|
|
| 13. december |
| Forfatter:  |
Beech ♥Smokin-Royal♥ |
| Dato:  |
13-12-2012 00:15 |
|
Indsat fra nyheden 13. december:
Idag er det den 13 december, og uf hvor er det altså hylekoldt når man stikker hovedet udenfor stalddøren. Det er vejr til en kanetur og til varm kakao og æbleskiver. Mennesker og mange heste er pakket ind fra top til tå for at kunne klare kulden, og der bliver kørt kilovis af hø til de sultne heste. Nogle heste klarer bedre kulden end andre, og til dem hører den lille seje race fra det kolde nord. Denne race har en ganske særlig gangart, men det er der faktisk også en anden race der har. Hvis man krydser dagens race med den lille stærke hest fra nord får man en Aegidienberger, men hvilken race er dagens hest?? Søg og du skal finde. Læs mere om konkurrencen og præmierne her: www.heste-nettet.dk/info/ julekalender2012/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julehesten |
|
|
Den var neeeeeem 
For where your treasure is, your heart will be also. Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM. Send pb for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
Snuppet på tidspunktet... Jep, den var nem 
*Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey* R.I.P Dear Tana C. <3 Termin D. 10/3-13 til en pige <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nissehest |
|
|
Fundet 
Mvh Gitte og Den Lille Grå Klubchampionatsvinder Dressur 2007 Klubchampionatsvinder Distance 2009 Bedste ikke-pointgivende distance-equipage 2011 & 2012 At fuldføre er at vinde www.distanceridning.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift... |
|
|
den var ski da nem i dag haha julehest, mig snød du ikke i dag ! 
. Nadja & Max Nobel . "vi er ikke alle lige dygtige, men vi er alle lige vigtige"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godnat nu |
|
|
Gættede rigtigt med et sammen, men drejede den forkerte vej i kanen. Nå, jeg fik vendt om, tænkt rigtigt og så var Julle der lige med det samme. Nå, det er en race, som jeg (mums) godt kunne tænke mig at ha en gang
Mvh. Sanne Golan - nyinstalleret, smuk og dejlig oldenborger Dolly - afinstalleret = pensionist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjælp... |
Aulbjerg |
13-12-2012 06:28 |
|
..hsr regnet ud at det må være en lille pelsbeklædt 5 gænger... men hvor søren gemmer den sig... hjælp?
venter Tailormade Lancelot/Stravinsky xx føl 2013 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej nej... |
|
|
Den er nok ikke helt så lille som du forestiller dig. Og måske ikke helt så meget pelskugle som du overvejer.
Mvh. Sanne Golan - nyinstalleret, smuk og dejlig oldenborger Dolly - afinstalleret = pensionist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Fundet... 
Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til dem der skal have hjælp :D |
|
|
man kunne jo starte med at kigge på hvad Aegidienbergeren er avlet af 
"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Neeeeeeem |
|
|
Øj det var den nemmeste indtil nu 
Med venlig hilsen Karen Negle laves af proffesionel veluddannet negletekniker i Randers bla. Dk mester og worldcup vinder i nailart 2010 www.negle-nu.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øøøøøøhhhh |
Charlib |
13-12-2012 07:38 |
|
tror julehesten er hoppet videre?????? burde vel være nem at finde i dag men nej det er den ikke lige nu!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fundet |
|
|
Den er rigtig rigtig nem, hvis man læser mere end de 3 første afsnit 
Hilsen Maria Nu med Enghavens Fiona <3
" Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede sjæleven Day-Light R.I.P & Min sorte skønhed Ridder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaaaaaaaaaah selvfølgelig |
Charlib |
13-12-2012 07:49 |
|
Takker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor hvor hvor |
|
|
Jeg tror godt jeg ved, hvilken race der er tale om, men HVOR skal man søge? Der er ingen julehest under hesteracer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Race:julehest |
|
|
He he he Kunne ellers være sjovt med en racebeskrivelse af Julle Højde - svært at bestemme Findes kun som hankøn (?) Farve - klar rød med aftegn i sadellejet Af sind er julehesten venlig og rar, dog kan den være noget sprælsk og kan finde på at gemme sig, for pludseligt at dukke op igen. Levested - virtuelt på HN Går i dvale fra begyndelsen af januer til slutningen ag november. Skaber meget opmærksomhed når den kommer frem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nem i dag |
|
|
Man skal bare huske at læse den sidste linje: "Hvis man krydser dagens race med den lille stærke hest fra nord får man en Aegidienberger, men hvilken race er dagens hest??"
Laura&Safir "Ret dig selv før du retter hesten"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmm |
springerne |
13-12-2012 09:01 |
|
Fundet
stald Ventrup. os med springerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Drilsk julehest |
|
|
Ja man skal lige læse hintet en ekstra gang, jeg faldt også for den - og var i første omgang forbi den forkerte hesterace fordi jeg ikke læste hintet ordentligt  Men den er fundet! Og så kan jeg godt lide LP-mors' beskrivelse af Julehesten! 
www.ROLLOs.dk Opdræt af West Highland White Terriers Teddy og Satin Kæledyrs Marsvin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehest |
|
|
Den er 4 gænger ikke 5 gænger 
..Jeg er ikke bange for at ride, jeg er bange for at falde af..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fuuuundet :-) |
|
|
Dejlig nem i dag 
Venlig hilsen Kristina Egholm Jensen - med fornøjelsen af en skøn vallak :0) - The breath of heaven is that which runs between the ears of a horse...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JUYKKUJKYU |
|
|
Begge fundet i første hug:D
En gang Fighter... ALTID Fighter!!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julehesten |
|
|
Oxo fundet her i første forsøg 
VH Pernille Købes: Bladet Min hest. Med tegneserien om Man O'war og tegneserien om Next Milton "Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher) I believe in dragons, goo ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
LP-mor (Sanne): HAHAHAHAHAHAHA Højden må være 1 cm i stg. 
*Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey* R.I.P Dear Tana C. <3 Termin D. 10/3-13 til en pige <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julehest |
|
|
HIHI den var NEM idag 
Med Venlig Hilsen EVa Nu med Raypawers A-speranza <3 <3 <3 D.21/1-2002 til D.14/2-2012 <3 <3 <3 Hvil i fred min kære Chapper .. <3 <3 <3 Udstyr sælges, se annoncer under min præsentati ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nem, nem |
|
|
Ja, den var nem i dag. Men kendte ikke racen, så lærte lige noget nyt.
Ellen Uden hov, ingen hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :-) sådan der! |
|
|
Hej, jeg har gået ind på den lille stærke hest, men havd gør man så? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghj |
|
|
Klikker på den fine røde julehest i toppen 
Sagde.. Josefine Hilden jusses-blog.blogspot.dk HVIL I FRED KIND OF BLUE ??.04.1993 - 18.06.2012 LILLE HVIDE SKID 02.12.2008 - 26.08.2012
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jubiiiii |
Aulbjerg |
13-12-2012 13:10 |
|
så fandt jeg den lille skid 
venter Tailormade Lancelot/Stravinsky xx føl 2013 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julehest |
|
|
Synes den var nem idag  Den er en blanding af anden race 
**** savnet er de 4 smukkeste stjerner på himlen **** Zar, Chiquita, Grøndalgaard´s Mademoiselle, Starlight´s Sidney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjælp mig |
|
|
Nogen der kan hjælpe mig? Jeg tror godt jeg ved racen, men hvis man går ind under racer og den race, kommer der ikke nogen julehest?)-:
Jasmin&LineBrix
You'll be in my heart.. Belive me, you'll be in my heart.. From this dag on, now, and forever more<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LineMøller |
|
|
MVH. Britt Lynnerup. Den 11 feb. 2009 blev jeg mor til verdens skønneste datter. Jutlandia's Parfait
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Neeem.. |
|
|
Det var da den nemmeste der har været indtil videre  Og forøvrigt en rigtig lækker race, som jeg må eje en af en dag!
Mvh. Maiken Nu med part på den skønneste Paint Horse i verden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juniorhest |
|
|
Jeg finder altid dem begge bare for hyggens skyld - men fatter ikke hintet til juniorhesten idag?? museum??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| få et hint |
Tina ♥tilst♥ |
13-12-2012 15:36 |
|
wee første gang at jeg finder den helt selv uden nogen hjælp fra jer søde hn'ere her i hyggesnak:) super nem i dag, fundet på under 3 minutter  lige et lille hint fra mig... som de fleste nok har opdaget så er det smart at gå ind i hesteracer:) prøv at læse lidt om den øverste race, den giver rigtig god info... så burde man kunne finde den.. håber ikke at jeg fik sagt for meget.. ( første gang jeg skriver herinde og derfor også første gang jeg prøver at skrive et hint).. Håber det var til hjælp  GLÆDELIG JUL TIL ALLE...
skal du på ferie eller af anden grund er væk, men du mangler en til at hygge om og se efter din hest? så kig forbi min hjemmeside loveforhorses.123hjemmeside.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NEM NEM NEM NEM NEM |
|
|
ALT FOR NEM I DAG - men det var også DEJLIGT!! - Stadig ikke misset den lille røde krikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| øhhhhh |
|
|
Jeg troede sørme også den var der da jeg læste under den der øverste hesterace jeg ikke lige kan stave, men den var ikke under frieseren??
Flere heste sælges, se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalalala |
|
|
Achillea: Prøv at læse videre, så finder du racen, der er krydset med.
Ellen Uden hov, ingen hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|