Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Snart Jul, Gaveideer.
Forfatter: 
Dato:  10-11-2012 16:23

Så er dte jo snart december og vi skal snart til at købe julegaver og lave ønskelister.

Jeg mangleer inspiration både til hva jeg skal give og hva jeg selv skal ønske mig.

Hva ønsker HN sig iår?

Hilsen Julie
Med vidunderhesten Luna

Hp & Hestegalleri
©
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-11-2012 17:50

Jeg ønsker mig:

- magnet cykellygter, da jeg altid glemmer at sætte lygter på

- ALT med uld, da jeg er ved at dø af kulde i min lejlighed

- et gavekort til H&M eller Matas

- penge til studiebøger

Af min far ønsker jeg mig den nye iPad, da det slet ikke går at skrive noter længere på den gamle, den kan ikke mere :P

0
0
Svar på denne tråd

hvis man hverken
Forfatter: 
Dato:  10-11-2012 17:58

ved hvad man ønsker sig eller skal gi' er det hele li'som temmelig ligemeget - eller????

Har du ingen ønsker har du for meget - eller ihvertfald "nok". = Nul ønsker - spar jeres penge...

Har du absolut ingen sans for hvad dine kære ønsker sig - er det samme scenarie: spar penge.

(Spar penge = der er vist ikke nogen speciel grund til at bruge kroner på en masse s***)

Og lad det være jeres julegave til hinanden.

Trænger den på - og er det noget man mener....så er man jo ikke i tvivl om hvad man skal gi'....

KH:)Annette

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

12312432
Forfatter: 
Dato:  10-11-2012 20:07

Til Anette:

Jeg har en kilometer lang ønskeliste, men jeg er frygtelig i tvivl om hvad jeg skal give.. Betyder det at jeg kun skal modtage gaver men ikke give?!

Jeg vil så gerne give det rigtige, det som folk bliver virkelig glad for, men for flere af mine nærmeste er jeg faktisk helt på bar bund. Jeg kan selvfølgelig forlange en ønskeseddel, lukke øjnene og sætte en finger på noget tilfældigt og købe det, men det er ligesom ikke rigtig min stil, min stil er gaver der er lagt tanker og kærlighed i.

Derfor bifalder jeg en inspirationstråd, det kunne jo være der pludselig stod nævnt en ting, som var PERFEKT til min veninde/mormor/?, og om jeg finder inspirationen i denne tråd, i en tv reklame eller på en tur gennem byen, i selskab med gavemodtageren, det kan vel være et fedt?

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  10-11-2012 20:47

Ja jeg beklager meget jeg har et meget stramt budget at jeg ikk bar kan købe det jeg helst vil til min familie og venner og derfor ikk kan give dem det de har allermest brug for. Og det samme den anden vej jeg ønsker mig stort set kun ting jeg ved er lige dyre nok til hva de har råd til men derfra så helt at droppe julegaver ej come on. Det er da hyggeligt både at give og modtage hyggen om juletræet og gaverne der ligger og venter.

Til sidst vil jeg så lig nævne jeg har det som Nina jeg spørger helst ikk om en ønskeliste jeg foretrækker selv at finde noget, og der er mange måder at finde det på inspirationen når man går rundt i butikkerne, eller inspiration på nettet. mulighederne er mange, prøv ikk at fortælle mig du ikk selv findeer inspiration et eller andet sted ;)

Hilsen Julie
Med vidunderhesten Luna

Hp & Hestegalleri
©
0
0
Svar på denne tråd

Det er sjovt...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2012 22:08

... med gaveinspiration - jeg har altid masser af ideer når jeg ikke lige skal give nogen - og når jeg ikke lige forventer at skulle få.

Her til jul giver jeg kun til min venindes datter.

Skulle jeg selv ønske mig noget, ville det f.eks. være dette vækkeur, som det dog egentlig er for sent at ønske mig, for det ER på vej i posten til mig. Min fødselsdagsgave fra mig selv.

Derudover kunne jeg godt bruge en hylde eller to ved min seng. Mit natbord er et lille lavt et der egentlig både er grimt og upraktisk. Men der er meget lidt plads.

Det ender nok med at jeg selv køber et par af disse hylder og sætter op - en til uret og brillerne og en til et par bøger. (I det hele taget har http://www.coolstuff.dk/ rigtigt mange sjove, nørdede, kiksede og smarte ting. Alt fra sjove bageforme til Jedi-badekåber og andre underlige ting)

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-11-2012 22:23

Jeg har de sidste mange år kun ønsket mig penge fra min familie - dog til en bestemt ting, sidste år var det til en GPS. Plejer altid at finde ting der er dyrere end hvad jeg har råd til i dagligdagen og ka, så vil jeg altså hellere nøjes en ting - som jeg så også har glæde af mange år frem.

I år ønsker kæresten og jeg os penge til spejlreflekskamera - igen en ting der er dyr at købe, men som vi kan få glæde af mange år fremover. Aftalen er så at hvis der er penge tilovers deler vi dem og køber hver især hvad vi ellers ønsker os. Og det er nemt, min elskede Ole Henriksen kan man aldrig få for meget af ;)

Synes ønskesedler er kedelige, så kan sagtens forstå du søger inspiration. Det er fantastisk at give folk gaver de ikke anede de manglede og som giver en følelse af "jeg kende dig rigtig rigtig godt".

Held og lykke med "jagten" :)

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  10-11-2012 22:33

Ja coolstuff er en super siden fik lig fundet GAVEN til en af veninderne ;)

Hilsen Julie
Med vidunderhesten Luna

Hp & Hestegalleri
©
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider