Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dagens skrækhistorie
Forfatter: 
Dato:  23-11-2012 22:17

Og I må godt grine ad mig, men jeg blev faktisk ret skræmt .....

Nå, jeg var på vej ind i en sybutik for at få en dims til en lynlås. På vej ind kiggede jeg lige på noget garn - mums lækre farver og god kvalitet.

Og så var der en underlig blafren lige! bag mig. Jeg hoppede altså en halv meter i vejret.

Og så var det en sød dame, der foldede sin paraply sammen fordi hun også skulle ind .....

Mvh. Sanne

Golan - nyinstalleret, smuk og dejlig oldenborger

Dolly - afinstalleret = pensionist

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  23-11-2012 22:25

Ååååh jeg bliver vildt tit forskrækket over fremmede mennesker :P

...og jeg er desværre ikke lydløs!

..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

Tjahhh LPmor
Forfatter: 
Dato:  23-11-2012 23:37

Du er bare blevet offer for et menneskeligt naturligt instinkt.

Mennesker er født både som fødedyr, og som rovdyr.

Du reagerede bare som et fødedyr ville gøre i din situation

Bliv bange og FLYGT...

mvh

0
0
Svar på denne tråd

rapport fra et spøgelse
Forfatter: 
Dato:  24-11-2012 11:22

Jeg arvede for 15 år siden en kort hvid jakke af svigermor.

Den havde jeg på en mørk november aften, hvor jeg skulle til møde på skolen og planlagde at gå genvejen over kirkegården. Kirkegården er mørk - ingen belysning - og man skal vide, hvor stierne ligger, så man ikke falder over en af de lave hække om gravstederne. Jeg træder ind gennem lågen, som står med høje hække på hver side, og kan se, at der går en mand 50 m foran mig med sin hund.

Jeg kan mærke min puls stiger lidt. Men han har ikke set mig, så jeg ranker ryggen og sætter målbevidst kursen mod udgangen på den anden side.

Pludselig kan han høre skridt i gruset bag sig, vender sig om og stivner. Han hopper på stedet og går så i total alarmberedskabsposition. Jeg fornemmer hans panik er rettet direkte i min retning. Mit hjerte hopper lige en gang for hvad er der dog bag mig, der er så farligt - og som jeg ikke en gang har nogen fornemmelse af?

Så går det op for mig, at det er mig, der skræmmer ham. Han ser et hvidt "spøgelse", der svæver frit i luften i en meters højde (resten af mig er mørkt tøj udover den hvide jakke). Efter et par sekunder kan man høre en dyb indånding, hvorefter han vender sig og går videre - så mon ikke hans hjerne også har fået processeret indtrykket og sammenhængen?

Jeg har ihf ikke hørt rygter om hvide svævende spøgelser, der huserer på kirkegården her i byen...

-Nanna

Afspændingsmassage til heste tilbydes - Storkøbenhavn

www.heste-theisen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Flere hoppere
Forfatter: 
Dato:  24-11-2012 20:45

I går ventede jeg på en elevator, og da den så kom, så kom der - meget overraskende for mig åbenbart - en dame ud af den, så jeg vrælede og hoppede. Heldigvis for mig, var hun også en hopper, så hun vrælede og hoppede også - og så grinede vi bagefter ad os selv og hinanden og gik videre. Det må altså have set lidt skægt ud :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-11-2012 00:27

Kan lige se de forskellige situationer for mig, tak for et godt grin

fniser endnu;-)

Mvh Naja

som igen kommer til at tænke på noget af det sjoveste jeg endnu har oplevet - på vej op af en rulletrappe i en lufthavn, hvor der kommer en gruppe kvinder lige efter os, den ene vælger så at tage rulletrappen til højre - som kører nedaf, det tog temmelig lang tid for hende at opdage fejlen, hun blev faktisk ret så sur over at hun ikke kunne komme op af den sk... trappe - og familien og jeg, tjahhh vi var ved at flække af grin

Nu med ifolet hoppe:-)

Termin 2. juni 2013

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider