|
|
| 12. december |
| Forfatter:  |
Beech ♥Smokin-Royal♥ |
| Dato:  |
12-12-2012 00:15 |
|
Indsat fra nyheden 12. december:
Idag er det den 12. december. Vi er halvvejs til jul nu, kun tolv dage til årets måske hyggeligste dag. Ihvertfald for dem der elsker jul. Julen er hjerternes fest, og Julehesten elsker mennesker og dyr der giver noget ekstra. Alle dem der gør noget ekstra og ud over det sædvanlige for deres firbenede venner. En helt speciel ejer og dennes hest har været i fokus i året der er gået. Hesten er en stor hest der startede som meget lille, ejeren er en god person med et kæmpe hjerte der banker for lige præcis denne hest. Og det i en grad udover det sædvanlige. Julehesten er imponeret. Hvor har julehesten læst om denne hest? Læs mere om konkurrencen her: www.heste-nettet.dk/info/ julekalender2012/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JUlehest! |
|
|
HVOR? hvor? hvor? hvor? Hvilken hest? Hva? HVILKEN?  Jeg, der læser hn hverdag, jeg aner ikke hvem der er tale om? Altså.. Hn består stortset kun af mennesker, der hverdag gør noget for deres heste, og alle heste startede ud, små...
For where your treasure is, your heart will be also. Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM. Send pb for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hint........... |
|
|
det er lidt svært at sige for meget. men det drejer om en "svær start på livet"
Mvh Tina med hoppeføllet Diva efter Electric boogie/Johnson. Og selvfølgelig hestene Felix, Cindy, Dawina og Viktor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der skulle selvfølgelig |
|
|
stå uden at sige for meget 
Mvh Tina med hoppeføllet Diva efter Electric boogie/Johnson. Og selvfølgelig hestene Felix, Cindy, Dawina og Viktor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nøj den var nem idag, men jeg er vist også en af dem der har fulgt med i denne livsbekræftende historie lige fra den svære start. Mvh Naja
Nu med ifolet hoppe:-) Termin 2. juni 2013
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Hold da op, den fandt jeg hurtigere end forventet o.O LÆNGE LEVE GOOGLE!
Der findes ikke dem der er perfekte - kun dem der er perfekte for hinanden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der da kun een ... |
|
|
Sidder og laver julekort og fødselsdags invitationer så selvfølgelig skulle jeg da lige kikke efter den lille jule-krikke. I dag var den heldigvis nem! 
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet! Stor dejlig Welsh C. vallak sælges evnt. bytte. Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fundet |
|
|
Jeg fandt den også. Jeg vidste heller ikke hvilken hest, der var tale om, men så er det godt man kan søge på specifikke ord.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Charlotte ♥4muler♥ |
12-12-2012 00:35 |
|
Fundet , nem i dag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vidste da lige hvem vi snakkede om :D |
|
|
men måtte da søge efter ham en gang da han jo har så mange tråde på avl efterhånden 
"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps den var hurtig a finde |
|
|
jeg havde den gemt da det jo er en herlig historie 
MVH Mie *Der har sine elskede Guldheste* Stald Wede *Tania Bambini*/Palomino *Wede's Miss Dia*/Palomino ÅRETS FØL 2012 * Sorrelcourt Said Enough* / Welsh Cob *Søndergårds Figaro*/ Shetlænder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaaaah |
|
|
Fundet, jeg var nok bare lidt utålmodig før, der var jo flere muligheder hvor Julehesten kunne kigge på den lille hest, jeg valgte kun den jeg fandt mest logisk 
For where your treasure is, your heart will be also. Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM. Send pb for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fundet |
|
|
Fundet  Tak for hintet Lea L. Takket være dig fandt jeg den hurtigt
Ellen Uden hov, ingen hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nissehest |
|
|
Fundet  Men den solstrålehistorie har mange af os jo også fulgt med i. Både her og andre steder 
Mvh Gitte og Den Lille Grå Klubchampionatsvinder Dressur 2007 Klubchampionatsvinder Distance 2009 Bedste ikke-pointgivende distance-equipage 2011 & 2012 At fuldføre er at vinde www.distanceridning.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Fundet! Og må sige det er et betydningsfuldt navn 
*Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey* R.I.P Dear Tana C. <3 Termin D. 10/3-13 til en pige <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift... |
|
|
ååårh .. kan kun komme i tanke om en som jeg bestemt mente det var ! men kan ikke finde den på nogle af trådene  øv altså -.-"
. Nadja & Max Nobel . "vi er ikke alle lige dygtige, men vi er alle lige vigtige"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
en sød historie at gemme sig i, og den lille hest med den rørende livshistorie er født med englevinger til at passe på ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julehest |
|
|
Jaa jeg troede jo lige jeg vidste hvem det var.. Og nej det gjorde jeg så ikke alligevel er helt lost nu der kommet hint med det er en mand . Jeg har søgt på diverse og synes slet ikke at kunne gætte hvem det er.. Man skal vidst ha fulgt historien for at kunne finde den?
Lintrupgaards Genesis & Hamlet skønager <3 Man skal ikke nøjes med mindre end ægte kærlighed Gessies Donna min himmelhest R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lllle Julle |
|
|
Takker for en sød og rar Julle i dag, ovenpå i går .... Jamen der er da kun 1! hest der startede som meget! lille og nu er ved at være stor. Ja, flere tråde og mange! indlæg i dem. Det med en betydningsfuld mand skal nok læses i overført betydning. Og helt personligt synes jeg at mor-hest har et fint navn he he
Mvh. Sanne Golan - nyinstalleret, smuk og dejlig oldenborger Dolly - afinstalleret = pensionist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm |
springerne |
12-12-2012 07:19 |
|
Hvad laver man på denne tid af morgen .nå man holder og venter på falck.leder efter julehesten .så nu er den fundet
stald Ventrup. os med springerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehest |
|
|
Så nem nem nem idag Fandt den, det er sådan en hyggelig tråd,(hyggelige tråde) så de er også gemt hos mig! God dag til alle
Hilsen Maria Nu med Enghavens Fiona <3
" Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede sjæleven Day-Light R.I.P & Min sorte skønhed Ridder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tumle tum |
|
|
den var nemt den her gang
" He who is tired of Weird Al, is tired of life " ....Qoute Homer Simpson
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhh endelig |
|
|
En historie jeg kunne huske, så skulle den rigtige tråd bare lige spottes  lille hyp med kæmpe mor
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Nyt: horselux hestefoder Ungheste sælges, 0, 1, 2 og 3 års drenge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Piece of cake idag!!  Det er jo min yndligstråd den lå gemt i!! 
Med venlig hilsen Sanne ...............................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
En tråd jeg tydeligt kunne huske!  Dejligt at det er så nemt at finde julepony'en i dag..  God dag til alle.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg vidste præcis, hvilken lille fyr, der var tale om. Men kan ikke finde julehesten i nogle af de tråde, jeg har fundet frem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nååårrr |
|
|
Nåår ja, den lille fyr der (nu store)!
En gang Fighter... ALTID Fighter!!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Mystisk. Nu lukkede jeg alle vinduerne ned og så begyndte jeg at åbne de forskellige tråde igen, og så var den der  Tror julehesten driller i dag, men nu er den i det mindste fundet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fandt den |
|
|
Sikke da en fantastisk historie om den lille hest. Forstår ikke at jeg ikke tidligere har læst noget om den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhhhhh ja |
|
|
Idag var den mere end nem Men har også fulgt omtalte hest næsten helt fra start!
Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!
Medlem af AHNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lille basse |
|
|
Jeg elsker den lille mand med HN navn og englevinger 
- Anne Mikkelsen - Heste er ikke mere skrøbelige end vi gør dem! Stamtavlen afgører ikke hestens potentiale - det gør rytterens dygtighed!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjælp ! :) |
|
|
Den lille hest driller godt nok idag - Kan simpelthen ikke finde den. HAr søgt på kryds og tværs. Nogen der har et godt ord man kan søge på ? 
Ingeborg Firfod & Trine Lauritzen !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vildt.. |
|
|
.vildt mærkeligt.... var inde på den rigtige tråd, ingen hn hest... gik ud igen, og efter 5 minutter ind igen (I SAMME TRÅD) og så var den der 
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Some people think it's holding on that makes one stronger - sometimes it's letting go Hvil i fred, min elskede og savnede Nobi, 1999-2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ferghergeg |
|
|
Et føl er jo blevet avlet;)
En gang Fighter... ALTID Fighter!!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg måtte også |
|
|
ind et par gange før den drilske lille julehest dukkede op...
Camilse
De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage. De svære beslutninger er altid de vigtige at tage. De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage. Sokke og Lukas, jeg savner jer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vidste godt |
|
|
jeg vidste med det samme hvilken hest der var tale om, da jeg har fulgt ham fra start.. men der er jo flere tråde at vælge imellem og fandt så julehesten..
Skønne killinger søger hjem. Er klar til at flytte hjemmefra 11. december. Nu med hjemmeside: www.farving.dk/lene den er stadig under opbygning og vil løbende blive udvidet og opdateret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eklkglgkkdkl |
|
|
Nu er jeg ikke så tit inde på avl - så jeg aner INTET om hvilken tråd det er - har søgt og søgt uden held!! 
©©
K r i s t i n a med Columbija
©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridehesten |
|
|
Hesten du leder efter er jo faktisk med i "Ridehesten" Og der er flere tråde med denne hest, som er Avlet og som har fået et HN navn 
Hilsen Maria Nu med Enghavens Fiona <3
" Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede sjæleven Day-Light R.I.P & Min sorte skønhed Ridder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fundet....... |
Charlib |
12-12-2012 10:18 |
|
endelig endelig endelig fundet og ja hvis man ikke lige har fulgt disse tråde så kan det være lidt svært men der er mange gode hints herover - et ekstra lille tip: der er flere tråde og rigtigt mange har læst dem....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlige |
|
|
tråde om den store lille hest:-) Gad vide, hvordan det går ham nu. Jeg skulle også ind et par gange, før julehesten ville indfinde sig - mon den bliver smidt væk af trådenes hovedperson? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Endelig fundet 
Sagde Natascha den lykkelige ejer af: My Last Heartbeat. Django, en stjerne på himlen <3 Nogle tårer tørrer aldrig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehesten |
|
|
Dejlig nem idag......... Fandt den i første forsøg, men har oxo fulgt trådene og følger oxo på FB
VH Pernille Købes: Bladet Min hest. Med tegneserien om Man O'war og tegneserien om Next Milton "Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher) I believe in dragons, goo ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nem..... |
|
|
Den nemmeste indtil videre 
SPÆNDENDE AFKOM SÆLGES - HANNOVERANER & DV FRA 0-2 ÅR.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Aaah fandt ham den lille fredsmægler. Er du vimmer hvor er han lille og nuttet.
Hilsen Sofie Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tog 10 sekumder |
|
|
i dag, men har også fulgt tråden fra starten. Skøn historie 
Mvh. Juliette Bedækning tilbydes i 2012 ved palominohingsten Shulay Gold Fever; EU-godkendt, kåret i PSA og kåret som DK's første og eneste sportsaraber-hingst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehesten |
|
|
Juhu for første gang i denne julekalender i år er det lykkedes mig at finde julehesten i første forsøg! 
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi Afbalancering og harmoni til din hest og dig Don't save it all for christmas day find your way to give a little love everyday -Celine Dion-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
jeg var nu også ved at opgive, jeg havde været der flere gange i den rigtige tråd, men først her til eftermiddag viste den sig. hilsen helen
søger du travhest så skriv for nr, da min nabo har mange der skal sælges hurtigst muligt. og har lovet at hjælpe. At leve er ikke nok. Solskin, frihed og en lille blomst må man ha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fundet |
|
|
Super nem i dag, fandt julehesten med det samme, men jeg har også haft fulgt den tråd lige fra starten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehest |
|
|
Ahh endelig en nem en, jeg var slet ikke i tvivl om hvilken stor lille følle der var tale om. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nem.... |
|
|
Først tænkte jeg: "Hvem pokker er det? Jeg kender ikke til nogen kendte heste." Troede det var en fra sportens verden, men så tænkte jeg mig om og vupti! Den var jo nem.
Jeg vil vove og påstå at alle har stødt på den ene eller anden tråd med den heste ejer. Man skal bare lige tænke sig om. 
Hilsen LisA Gør livet til en fest; rid sortbroget Tinkerhest!
Den heldige ejer af ikke mindre end 3 Irish Cobs/Tinkers. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lost!! |
|
|
Jeg synes de generelt er svære i år, da man næsten skal ha fulgt med i samtlige tråde hele året, og der har jeg så andet at give mig til
Flere heste sælges, se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Nej den er ikke at finde nogen steder... GRRRRRRRRR!!!!!!
Skrev hende den tykke, som er blevet mor... Alle mennesker er født lige dumme - nogen får bare mere ud af det end andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HELT ÆRLIGT! |
|
|
Jeg læste en smule af Julehesten op for min mand. (BESTEMT IKKE hestemand!) Han kender til Julehest og "kampen" for at finde den... . Der skulle altså ikke ret meget "oplæsning " til før end selv HAN var klar over, at det var HN's Gandhi Rainbow den havde besøgt. "Åhh, det er da den der lille én med englevinger og en -mor!!" lød det. 
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet! Stor dejlig Welsh C. vallak sælges evnt. bytte. Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Team Gandhi melder |
|
|
Åhhh jeg sidder så her og er bare så rørt - over alle jer der har fulgt Gandhi og at min "lille" Gandhi er blevet en julehest... waauuuu Ganske kort Han startede så lille den 18. Maj - 19 kg og 70 cm
og er idag blevet næsten 7 mdr. med 225 kg og 116 cm
HN's Gandhi Rainbow sender lige lidt englestøv til jer Med ønsket om en super dejlig og glædelig Jul
Tak fra Berit og Team Gandhi
Team Gandhi En koldblodshest - der gør dig varm om hjertet Du får måske aldrig at vide, hvilke resultater der kommer af din indsats, men hvis du ikke gør noget, vil der ikke være noget resultat (Mahatma Gan ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|