Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Argh - DRF portalen :S
Forfatter: 
Dato:  03-12-2012 22:13

Nu får jeg snart endnu et flip over denne her irriterende portal.

Nå men, nu har jeg da langt om længe fået mig OPRETTET som bruger (det ville den jo heller ikke på et tidspunkt)

Så langt, så godt. Ind i stævnekalenderen - vil melde mig til LA2 og LA4 på Kongelundens Rideklub d. 15 Dec til deres Julestævne. :)

Går derind, trykker på den der bog ved LA2'en og så er det her jeg ikke helt ved hvad jeg skal?

Jeg har aldrig været inde i min profil derinde før og har aldrig tilmeldt mig over der før. Kan en af jer guide mig igennem det her?

Jeg skal have oprettet mig og hesten som equipage til at deltage. Hvorfor skriver den under rytter at jeg har licens nummer - det har jeg altså ikke?

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Du har licens nr
Forfatter: 
Dato:  04-12-2012 10:20

Hej

Jo du har altså nu fået et licens nr. nemlig et klub licens nr.

0
0
Svar på denne tråd

Sandra
Forfatter: 
Dato:  04-12-2012 10:53

Sandra: Vi sidder her for at hjælpe dig - ring ind til os så får du hjælp med det samme... :-)

Eller brug vores vejledninger: www.rideforbund.dk/DRF%20Portal/ Hest%20og%20rytter/ Ekvipageregistrering.aspx

4326 2821 - det er formentlig Lars der tager telefonen :-)

Hilsen fra Lise, Umarla & Primula

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  04-12-2012 11:19

Aha, tror jeg ved det nu.

Men koster det penge at oprette hesten derinde og melde til stævner eller hvad?

Hvad gør når jeg har oprettet equipagen og vil melde til samme stævne i to klasser?

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Sandra
Forfatter: 
Dato:  04-12-2012 11:21

Sandra: Ring gerne herind eller send en mail til portal@rideforbund.dk :)

Hilsen fra Lise, Umarla & Primula

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  04-12-2012 11:23

Jeg ville jo gerne lige kunne klare det uden :D

De er rigtig søde at snakke med inde på DRF, har snakket med dem før da jeg skulle til at planlægge ryttermærker i min klub. Men jeg skal lige have fat i hestens chipnummer og hendes pas kan jeg se (den ligger ude i stalden, så det kan jeg først senere)

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider