Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvis man havde plads...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2012 20:22

Gud hvor tror jeg det er godt at jeg ikke bor på en gård, med plads til heste :-)

Det ville vidst gå helt galt :-)

For når man nu kigger lidt her på markedspladsen (kigger egentlig pony til datteren, men "kommer til" at trykke forkert og kommer ind på hest nogle gange :-)) så er der bare en del billige "hyggeheste" som bliver mere og mere nedsatte, og jeg har så meget hjerte (og så lidt hjerne, vil min mand sige) at jeg kunne købe en hest hver uge - hvis jeg altså ikke boede i et pacelhus.

Andre der har det sådan?

0
0
Svar på denne tråd

hestesamler
Forfatter: 
Dato:  27-11-2012 21:03

haha.. jeg gik i dag og tænkte på at hvis jeg vandt 150 millioner i lotto (hvis jeg spillede altså).. så skulle jeg klart have en 3-4 heste mere og bare træne heste hele dagen

I am not young enough to know everything (Oscar Wilde)

~

0
0
Svar på denne tråd

selv om man
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 08:26

har pladsen, er det sjovt nok stadig ikke gratis at ha hestene hjemme kan jeg gøre opmærksomt på

Jeg kunne også godt ønske mig en hest eller 10 mere, men hvad pokker skal jeg med dem. Jeg har to rideheste, og mangler allerede et par timer eller 5 i hverdagene for at nå dem nok.

Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS

0
0
Svar på denne tråd

kalaki
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 19:22

kalaki, selvølgelig har tid ogsa noget at skulle have sagt, men det tror jeg min fornuft ville have svært ved at overbevise mig om, hvis jeg havde pladsen... så det er nok godt jeg ikke har.

Maria

På jagt efter vores nye familiemedlem

- en begynderpony til min 5-årige datter

0
0
Svar på denne tråd

Drømmer tit!
Forfatter: 
Dato:  28-11-2012 19:55

Uha, ja kender det alt for godt!

Faldt lige over en hyps i dag, jeg godt kunne finde plads til i stalden..

Men har ikke lige så mange penge til at købe hest for nu ej heller tiden til at ride tre heste ( har pt. to og det er rigeligt! )

Og dem jeg har er jo dejlige, så skal IKKE klage!

Men man må gerne drømme ik

Opstaldning i nye faciliteter inkl. ridehal, 8620 Kjellerup.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider