Hej HN 
Jeg læste lige i en anden tråd her på hyggen, og blev inspireret til at spørge jer om dette emne.
Altså når man fylder 25, er der åbenbart tradition for, at man overøser vedkommende med kanel.
Jeg fylder 21 om en måned og synes lige pludselig det er skræmmende tæt på, selvom der er mange år til.
Kender i til nogle søde måder at give kanel på?
Om nogle år kommer min omgangskreds jo også op i den alder, men jeg tror simpelthen ikke jeg kan få mig selv til at gøre sådan noget.
Det skyldes nok at jeg kun har set dårlige oplevelser med det.
Der var en herinde på HN, der skrev at til en fest på kollegiet, hældte folk kanel ud over hendes tøj, og stanken gik ikke væk.
Derudover har jeg en ældre veninde, som fik ødelagt sit fine, flotte tøj, inkl kjoler!!! Det var IKKE til at få af, hverken stanken eller selve kanelen. Hendes gulvtæppe måtte hun også smide ud.
Og så her for et par uger siden, efter eksamen, var der en fra studiet der fyldte 25. Han blev bundet til en lygtepæl udenfor, og overøset med kanel, ud over hans hår og tøj. Han fik proppet kanel i munden og skulle samtidigt drikke øl for at få det ned.
Han syntes heldigvis det var skide sjovt!
så ingen ko på isen der, men jeg ville hade hvis det skete for mig selv!
Måske er jeg bare vildt kedelig. Hår kan vaskes, men tøj osv?! Eeej, ved i hvad, jeg synes det lyder rigtig modbydeligt faktisk, at ødelægge andres tøj på den måde
puha, kan lige se mine kjoler blive nødt til at ryge i skraldespanden..
Hvad mener i andre egentlig? Hvad er det sjove i at ødelægge andres ting? Eller er der forskel på hvor grov man er, afhængig af om det er dreng/pige?
Har i selv gode/dårlige oplevelser omkring det, og kender i som sagt en sød måde at gøre det på? Jeg tænker på at lave kanelsnegle
som sagt har jeg ikke lyst til at øse kanel ud over andre.
Og er det ok at frabede sig den behandling? Eller bliver man set som kedelig og tvunget til det alligevel?
Som in kan høre er det ikke noget der har været praktiseret i min familie, har aldrig set det i virkeligheden, før der efter eksamen for nogle uger siden.
Er det virkelig så udbredt, at os almindelige mennesker skal gå og frygte det? 
Kom med alle jeres tanker omkring det!