm |
| Forfatter:  |
springerne |
| Dato:  |
16-12-2012 09:13 |
|
stald Ventrup. os med springerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ?????? |
|
|
Okay jeg fatter det ikke? Synes jeg har været alle logiskeOG ulogiske steder? Hint?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv ..... |
|
|
Har kigget på arrangementer og reglerne. I dag er hermed erklæret til at være 'jeg er for dum til at finde Julle'. Og hvis det skal være på den måde (og det skal det åbenbart) så tager jeg da bare ud og lukker hestene ud. Så har jeg lavet 1! konstruktiv handling i dag. Fortsat held og lykke til jer andre i Julle-jagten 
Mvh. Sanne Golan - nyinstalleret, smuk og dejlig oldenborger Dolly - afinstalleret = pensionist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nem nem nem |
|
|
Total nem, synes nok det er den nemmeste indtil videre!!! Tænkte der er kun et sted den kan være... God jagt
Hilsen Maria Nu med Enghavens Fiona <3
" Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede sjæleven Day-Light R.I.P & Min sorte skønhed Ridder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehesten |
|
|
Tirsa ?Tao? Tak for hjælpen...... det var lige det hint jeg manglede 
VH Pernille Købes: Bladet Min hest. Med tegneserien om Man O'war og tegneserien om Next Milton "Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher) I believe in dragons, goo ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg.... |
|
|
må altså også være halv-dum for jeg kan heller ikke finde den. Var under arrangementer og regler, men der gemmer den sig i hvert fald ikke.
Troede et par timers søvn hjalp på logikken, men tilsyneladende ikke 
Mvh. Juliette Bedækning tilbydes i 2012 ved palominohingsten Shulay Gold Fever; EU-godkendt, kåret i PSA og kåret som DK's første og eneste sportsaraber-hingst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ahh... |
|
|
Jeg var ikke på helt gale spor fandt jeg ud af, den gemte sig bare lige i et andet klik Hermed fundet og kan alligevel konstatere at et par timers søvn hjælper på fornuften 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fundet |
|
|
Fundet, meget nem i dag, der var bare lige nogle retningslinjer, man lige skulle læse først 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hint.... |
|
|
er der nogen der vil give et hint evt. i pb, jeg er stået helt af i dag...
©´¯`·.¸¸.·´¯`·-KROMI-·´¯`·.¸¸.·´¯`© Kromfohrländer - Så bli'r det ikk' bedre Mor til Linus Emil 10.12.07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fandt den |
|
|
©´¯`·.¸¸.·´¯`·-KROMI-·´¯`·.¸¸.·´¯`© Kromfohrländer - Så bli'r det ikk' bedre Mor til Linus Emil 10.12.07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Fundet i første hug.. 
Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Stadig ikke fundet Det er da godt, jeg ikke selv er interessere i at holde sådan noget undervisnings-clinic, for så ville jeg da aldrig finde det sted 
Med venlig hilsen Cecilie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Nogen der vil hjælpe?  Er helt lost i både HN-julehesten og JHN-julehesten 
Sælger 16" læder kombisadel mellem mod bred bom. Stand som ny! En rigtig hest starter med OX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehesten |
|
|
Okay - nu er jeg måske lidt blond... Er JHN-hesten og HN-hesten den samme nu? For jeg har fundet Junior-hesten men ikke den "voksne"???
Livet er ikke en rejse mod graven, hvor man skal nå sikkert frem i en velbevaret krop, man skal komme fræsende sidelæns ind, fuldstændigt brugt op, totalt slidt ned, mens man råber; Wauv sikke en tur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha ha |
|
|
Jeg tænkte lige over ordet clinic en ekstra gang og har nu fundet den voksne julehest også 
Livet er ikke en rejse mod graven, hvor man skal nå sikkert frem i en velbevaret krop, man skal komme fræsende sidelæns ind, fuldstændigt brugt op, totalt slidt ned, mens man råber; Wauv sikke en tur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Begge juleheste |
|
|
I resten af konkurrencetiden (dvs. til og med d. 24. december 2012), vil der være begge juleheste og begge konkurrencer. Mvh Ryttersnak Support Heste-nettet.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julehæææst |
|
|
Det kan ikke passe, at i dag er første gang jeg slet ikke finder julehesten ... Jeg er fuldstændig lost! Kan slet ikke komme på hvor den laban kan være, siden bunden af min side ikke leder mig til den...... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 16. December |
|
|
Nøj, den var mega nem i dag!  Til Marabou: Junior hesten er lyserød med nissehue og den "voksne" er rød..
Opstaldning ved 8543 Hornslet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fundet |
|
|
Jubii - Fandt den med det samme - Jeg bruger eller tit rigtig mange klik før jeg finder den .
Ingeborg Firfod & Trine Lauritzen !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|