dine skær til hesteklipper? Eller hvor skal jeg købe mine? Jeg kan ikke umiddelbart finde dem på nettet?
Jeg har en Heiniger Delta Hesteklipper en relativt dyr model, men hvor køber jeg nye skær. Jeg købte et nyt sæt skær hos en skærsliber, forrige år, og det skulle jeg da aldrig have gjort..Penge ud af vinduet =( De virker slet slet ikke på min klipper.
De kan sidde der, og "sakser" pænt frem og tilbage som de skal, men ikke om de vil klippe nogen hår af.. Skærsliberen havde endda slebet mine originale skær, så gutten burde jo have haft rig mulighed for at se hvad det var for nogle jeg havde.. Han sendte øister skær og sagde at det jo ikke var heiniger originalskær, men at de var lige så gode og passede til min klipper.. men naive jeg har først i år set hvor forskellige de faktisk er, nu hvor jeg ville bruge de nye.
Kan jeg mon stadig klage over dem?? De er jo ikke brugt som sådan..
Jeg vil rigtig gerne have et ekstra sæt skær til den, især fordi den yderste tap på underskæret er knækket af =(
Hvor finder jeg nye til min model? Jeg har siddet og kigget i papirene og der står intet modelnummer kun Heiniger Delta. Mon Heiniger progress's vil kunne passe, dem kan man få hos Hooks.
Håber en venlig sjæl vil kunne hjælpe..