|
|
| Rosetter. Hvor eller hvordan? |
|
|
Ja, helt enkelt. Jer der har vundet rosetter, hvordan "opbevarer" i dem? Alle mine gamle rosetter har jeg i et fladt glasskab (5 - 6 cm i dybden) som fungere fint, men der er ikke plads til flere og jeg vil gerne finde på noget nyt nu til resten og de næste som måtte komme, om man er heldig eller dygtig nok... 
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet! Lækker Dartmoor hoppe og stor Welsh Cob, sælges Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffff |
|
|
Mine de hænger på væggen og udenpå mine skabe. 
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rosetter |
|
|
Ja det problem har jeg også efterhånden med lille Fiona Jeg har kun hendes fremme, da jeg igennem de 19 år jeg har redet, og de 17 jeg har startet stævner, samlet mig over 100 rosetter.. Så de fleste er bare pakket i flyttekasser, men Fiona's 13 rosetter på 14 stævner står fremme i et galsskab i stuen hvor i har tapet dem op på bagvægen.. Meeen der er snart ikke flere pladser i skabet, så nu må vi se om jeg så vælger kun at skulle have de røde frem, for såm frigiver det lidt mere plads, har pt 8 røde på hende 
Hilsen Maria Nu med Enghavens Fiona <3
" Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede sjæleven Day-Light R.I.P & Min sorte skønhed Ridder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
Mine er opbevaret i en stor Ikea-kasse. Jeg har simpelthen ikke plads til alle de rossetter, så fylder de jo en hel væg. Jeg har derfor blot valgt de ud, som jeg synes er flottest eller mest specielle og så hænger de lidt "tilfældigt". Jeg har en til at hænge på håndtaget til mit køleskab og en på håndtaget til mit klædeskab pt (bor i ungdomsbolig, så der er ikke den der skarpe opdeling ml. de forskellige rum - kan godt se, at køleskabet måske ville være et mærkeligt sted i et alm. hjem). Jeg har tidligere haft et par stykker til at hænge i en ramme, men... Argh, de fylder jo, det skidt!
Mvh. Katja Pikeur Epsom stævnejakke, st. 76, farve navy sælges. Se annonce på profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Samling |
|
|
Det må være det man kalder et "positivt problem" når i har SÅ mange. . Nu spørger jeg måske dumt, men hvordan hænger i dem op? Trækker i en snor og sætter dem på eller ? Der er vel også forskel på om det er plast, pap eller en stål "dims" som er bagpå til at sætte i trensen? eller sætter i en tegnestift gennem toppen? I mit skab hænger de med to knappenåle sat i over x Man burde have / lave, et rigtig hyggeligt sadelrum, hvor de kunne hænge. . Så forøvrigt en gang en, (mener det var Martzog's rosetter) som lå i et sofabord med glas plade i og der lå rosetterne nede i bordet.
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet! Lækker Dartmoor hoppe og stor Welsh Cob, sælges Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rosetter |
|
|
Sådan hænger mine: Dato:      Sådan er mine rosetter hængt op. Skabene er fra Ikea, og så har jeg sat snor på bagbeklædning så rosetterne kan hænge bagerst og så pokaler foran. Rosetter med lange haler hænger på en skinne (gulv skinne til ingen penge i Silvan, ligner til forveksling de dyre man kan købe som er beregnet til at hænge rosetter op på. Og ja det fylder måske lidt meget, men jeg har dem hængene på kontoret, så det er kun mig selv der skal se på dem, og kan ikke nænne at smide nogen ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine rosetter |
|
|
Er vist i en plastikkasse hjemme hos min far. Synes ikke de passer i min lejlghed(og har forøvrigt ikke hest længere og vandt den sidste i 2002).
Men har set nogle har købt små rammer med dybde i, og så har hængt dem som billeder, og den ide kan jeg egentlig godt lide
Nu skal jeg så bare finde ud af hvad jeg skal gøre af min voksene samling af grimme pokaler som jeg vinder med hunden. Nogle bliver allernådigst givet til genbrug ved konkurrencer. Cassi har ikke vundet så mange endnu, men den gamle har jo en masse blik stående(samt glas og krus). Jeg overvejer svævehylder på væggen i stuen. Andre forslag?
For lige nu samler de bare støv i vindueskarmen.
Camilse
De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage. De svære beslutninger er altid de vigtige at tage. De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage. Sokke og Lukas, jeg savner jer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mine hænger på en snor rundt ved loftet i stuen.. Min mor siger altid at jeg er barnlig fordi jeg har dem fremme. Men mine brødre har deres fodbold - håndbold - floorball - bordtennis osv præmier fremme. Så mine må altså også gerne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg har ikke plads til dem alle så jeg har hængt nogle op på min lampe-ledning i loftet (den buer nemlig lidt ned, så de kan fint hænge på). Men helt pænt er det jo ikke, da de så bare hænger midt i rummet ned fra loftet. Resten ligger i en pose, for jeg aner ikke hvad jeg skal gøre af dem. Jeg vil rigtig gerne have dem op at hænge, men mangler også til vægplads.. Overvejer den der metallisere fra Silvan, den ser flot ud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine hænger |
|
|
Mine hænger på et gavebånd, hængt op mellem mine vinduer, sådan her:
Der er jo godtnok kun 8, men jeg begyndte først som stævnerytter med hesten på billedet (min smukke Victoria  ) i februar  Jeg flytter i løbet af november, og regner med at konstruktionen bliver nogenlunde den samme det nye sted, undtagen for at det bliver over fjernsynet 
Sagde Johanna Life's a bitch and then you die
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
chris »97« |
| Dato:  |
29-10-2012 15:15 |
|
Jeg har nogle få (dem der betyder særligt meget) sat i små dybe rammer fra ikea. De er sat ind i f.eks. bogreolen som "pynt" Før havde jeg en del af dem i store dybe rammer, men havde en periode hvor jeg slet ikke kunne have synet af hest (=det mindede mig for meget om at den tid er helt slut). Men nu har nogle få fået lov at vende tilbage 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trælister |
|
|
Mine har jeg hængt på tynde trælister (forkantlister, tror jeg de hedder). De kan være flere meter lange uden at de bøjer midt på, så det giver noget mere plads at hænge på. Jeg stiver dem så bare af med nogle stålsøm undervejs med små træstykker indenunder (skåret af de samme lister). De samme træstykker sætter jeg i hver ende af listen, så der er plads til at rosetterne kan hænge der.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i sadelrummet |
|
|
Mine hænger i sadelrummet. Syntes at det ser hyggeligt og motiverende ud når de hænger der  Og så har det har den fordel, at de bliver smidt ud efterhånden som de bliver gamle og grimme, så har man altid kun de nyeste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tumle tum |
|
|
mine ligger i en kasse, gider ikke se på dem, synes ikke rosetterer fantastiske smukke, havde jeg mit eget sted med sadelrum, kunne de hænge det på en eller anden måde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|