Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvordan sætte taster tilbage på bærbar?
Forfatter: 
Dato:  27-11-2012 22:27

Dreng på 2½, mors bærbare og mor med ryggen til - dåååårlig kombo!! Hvordan får jeg lige sat tasterne tilbage igen? Eller hvem kan jeg få til det? Det er en Asus og der er et system med nogle hvide plastik-dimser, som ser ud til at kunne gå i stykker cirka bare man kigger på dem.

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Du burde bare
Forfatter: 
Dato:  27-11-2012 22:49

kunne klikke dem på med et "hårdt" pres til de siger klik :)

Jeg piller da mine af engang imellem når jeg rengør computeren.

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd

Golda Showers
Forfatter: 
Dato:  27-11-2012 23:17

Er det en Asus, du har? For på min gamle Lenovo kunne jeg også bare klikke hårdt på. Det er prøvet på denne med det resultat, at den hvide plastik-dimmer, der sidder fast på computeren røg af. Efter at tasten havde siddet og vippet lidt op og ned...

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-11-2012 23:29

Her i huset har morfar en bærbar som mangler et par taster, han er her ikke nu men jeg mener at han enten klarer sig uden knapperne eller også virker knapperne uden tasterne.

Herlige unger

Kh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-11-2012 23:37

De her åndssvage nye taster kan ikke bare sættes på ved at trykke hårdt. Af hvad jeg kunne se på youtube skulle man bruge pincet eller lign.

Hvis du nu finder ud af hvordan man egentlig gør så må du meget gerne skrive det, for mit n ligger og vipper. Syntes jo lige at jeg skulle have rengjort under den knap Gør jeg aaaaaaaldrig mere kan jeg godt sige dig

Belinda

"Tag ikke livet så alvorligt. Du slipper alligevel ikke levende fra det"

Citat : Van Wilder

Lyst til en hyggelig aften med veninderne? Prøv med et partylite homeparty, håndlavede stager og milj ...

0
0
Svar på denne tråd

uden taster
Forfatter: 
Dato:  27-11-2012 23:39

De virker uden taster, men er lidt sværere at ramme, specielt når der både er taster og ikke... overvejer at pille dem alle af, kan alligevel 10-finger-tam-tam. Meeeeen nu bruger jeg den jo også til andet end sjov, så hvis tasterne ikke kan monteres igen, så hedder det ny computer - og barn billigt til salg! Måske kan overskud fra barn bruges på ny computer?

Nå, men jeg er også indstillet på at betale for at få de taster sat på, men aner ikke, hvor jeg skal gå hen - det er vel ikke en opgave for butikken, men hvem så??

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-11-2012 23:45

Jeg ville spørge i en af de der små nørdet computer-forretninger (der ligger en del på Falkoner Alle på Frederiksberg) meeenn det er jo et stykke fra dig.

Kh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

pyha....
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 00:40

B-king, jeg føler med dig - selv om jeg er lidt hårdere ramt med manglende r v b l . æ ø - det er faktisk lige før, jeg kan stave til træls uden at ramme nogen knapper :-))))

Mette, du har ret i, at det nok er lidt langt væk. Men du fik mig da lige inspireret til at tænke, at det måske så også er et job for den gut, der reddede alt mit skrammel ud fra harddisken på min gamle putte, der afgik ret pludseligt ved døden (nej, ingen barylere involveret i det :-)). Han er ellers sådan en med nogle ordentlige snitter, men han er i hvert fald nørdet nok, så ham må jeg hellere prøve i morgen...

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

HA HA HA HA
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 07:03

Undskyld, Tina, men da jeg så din overskrift, kunne jeg simpelthen ikke lade være med at grine. Tak fordi du deler sådanne momenter fra "the Life of Me and My Twins" med os.

0
0
Svar på denne tråd

Killingerne
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 08:16

Her i huset er det kilingerne der piller bogstaverne af den bærbare. Der skal ikke mange sekunders uopmærksomhed til før der mangler nogle stykker. Det er en gammel Packard-Bell, hvor man bare skal trykke og vride lidt samtidig, så klikker de på.

Mvh. Charlotte

Avl er som en bustur,
ingen ved hvem der står af ved næste stoppested.

Sælges:

Smuk 1-års hannoveranerhoppeplag

0
0
Svar på denne tråd

man kan
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 18:05

gå ned til en pc forhandler, som har værksted de kan hurtigt sætte dem på igen. Det fleste plejer ikke at tage ret meget, min datter fik sat et par stykker hendes uden betaling.

Man kan også købe et helt nyt, jeg har en asus, den har jeg et par gange taget hele tastaturet af og vendt det på hovedet for at ryste hunde hår ud af det igen ;)

0
0
Svar på denne tråd

Lidt sent
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 21:28

men, ja, det er en ASUS :)

Sorry
The lifestyle you orderd
0
0
Svar på denne tråd

Nå nu har jeg
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 21:29

lige taget en af og sat på igen, det skal bare klikkes på :)

Sorry
The lifestyle you orderd
0
0
Svar på denne tråd

Lille film
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 21:34

fra mig til dig :)

Hjemmelavet med kærlighed, det bliver så din julegave :D

Video

Sorry
The lifestyle you orderd
0
0
Svar på denne tråd

Golda Showers
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 23:08

Tak tak for gaven, det var lige det, jeg ønskede mig - men kan den byttes??

Mine taster ser også sådan ud, men de gør ikke sådan!! Her sidder halvdelen af det hvide plastik fast på tasten, den anden halvdel på computeren, og de to dele virker til at være voldsomt glade for skilsmissen!!!

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Kraftkarl...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 23:23

den hvide skal sættes på før tasten. Hvis du har mod på det så pil en tast af og se hvordan den hvide er fastgjort :)

Sorry
The lifestyle you orderd
0
0
Svar på denne tråd

Hæ hæ hæ
Forfatter: 
Dato:  29-11-2012 12:04

Jeg kan lige forestille mig den kreative mand/barn/søskende ..... der piller lidt ved tasterne og bytter dem rundt ......

Mvh. Sanne

Golan - nyinstalleret, smuk og dejlig oldenborger

Dolly - afinstalleret = pensionist

0
0
Svar på denne tråd

min son
Forfatter: 
Dato:  30-11-2012 00:44

har lige haft gjort det samme. pa min acer barbare.. men de kunne ikke bare lige klikkes pa.. nu er jeg sa heldig at min mand arbejder med computere, og han kunne sa fa dem sat pa igen, dog var sa og sige alle mine pillet af..

han sad med hver enkelt tast og fik dem til at vende rigtig, der er en dims under som skal ligge rigtig, hvis den ikke gor det. sa virker tasterne ikke ordentligt. derefter klikkes de sa pa..

men lige pracis hvordan han gjorde kan jeg ikke sige.. men mine dem pa filmen.

dog brakkede noget af min space da min son ogsa havde fjernet den.. den virkede sa kun i den ene side.. men det lavede han heldigvis ogsa med lim og en opfundet lille dims.

men pas godt pa for en computer kan ikke blive ved med at holde til de tages af.. min mand siger at de helst ikke skal af min mere nu. for det ikke skulle vare logn, et par timer efter de var sat pa forste gang. pillede den lille fyr dem af igen. .der var han altsa ikke sa popular.

du kan sagtens satte dem pa.. men pas godt pa intet knakker under..

mette

When you see a person who has been given more than you in money and beauty, look to those, who have been given less.

0
0
Svar på denne tråd

prøvet det
Forfatter: 
Dato:  30-11-2012 18:11

Hej

Du skal stille pille en af de andre taster af og se hvordan den hvide "dims" er samlet.

Den skal være sat rigtig sammen så den, kan vippe den rigtige vej.

Og der er nogle små hakker i som også skal vende rigtigt.

Hvis den ikke er knækket, nu den allerede er delt hos dig

Så sætter du den hvide ramme fast først.

Det kan være lidt pille arbejde men ikke umuligt.

Der efter kan tasten nemt bare trykkes fast.

Men det kræver den lille hvide ramme er samlet rigtigt og sat i først.

Det er ikke så svært som det lyder

Lene

0
0
Svar på denne tråd

tadaaaaah!!!
Forfatter: 
Dato:  07-12-2012 22:47

Så lykkedes det at få taster på igen. Putte måtte en tur forbi computermanden, men han leverede den tilbage med taster, der sad og vippede. Uden betaling altså :-) Men med besked om, at et nyt tastatur koster 495 kroner.

SÅ blev jeg mopset. Og så pillede jeg skidtet fra hinanden. Og satte det sammen igen. En del gange, før jeg lige lurede systemet. Og nu sidder de der. Men det er en øvelse, som man ikke skal udføre for tit, kan jeg se, for det er godt nok noget skrimmel-skrammel af nogle små plastik-dutter, der holder de to hvide stykker sammen. Jeg fiksede det i øvrigt uden pincet - men neglene er ikke for kønne. De vokser nu nok ud igen...

B-King, jeg kan ikke forklare, hvordan man sætter dem på, det hele ligner hinanden. Men hvis du bor i nærheden af Kolding, er du velkommen til at komme med dyret, så vil jeg gerne se, om jeg kan fikse din tast. Men det skal nok være i morgen eller i overmorgen - for derefter har jeg glemt det igen! :-D

Guest: Du skal ALDRIG undskylde, at du griner ad mig og de fortrædeligheder, som de små skiderikker udsætter mig for. Hvis man ikke kan grine ad den slags, så er verden dæleme lidt for kedelig! :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-12-2012 23:58

Tina, du er bare sej

Knus Mette

0
0
Svar på denne tråd

børn og bærbar
Forfatter: 
Dato:  08-12-2012 07:31

det var faktisk lidt sjovt at læse dit indlæg, for min søn lavede præcis samme nummer som din da han var 2 1/2 år.

Det mangler stadig nogle taster på vores computer, fordi de der hvide dimser knækkede fuldstændig

Kunne vi ikke snart indse, at ting jeg skriver i debatterne er ting jeg har brug for andre som jeg evt ikke kenders syn på, og det derfor ikke skal kopieres til folk omkring mig bl.a min eks kæreste

0
0
Svar på denne tråd

Ham den opvakte knægt, dér....
Forfatter: 
Dato:  09-12-2012 01:50

Hvor lærer han sådan nogle ord henne? Og hvorfor har han den slags venner som han skal skrive den slags til? Eller er han flink og vil bare forhindre dig i at kalde nogen for "b l æ r - r ø v." igen?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider