Gud hvor tror jeg det er godt at jeg ikke bor på en gård, med plads til heste
Det ville vidst gå helt galt
For når man nu kigger lidt her på markedspladsen (kigger egentlig pony til datteren, men "kommer til" at trykke forkert og kommer ind på hest nogle gange ) så er der bare en del billige "hyggeheste" som bliver mere og mere nedsatte, og jeg har så meget hjerte (og så lidt hjerne, vil min mand sige) at jeg kunne købe en hest hver uge - hvis jeg altså ikke boede i et pacelhus.
haha.. jeg gik i dag og tænkte på at hvis jeg vandt 150 millioner i lotto (hvis jeg spillede altså).. så skulle jeg klart have en 3-4 heste mere og bare træne heste hele dagen
I am not young enough to know everything (Oscar Wilde)
har pladsen, er det sjovt nok stadig ikke gratis at ha hestene hjemme kan jeg gøre opmærksomt på
Jeg kunne også godt ønske mig en hest eller 10 mere, men hvad pokker skal jeg med dem. Jeg har to rideheste, og mangler allerede et par timer eller 5 i hverdagene for at nå dem nok.
kalaki, selvølgelig har tid ogsa noget at skulle have sagt, men det tror jeg min fornuft ville have svært ved at overbevise mig om, hvis jeg havde pladsen... så det er nok godt jeg ikke har.