Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

I morgen skal jeg sige farvel...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 09:30

I morgen skal jeg sige farvel til min ultimative drømmehest... Det er simpelthen ubærligt

Deval er alt hvad jeg kunne tænke mig i en hest. Han har det perfekte temperament på trods af sine kun 5 år. Han har gang og potentiale, og lysten til at arbejde. Han er den hest jeg altid har drømt om men som jeg aldrig troede jeg ville få råd til - og som jeg nok aldrig får råd til igen.

Jeg har forberedt mig på denne dag i flere uger efterhånden, men nu kommer det bare så pokkers tæt på...

Det er så uoverskueligt og øv hvor bliver det bare en møg møg møg dag...

Billede

Deval har fået konstateret slinger... Han er kendt uanvendelig som ridehest, og jeg har valgt at stoppe imens legen er god og han ikke har haft grimme uheld med sin sygdom.
Men for pokker hvor er det uretfærdigt...

Look up into heaven
You'll see them above
The horses we lost
The horses we loved

R.I.P. SILLE

0
0
Svar på denne tråd

ja det er
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 09:33

møg uretfærdigt og det bliver en frygtelig dag..

Sender dig mine bedste tanker..

Pura Raza Española

http://www.staldrohan.com

LÆS MED PÅ BLOGGEN

0
0
Svar på denne tråd

Kender følelsen
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 10:22

Jeg ved nøjagtigt hvordan du har det. I alle de år jeg har avlet, har min drøm været at eje en højtstillet ædel velgående hoppe, og så lige i skimmel. Roxette blev født i 2002.

Billede

Hun var alt hvad jeg havde drømt om, desværre havde hun en kontrovers med smeden som 2-års og blev efterfølgende slinger. Vi prøvede ALT i 10 mdr, men måtte sande at det var umuligt og unfair over for hesten.

Billede

Så jeg ved det bliver en hård dag for dig, men også at det er den eneste rigtige beslutning at tage.

Mvh. Charlotte

Avl er som en bustur,
ingen ved hvem der står af ved næste stoppested.

Sælges:

Smuk 1-års hannoveranerhoppeplag

0
0
Svar på denne tråd

En hård dag....
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 11:11

... men også en god dag, selvom jeg tror at det kommer til at vare et stykke tid, før du tænker sådan.

Som Charlotte skriver, så synes jeg også at din beslutning er den eneste rigtige, og selvom det ikke virker sådan lige NU - så vil du med tiden også selv komme dertil.

Godt for dig at få det overstået. Jeg er ret sikker på, at du vil føle en vis "lettelse" bagefter.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

<3<3<3
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 14:20

Hej Iben

Jeg sender dig 10.000 tanker og trøste kram. Hvor du bare er uheldig med dine heste

Men du er heldig fordi du har fået lov at møde så skønt et væsen og jeg håber du vil huske på alle jeres gode stunder sammen og at du om noget tid vil kunne tænke på din dreng og smile- og mindes jeres tid med glæde.

Jeg kan slet ikke forestille mig den sorg du må have, men du klarede det med Sille og du vil også komme igennem dette- med tiden.

Havde du for filen ikke boet så langt væk havde jeg med glæde sendt min store dreng over til dig, mens min mave vokser og vokser i stedet for han bare skal stå. Fordi den chance du har givet din dejlige dreng er der ikke mange der ville have gjort og det viser meget om dig som menneske!

STort kram fra Lerano & Jeg

Sabrina

&

Stald Kelon`s Lerano

<3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd

osse varme tanker
Forfatter: 
Dato:  29-11-2012 16:08

herfra til dig. Flot beslutning du har taget, selvom det gør så ondt. Nyd din sidste tid med din hest og glæd dig over, at den har haft dig, som knus-elsker den, i sin sidste tid(jeg er af den overbevisning at hestene godt kan mærke, når vi vitterligt elsker dem). Det var den eneste måde jeg kom igennem at skulle kysse min lille fyr farvel. Han blev kun 8år , og han er voldsomt savnet, men jeg ved han nu er uden smerter og har det godt.

Jeg ved godt det blot er en film, men denne film har jeg været storforbruger af www.indigo.org/ rainbowbridge_ver2.html. Synes den er så go.

0
0
Svar på denne tråd

<3<3<3
Forfatter: 
Dato:  29-11-2012 21:48

Hej Iben

Jeg håber din smukke dreng kom godt over på den anden side, og jeg er sikker på han hver dag vil være dig evigt taknemmelig fordi du valgte at tænke på ham, frem for dig selv.

Han kom herfra som en stor og smuk ganger takket være din kærlighed til ham

Har du brug for at snakke, så skriv en PB...

Kærligst Sabrina

Sabrina

&

Stald Kelon`s Lerano

<3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-11-2012 16:15

Kære Sille

Hvor er det uretfærdigt! Jeg stod med min Sidney i oktober 2010, og skulle sige farvel pga. en gaffelbåndsskade. 6 år blev han.. Min drøm af en hest, jeg aldrig får magen til Jeg måtte også stoppe imens legen var god.. Og hesten havde sin værdighed.. Puha får helt ondt i maven ved at tænke på det forløb).

Det skal ikke handle om mig, men jeg ved, hvor forfærdeligt det føles at være dig nu..

Jeg håber du får sagt farvel på den aller bedste måde, nu det ikke kan være anderledes.

Og ved du hvad? Hatten af for dig, der kan sige stop, imens legen er god Det kræver mod og kærlighed <3

Kærligst Kristina

**** savnet er de 4 smukkeste stjerner på himlen ****

Zar, Chiquita, Grøndalgaard´s Mademoiselle, Starlight´s Sidney

0
0
Svar på denne tråd

Uretfærdigt
Forfatter: 
Dato:  30-11-2012 18:30

Hvor ER det uretfærdigt! Kan kun give andre ret i, at du med tiden vil få det bedre mht. at du trods alt tog beslutningen og gav ham fred, men for pokker det er uretfærdigt!

Har fulgt lidt med på sidelinien og syntes at du fik en meget skøn hest efter Sille, men det burde ikke være gået sådan her!

Håber der er noget godt i vente til dig når du er klar til ny hest igen en dag.

~ Anette

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

Lækker Dartmoor hoppe sælges evnt. bytte.

Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider