Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Facebook "syntes godt om" død hund
Forfatter: 
Dato:  04-12-2012 11:46

Ja så er det sket som jeg aldrig havde troet muligt. Jeg har fået en facebook profil og skal så nu til at lære dette "vid"underlige medie at kende.

Nu så jeg denne nyhed på google: nyhederne.tv2.dk/article.php/id- 61045588:hund-tissede-på-lygtepæl- og-faldt-død-om.html?rss

Det første jeg tænkte var at det var nok i et land langt borte i et mindre civiliceret samfund og trist osv. men så læser jeg historien og ser at det det er sket "lige i min baghave", Randers... Chok!

Ser at i bunden af artiklen er der X antal som SYNTE SGODT OM det..

Øhhh, sidder egentligt og har rigtig ondt af den gamle dame som det er gået ud over og ville ønske, at kunne være med til at give hende en ny hund, såfremt hun ønskede det!

Hvorfor "syntes man godt om" noget som er trist, tragisk og lign.?

Nå ikke fordi jeg forventer, at der er et svar, men nu skal jeg jo lære og også når jeg undres..

~ Anette

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

Lækker Dartmoor hoppe sælges evnt. bytte.

Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!

0
0
Svar på denne tråd

dddddddd
Forfatter: 
Dato:  04-12-2012 11:52

Fordi jeg tror det er selve artiklen folk synes "godt om".

At artiklen er skrevet.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Synes godt om
Forfatter: 
Dato:  04-12-2012 15:36

Jeg ser ingen steder at folk synes godt om artiklen.

Til gengæld kan jeg se at nogle anbefaler artiklen (via facebook), og nogle synes godt om TV2|Nyhederne helt generelt.

- Pernille

Jeg er landmenneske, og har gået på fri- og efterskole - det er jeg opvokset med, og det er jeg stolt af.

Jeg har min egen mening, men spørger for at blive klogere.

| Twitter | Blog |

0
0
Svar på denne tråd

Anbefal
Forfatter: 
Dato:  04-12-2012 15:45

"Anbefal" = mulighed for at dele artiklen på Facebook, uden man selv har kopieret linket ind i sin statusopdatering.

"Synes godt om" i bunden af artiklen, er ikke "Synes godt om artiklen", men "Synes godt om" TV2 Nyhederne på Facebook. Dvs. deres side på Facebook.

Salvia

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd

Synes godt om
Forfatter: 
Dato:  05-12-2012 09:29

Synes godt er heller ikke altid ensbetydende med at man synes godt om det der står, men mere et udtryk for deltagelse. Man kan bare ikke lave en synes dårligt om knap, da den kan bruges forkert (gætter jeg på, mobning eller man kan kommme i tvivl om det er opslaget eller indholdet man ikke kan lide osv) så mange gange er det for at anerkende man har set et opslag, fordi andre måske allerede har skrevet hvad man gerne vil sige.

Men ja det er forvirrende.

Med venlig hilsen

Karen

Negle laves af proffesionel veluddannet negletekniker i Randers

bla. Dk mester og worldcup vinder i nailart 2010

www.negle-nu.dk

0
0
Svar på denne tråd

det er jo
Forfatter: 
Dato:  05-12-2012 10:12

ik fordi man sys godt om hændelsen - men artikler mm fra nettet kan deles til andres vidende på facebook på den måde, så andre kan se det og eks stoppe deres hunde i at tisse på en lygtepæl så det samme sker for dem. Altså for at oplyse andre.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Og Katho vaps 14/7 2011 - 19/9 2012

Jeg savner og elsker jer

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider