|
|
| 1. December. |
| Forfatter:  |
Beech *Smoking Royal* |
| Dato:  |
01-12-2012 00:15 |
|
Indsat fra nyheden 1. December.:
Idag er det den 1. December. Julen er på vej, og med December er kulden så sandelig også kommet. Vi hygger mere, rykker sammen i stuerne og gør klar til årets hyggeligste og måske også mest stressede måned. Vi håber I er klar. Julehesten har sovet længe og godt, men nu er den klar til at gemme sig og drille alle læserne. Vi håber i er friske på at lede oppe og nede og rundt i alle krogene. Julehesten har hørt et underligt rygte. Noget med inbrudstyve og en hund der hedder Mogens. Se om du kan hjælpe Julehesten med at finde ud af mere om den sag. Læs alt om konkurrencen her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ejjja....h...... |
|
|
Stresser mig totalt
<p>med de 2 ponyer og de 7 hunde</p>
Livet er som en rutchebane den går op og ned og det gør den til noget særligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1. december |
Esn |
01-12-2012 00:44 |
|
Fundet!  Men der skulle lige tænkes over den. Glædelig 1. December 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fuuuundet |
|
|
Den var da nem, jeg kunne ihvertfald kun tænke på et muligt sted 
Ih, hvor dejligt at hn nisse hesten er tilbage.. Det er så hyggeligt!
For where your treasure is, your heart will be also. Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM. Send pb for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehesten |
|
|
Så kom den endelig frem, havde været på siden mange gange inden julehesten ville dukke op.
Birgitte Mor til den dejligste lille pige Claire født 20.06.2010, 2398 gram og 48 cm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 1 december |
Neupart 1 |
01-12-2012 08:37 |
|
Ka heller ikke finde den 
Med venlig hilsen Lotte & Shaheen Miró
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ikke fundet |
|
|
Ej jeg synes den er svær.. lede tråd anyone?
Holly Dolly Hvil i fred Melando 20. maj 1994 - 14. april 2010 Du er elsket og savnet Miniaturehoppe udlånes! 6 år gammel, evt til avl, børn eller kørsel!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Julehest |
|
|
Yay!!! jeg har fundet deeeeeen  Nu hader jeg den ikke mere 
Great minds think alike. Fools seldom differ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Væk? .... |
|
|
Kan overhovedet heller ikke finde den ... Syntes ellers jeg havde det perfekte bud, men nej... ...
ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions? Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid! Ring 24656668
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Fundet - i første hug 
Karen "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" .: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sådan... |
|
|
Lige som jeg besluttede mig for at opgive, dukkede den sørme op og lod sig frivilligt indfange... Skøønt .. 
ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions? Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid! Ring 24656668
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fundet |
Neupart 1 |
01-12-2012 10:29 |
|
Endelig,- men det var rent held min pc var slukket og da jeg tændte den igen så VUPTI var den der,- men svær når man ikke læser alle indlæg hver dag..Hmmm må nok hellere til at være mere på HN igen 
Med venlig hilsen Lotte & Shaheen Miró
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening |
|
|
Please---- En lille bitte ledetråd....... Jeg er helt lost
VH Pernille Købes: Bladet Min hest. Med tegneserien om Man O'war og tegneserien om Next Milton "Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher) I believe in dragons, goo ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ledetråd |
JLH ♥Wannamus♥ |
01-12-2012 11:19 |
|
Kig længere nede på siden 
Mvh Janni Her er så stille nu...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehesten har brugt selve ... |
|
|
HOVEDDØREN beliggende et stykke nede af hovedstrøget i Ryttersnaks sociale arrondisement ... så du finder ikke nødvendigvis frem til den ved at snuse rundt og søge efter et kældervindue, hvor du kan hoppe direkte ind til Mogens.
mvh. Henrik (HN) Heste-Nettet Teknik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening |
|
|
JHL: Tusind tak. Det var nærmest den eneste jeg ikke havde klikket på
VH Pernille Købes: Bladet Min hest. Med tegneserien om Man O'war og tegneserien om Next Milton "Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher) I believe in dragons, goo ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmmmmmmmmmm |
springerne |
01-12-2012 11:49 |
|
stald Ventrup. os med springerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjææælp |
|
|
Jeg bliver snart splitterravende sindsyg, kan ikke finde den lille hest  Jeg troede jeg vidste hvor jeg skulle lede efter hintet med hoveddøren, men kan stadig ikke finde den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KjPaddy |
|
|
Kig på ledetråden fra JHL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihhh... |
|
|
Ihhh, kan heller ikke finde den. :S
www.bf-foto.dk
Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o, © Se min elskede hest Tango i min præ. ©
© Savner Tessa. Elskede hende SÅ højt. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endelig |
|
|
Så fandt jeg den endelig.  Jeg var ved at få SPAT, da jeg havde ledt og ledt uden held, men JHL's ledetråd hjalp. Tak. 
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi Afbalancering og harmoni til din hest og dig Don't save it all for christmas day find your way to give a little love everyday -Celine Dion-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arghhhhhhh |
|
|
Jeg er vist mere end almindelig tungnem, kan stadig ikke finde den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gir op |
|
|
Nu har jeg ledt i snat en time, har klikket på alt på forsiden og kan stadig ikke finde hesten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Isabella ♥Cheval♥ |
01-12-2012 12:20 |
|
Endelig blev den lille bandit fundet! Man skal bare lige finde den rigtige vej ind  God første December allesammen! 
Du har valgt din hest, men din hest har ikke valgt dig. // Isabella Fia Thomsen R.I.P Clarissa den smukkeste stjerne på himlen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sofie... |
|
|
... måske er det ikke fra forsiden du skal ind. Du kan være nærmere ved det rette sted end du tror...
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Er det bare mig der er fatsvag, men jeg kan altså bare overhovedet ikke finde den der lille HN-hest som jeg trofast bruger hele julemåneden på at lede efter i år? Fatter ikke liige heelt hintet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Endelig kom den lille drillehest også frem på min skærm..Men det tog sin tid denne gang..Hihi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffff |
|
|
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er vejen blevet kortere .. |
|
|
... for en ny årvågen hunds venlige hundeejer har netop fået stedet hvor julehesten befinder sig til at flytte sig helt op i den øverste ende af det sociale hovedstrøg.
mvh. Henrik (HN) Heste-Nettet Teknik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| heste.. |
|
|
ja jeg må så være tungnem for jeg fatter da nada og hvem F...... er mogens? 
Lintrupgaards Genesis & Hamlet skønager <3 Man skal ikke nøjes med mindre end ægte kærlighed Gessies Donna min himmelhest R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julehest |
|
|
Min julehest er vist stukket af, for kan bare ik finde den  Og hvem filan er hunden Mogens...??? 
R.I.P Savoux 20.8.95-23.9.10 R.I.P Chivas Regal 1.12.91 - 24.8.11 Østergaards Casiro - Lucky Breddam - Nikoline - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrft |
|
|
Ja jeg er helt lost. Har læst samtlige ledetråde, men jeg er stadig: ??!? Please, en "ny ledetråd" ?  God 1. december hestefolk
Mette Menneskets sind er ligesom havet. Er vandoverfladen vild og bølget, kan man ikke se dybt - er vandoverfladen derimod rolig og fredelig, kan man se dybten i havet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Yes, fundet |
|
|
Første år jeg deltager, så rart med lidt succes... (O;
Har du snakket med din hest idag??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man skal læse |
|
|
Lidt længere ned.. Men ikke i denne tråd.. Men kun meget lidt.. Det skal nok være der hvor der hygges.. 
Holly Dolly Hvil i fred Melando 20. maj 1994 - 14. april 2010 Du er elsket og savnet Miniaturehoppe udlånes! 6 år gammel, evt til avl, børn eller kørsel!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Endelig fundet.... |
|
|
Jeg skulle altså bruge hoveddøren og ikke snyde for at finde den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hvor er den dog ?? :O |
|
|
Kan bare ikke finde den -.- Er den gemt i en debat ? eller nyhed ? S:
Dressur rytter med spring pony <3 
Tag det roligt der er stress nok til alle (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffffffff |
|
|
Debat; Noget med en hund. Kiiiig.
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| December |
|
|
hygge/westernrytter på den dejligste tinker Whitey Hilsen Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mogens er nede, mens julehesten er oppe |
|
|
Fundet!!! Jeg har været derinde MANGE gange, men jeg kiggede mig ikke ordentligt for 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Min mening |
|
|
Achillea: Det var tråden om Hund og indbrud, der var svaret. Tråden var startet af Mor til Emma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|