Tak for jeres svar 
Må prøve at høre studievejledningen og gennemtæske google, i håb om at finde nogle mulige legater
.
Nenyah:
Med hensyn til økonomien har jeg diverse vacciner i forvejen (+malariapiller), flybilleter kan gøres for 5-6000kr ifølge momondo (hvis jeg bestiller i god tid - hvilket jeg gør, da jeg ligemeget hvad planlægger det før jul, hvis jeg skal afsted).
Logi på den anbefalede hostel koster mig 75kr/døgn, da jeg har mulighed for at dele 3-pers.cabin med to andre, som også skal afsted. Dertil kommer den daglige transport til hospitalet på 60kr/dag (ink. frokost på hospitalet).
Et hurtigt overslag giver 10.000 kr - og regner ikke med at basic udgifter overskrider de 4-5000kr.
-Hvad gav du for safari?
-Hvad er must see? Og hvor mange penge bør man smide i oplevelsespuljen?
-Ja, det er med IMCC. Var du afsted med IMCC?
Har gjort mig overvejelser om at vente - både i forhold til at ha mere teori med i bagagen, men også muligvis flere penge til at rejse videre for.
MEN det som taler for at tage afsted nu, er at jeg simpelthen ikke føler jeg kan vente
Derudover har jeg mulighed for to Kenya-erfarne rejsepartnere (de ved at de tager afsted) og ser det lidt som en belønning for at gennemføre 1.år
Ligemeget hvad skal jeg ud at rejse til sommer, og tænker det er en oplagt mulighed at kombinere studie, oplevelse og udland.
Ifølge IMCC hjemmeside om projektet i Kenya - samt exchange til Malta giver begge dele merit for det prækliniske ophold