Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Salgskontrakt
Forfatter: 
Dato:  29-10-2012 12:19

Hej derude

Hvilken salgskontrakt bruger I ved salg af hest (føl)? Skriver I selv eller hvad gør I?

Mange hilsner fra Maria

Nu med føl efter furstenball til salg!

0
0
Svar på denne tråd

Kontrakt
Forfatter: 
Dato:  29-10-2012 22:17

Hvis du kigger i midten aller nederst på denne side, så står der "Før du handler (kontrakter m.v.)". Der finder du diverse kontrakter, der er lige til at printe ud.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 06:17

Tak for svar.

Vidste godt der lå noget herinde, var mere nysgerrig efter hvad andre brugte

Mane hilsner fra Maria

Nu med føl efter furstenball til salg!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 07:54

Da jeg solgte min 3 års (tilredet) i sommers, brugte jeg kontrakten herinde fra. Da den er udarbejdet af advokater indeholder den mange gode ting, man let selv glemmer.

jeg tilføjede dog lidt mere til den, dette skyldes at hesten blev solgt på afbetaling, og at jeg som jura-studerende mente at jeg havde styr på det (mine vs købers rettigheder, og hvad der evt kunne håndhæves).

Jeg forklarede selvfølgelig køber hvorfor det ekstra var i, og hvad det betød - samt at de var klar over hvad jeg studerer.

jdg vil for god ordens skyld også nævne at alt gik problemfrit og at begge parter har været tilfredse med handlen :)

Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, learning from the past, and realizing people change.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider