|
|
| Part søges - giver det noget? |
|
|
Hvor mange har fået part på en hest, via deres annonce herinde?? Altså hvor personer søger part på en hest. Nu har jeg haft annonce i begge kategorier, altså "Hest/pony søger part" og "Rytter søger part", hvor begge dele har givet nærmest nul respons. Har nogle gange søgt efter en parts hest, både ridning men nu her blot som klappe/hygge hest da jeg ikke må ride. Stadig nul respons. Måske området der gør det?? Synes man ser utallige tråde omkring parter, men hvor mange finder reelt det de søger her igennem?? Mvh Janni
Helt og aldeles hesteløs....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddd |
|
|
Har haft søgt to gange herinde. En gang med min elevs hest som vi skulle bruge en part til. Der var henvendelse allerede på selve dagen. Tror jeg fik i alt 6 henvendelser. Anden gang var min venindes shetlandspony på 89 cm. Der fik jeg respons dagen efter. Måske du mangler noget i dine annoncer? Det kan også sagtens være noget med hvor du bor.
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det har både været mine egne heste og pensionærers heste, hvor der var yderst sparsomt med henvendelser. De henvendelser vi fik, var fra meget unge piger, ergo ikke lige et match. Men nu var det mest de annoncer hvor rytter søger part jeg var nysgerrig efter. Nogen der har fundet noget via den vej?? Dels har jeg aldrig selv fået en henvendelse, og synes man ser de samme personer søge igen og igen, trods ellers ganske rimelig ønsker og krav i deres annoncer. Mvh Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar..... |
| Forfatter:  |
CarolineR |
| Dato:  |
21-11-2012 10:50 |
|
Sidst jeg søgte fik jeg utroligt mange henvendelser og fandt også en fin part.
Smile for no reason - and give someone else a reason to smile!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har benyttet |
|
|
Jeg har flere gange henvendt mig til dem der søger en hest at ride når jeg har manglet part - så ja jeg bruger det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tumle tum |
|
|
jeg har før skrevet til nogle ang, part men holdte hurtig med det, da dem man skrev til ikke ligefrem virkede interessert. Så tænker jeg så må folk henvende sig til mig fremover, da jeg går ud fra at de så er interesseret
" He who is tired of Weird Al, is tired of life " ....Qoute Homer Simpson
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nå men det er da dejligt at høre, nogen i det mindste har god gavn af det  Havde nok fået opfattelsen at den søgedel nærmest var "død", men det virker jo så for nogen af jer  Mvh Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nu er det snart 3 år siden jeg selv lavede en søge annonce, og der igennem fik jeg min dejlige parthest  Men det kan selvfølgelig være der har ændret sig siden der..?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Jeg har haft søgt part hest herinde 2 gange. Første gang fik jeg en masse henvendelser for folk med heste som slet ikke passede til mine søge kriterier. Bla. Ponyer, gamle heste, klappeheste, men også en del seriøse henvendelser. Jeg endte med at finde en rigtig dejlig hest, som jeg havde part på i nogle år, indtil hun blev aflivet. Ejeren er i dag stadig en rigtig god veninde, så et godt venskab fik jeg også oven i. Anden gang, kom der også nogle henvendelser, men endte med at finde part uden for HN. Nu har jeg ikke set din annonce, men mine erfaringer siger at man skal være bund ærlig med det man ønsker og kan tilbyde. Også svare hurtigt og pænt tilbage til de tilbud, som kommer. Jeg tror bare du skal være tålmodig, så kommer tilbudene pludselig. Mange må da ønske at have en til at komme og nusse og klappe sin hest. Havde jeg min egen var du mere en velkommen til at kysse og klappe den. Held og lykke med din søgning. Du skal nok finde en dejlig hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123465 |
|
|
Pernille - jeg har ingen annonce inde længere, da jeg synes det er lidt spild af tid. Har førhen haft annoncer til at stå, hvor jeg havde glemt de var der, dvs. aldrig én eneste henvendelse på dem. Tænker jeg nu nøjes med at se hvad der dukker op, men var blot nysgerrig efter hvordan andre oplevede det at søger part som rytter, netop fordi jeg har set mange af de samme personer søge måned efter måned, trods rimelig krav og ønsker.  Mvh Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Parter |
|
|
Jeg har søgt parter herinde en del gange gennem årene og har altid fundet nogle ret hurtigt. Nogle fungerede bedre end andre, men de fleste har været gode. Mange af ponyparterne kommer stadig på stedet og rider, andre har fået egen hest og 2 har købt deres partheste.
Sorry The lifestyle you orderd is currently out of stock.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| første gang |
|
|
Hej det er første gang jeg har oprettet min hest herinde under "hest søger rytter" og har fået en masse henvendelser her og har fundet en rigtig fin part til ham  Dog har jeg flere gange skrevet til folk under "rytter søger hest" her oplevede jeg ingen respons.
Tophorse st.Martin sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| parter |
|
|
Jeg bor i Vestsjælland og jeg har fået part på en af mine heste gennem en annonce herinde. Det holdt dog ikke særlig længe da hun pludselig efter nogle måneder ikke kunne betale og ville have parten gratis- men jeg havde jo ekstra udgift til sko når han blev brugt mere??? Senere hen fandt jeg ud af at hun ikke havde betalt ridehuskort overhovedet som skulle betales direkte til ridecenteret og så havde jeg en noget muggen ejer af ridecenteret på nakken. Så det kostede mig egentlig både penge og goodwill at finde een her på HN. Men jeg har haft masser af parter der har fungeret godt i lang tid... gennem anbefalinger og en enkelt var en kunde der kom ind i den butik jeg arbejdede... Hende headhuntede jeg til gratis at ride en af mine heste for at ride den op... Og hun er den bedste part jeg nogensinde har haft... og ultimativt den jeg vidste allermindst om men min intuition sagde mig at hun var 100% reel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jo men nu er det "rytter søger part" jeg mener, ikke hvor der søges part til hesten  Mvh Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nemlig.... |
|
|
Det var også sådan jeg fandt vedkommende... Hun oprettede en annonce under "rytter søger part" som jeg svarede på... Så man må da sige at hun havde held med at få respons på sin annonce... Jeg har aldrg selv oprettet en part annonce da jeg hellere vil vælge een frem for at skulle holde "åbent hus" og have flere fremmede folk ude og prøve mine heste... og i lange perioder kan jeg ikke komme online og så vil det virke useriøst at have annoncer som jeg ikke svarer på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej det har jeg |
|
|
aldrig prøvet, men fandt min gamle parthest herinde  savner egentlig at ride men er ikke en særlig stabil part for tiden så det bliver bare ved kiggeriet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klappe heste |
|
|
Hej Janni hvis du mangler en klappe hest, så tror jeg da jeg er leveringsdygtig i et par stykker. Du kan bare komme forbi så finder vi nok ud af det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123465 |
|
|
Jette - Det ville da bare være super dejligt Du hører fra mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890+ |
|
|
´Når jeg søger part til Avalon, så kigger jeg selv efter rytter søger hest. og skriver til dem der evt. kunne være et match. og så må rytteren jo vende tilbage hvis de er interesseret.
*Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey* R.I.P Dear Tana C. <3 Termin D. 10/3-13 til en pige <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg skrev til 2 under "rytter søger hest" for ikke så længe siden, inden jeg fik solgt min hest og jeg har intet svar fået så jeg tænker at lige de 2 personer er aldeles useriøse og ikke værd at spilde tid på. Mit tilbud matchede deres ønsker og var gratis - de søger stadig og det kan de jo så gøre meget længe på den måde hvis de ikke gider svare 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klappehest |
|
|
TS og Golda, jeg ved ikke hvor i landet I hører til, men jeg vil altid være åben for en, der bare skal ha en hest at nusse og klappe ind imellem.
Mvh. Sanne Golan - nyinstalleret, smuk og dejlig oldenborger Dolly - afinstalleret = pensionist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxxx |
|
|
Jeg fandt min part jeg havde i 5år ind til hun blev aflivet, herinde på HN i en annonce som hendes ejer havde oprettet 
Den sidste idiot er ikke født endnu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
LP - Sanne, jeg hører til på Vestsjælland, nærmere bestemt omkring Mørkøv. Hvor Golda hører til ved jeg ikke  Mvh Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Langt væk |
|
|
Så kommer du nok ikke forbi helt tilfældigt vibholder til i vestjylland. Men du skal bære velkommen hvis du kommer over på ferie el.lign.
Mvh. Sanne Golan - nyinstalleret, smuk og dejlig oldenborger Dolly - afinstalleret = pensionist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123465 |
|
|
Njaaa ikke på daglig basis ihvertfald, men tak for tilbuddet alligevel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| What Janni... |
|
|
Ved du ikke hvor jeg hører til  Tak for tilbudet Sanne, men jeg bor i København, det er lidt langt at cykle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
Jeg har prøvet at søge til min hest herinde og fik egentlig fint med henvendelser + svar fra dem, jeg kontaktede via "rytter søger hest"-sektionen. Nu kan min hest også både gå spring og dressur på c-plan, med mulighed for begge dele for parten, så på den måde har den jo nok været "attraktiv", + jeg stillede ikke krav til fx. alder o.l. Jeg endte nu alligevel med at give op, fordi min hest åbenbart er sværere at ride, end jeg lige troede. Jeg har haft flere andre ryttere på den, som ikke synes den var noget særligt (udover når den bliver bange eller lign.), men som jeg fik folk ud at prøve til part, gik det op for mig, at mange af dem havde svært ved bare at styre den rundt på banen... Og da ingen kom bare i nærheden at at kunne få den til at gå nogenlunde normalt rundt, så opgav jeg altså til sidst... Puh, jeg synes det var et håbløst projekt! Jeg synes ikke, det har været superdygtige ryttere, jeg har haft til at ride den ellers, alm. distriktsplanryttere. Men åbenbart lige en tand mere erfarne end den gængse partssøgende?  Men jeg ved, at min veninde har haft skrevet til en "part søges" annonce og fundet en skøn part til sin hest. Som så godt nok også er en noget nemmere hest end min 
Mvh. Katja Pikeur Epsom stævnejakke, st. 76, farve navy sælges. Se annonce på profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Parter |
|
|
Jeg har lige søgt part til 3 af mine ponyer og har fået 4 gode parter... helt vildt (under en uge) Jeg har også søgt på rytter søger part, men kikket på mit omåde uden held og dem jeg har skrevet til har ikke reageret eller har fået part for flere måneder siden !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Min pony var herinde i en uge. Derefter fik jeg en henvendelse fra en rigtig sød pige  Hun skal ud at prøve ham søndag. Så krydser fingre for, at de passer sammen. Så kan hun jo ''afløse'' mig ind i mellem  Jeg tager 300 om måneden om vinteren for minimun 1 gang om ugen. Men hun kommer nok til at ride tre gange om ugen  Så tager jeg 400 om sommeren, når hun kan ride sådan rigtigt 
Når enden er god, er alting godt :B
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|