Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

sikke en mød dag
Forfatter: 
Dato:  25-10-2012 23:45

øv hvor har jeg altså haft en virkelig skod dag i dag, faktisk blev det så meget og så stressende at jeg til sidst brød grædende sammen midt i busstoppestedet med min søn i barnevognen og folk kiggende underligt på mig.
Hele dagen startede med at gå skævt da jeg skulle til møde på min kommune, pga min sygemelding og hvad vi forventer til hinanden fremtiden skal være.
Jeg møder op til den aftalte tid kl 9 og melder min ankomst i skrankende, og skal bare lige vente til mit nummer bliver kaldt op, tiden går og jeg undre mig lidt over at der går så lang tid, især da numre efter mit begynder at blive kaldt op, så kl 10:30 går jeg op i skranken og spørger ind til om der er noget jeg har misforstået og hvordan lige, det kan den kærer kontordame godt forstå, og hun kan ikke rigtig forstå at det har taget så lang tid, her skal det siges at jeg har min søn på snart 3 år med, da han er ved at bliver kørt ind i sin nye børnehave, og jeg var bange for at jeg skulle hente ham i mødet eller ligne, men kontordamen sætter en mindre efterforskning på hvorfor jeg dog ikke er kommet ind til min tid, dette står på i 3 timer hvorfor flere gange kan hører hun går ud bagi skælder ud og beder dem om at komme ud til mig, men nej de har travlt og der er meget andet, pludselig kommer en dame ud til mig og forklarer at de havde glemt mig ? og det er selvfølgelig ærgeligt, men jeg bliver sendt hjem med en ny tid.
Jeg beslutter mig for så at aflevere min søn i sin børnehave inde jeg tager til møde i banken, selvom jeg troede jeg var i god tid da jeg planlagde dagen, kom jeg en time for sent til mødet i banken, som så fortalte mig at jeg ikke var kunde hos dem ? selvom jeg havde aftalt møde og havde søgt om at få mine kontoer flyttet over til dem allerede i juni måned og har brugt dem flittigt lige indtil i dag, jeg bliver vildt forvirret og kan ikke rigtig forstå hvad der egentligt lige sker, men min rådgiver er ikke meget for at forklarer eller fortælle noget som helst nu hvor jeg ikke er kunde hos dem, og jeg bliver nærmest skubbet ud af banken af ham, her kan jeg godt mærke på mig selv at nu begynder tingene at blive alt for mærkelige.
Jeg tager over i min gamle bank for at hører om jeg er kunde hos dem, og om de kan fortælle mig hvad der sker, her er alting mærkeligt og jeg bliver mødt af ja verdens mest hidsige og provokerende kassedame, som på ingen måder ser det som hendes arbejdsbeskrivelse at hjælpe mig på nogen måder, eller sende mig videre til nogen der kan, hun var virkelig ubehagelig og talte utroligt nedladne til en.
Heldigvis får jeg så lov til at tale med en anden til sidst efter hun har kaldt mig dum og uansvarlig, jeg bliver af en eller anden mærkelig grund henvist til et baglokale, hvor der hverken er nogen computer eller noget til at lave nogen former for aftaler, jeg finder så ud af at ham jeg er kommet til at tale med er en eller anden form for mellemleder, men han er meget ubeghagelig og spørger indtil om jeg egentligt vidste hvad jeg har gang i ? flere gange, og nej det gjorde jeg ikke, for jeg vidste ikke en gang at jeg var blevet kunde hos dem igen.
Til sidst fortæller han mig at der er åbnet fire forskellige konti hos dem, hvor der er hævet over på, og jeg sammenlagt skylder 358.000 til dem, og derfor min plan med at rykke en anden bank ikke kunne lykkes og de samtidig har meldt mig for bedrageri pga den ene konto, som jeg aldrig fik at vide hvorfor, hans bedste råd til mig var at jeg gik ned på politistationen og meldte mig selv, da der var sendt en efterlysning på mig ?
Alt dette har jeg aldrig fået noget som helst at vide om og jeg har på ingen måder hævet 358.000 kr, men jeg beslutter mig for at tage ned til politiet for at snakke med den betjent der måske har min sag, da jeg kommer derned er der ingen andre end en kontordame, hende går jeg selvfølgelig hen til og forklarer mig sag og at jeg gerne vil snakke med den betjent der har noget med det at gøre, men om de kunne skynde sig lidt, for jeg skulle snart hente min søn så han ikke har været i børnehave i for lang tid, dette synes damen selvfølgelig er fair, og går ud bagved for at finde den betjent jeg skal snakke med, da hun kommer tilbage, sige hun at han kommer lige om ti minutter.
Efter en time ser jeg stadig ikke skyggen af en betjent, og min søn har nu været i 45 min længere i børnehaven end hvad aftalen var for den dag, så jeg går op til damen og forklarer hende at jeg lige smutter ned for at hente min søn, men kommer tilbage.
Det synes hun på ingen måder er en god ide, for hvis jeg gik ud af døren til kontoret ville det blive betragtet som om jeg var stukket af fra en anholdelse, her bryder min verden fuldstændig sammen, for damen fortæller også at når betjenten fik fat i mig ville de ringe til døgn social hjælpen og få dem til at hente min søn, her begynder jeg altså og vræle, alting vælter bare for mig og intet var jo gået i dag som det var planlagt. I det samme kommer betjenten og kalder mig ind, jeg forklarer ham hvad jeg har fået at vide og han kan bekræfte at der er oprettet en sag på mig, og faktisk skulle jeg anholdelse, men han kunne ikke få fat i den social døgnhjælp, så hvis jeg lovede at melde mig i morgen tidligt, så kunne jeg få lov til at gå nu og hente min søn.
På hele turen hjem med min søn vrælede jeg, jeg kunne slet ikke holde tårerne tilbage.
Det eneste gode ved dagen i dag er at jeg fik fat i min advokat, som heldigvis møder op med mig i morgen på politistationen og hjælper mig med at forklarer min side af sagen, for noget er gået galt, jeg er på ingen måder blevet kontaktet med problemerne i banken og jeg er på ingen måder blevet kontaktet af politiet.
Jeg undskylder fr det lange emne, for det er egentligt ikke fordi jeg ville noget specielt med det, jeg ville bare gerne lige læsse lidt af alt det der kører rundt i hovedet på mig lige nu

Kunne vi ikke snart indse, at ting jeg skriver i debatterne er ting jeg har brug for andre som jeg evt ikke kenders syn på, og det derfor ikke skal kopieres til folk omkring mig bl.a min eks kæreste

0
0
Svar på denne tråd

vanvittigt
Forfatter: 
Dato:  25-10-2012 23:53

Hold da op. Jeg kan godt forstå du brød sammen. '

Jeg håber du finder ud af hvad der er sket, men du kan da i hvert fald næsten sige, at det ikke kan blive værre, dagen i morgen kan da næsten kun blive bedre,

Håber du får styr på det hele i morgen. Held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  25-10-2012 23:58

Det lyder godt nok vildt og bizart Krydser fingre for at du får meget bedre klarsyn over tingene i morgen og at du har nogle pårørende du kan støtte dig hos

Med venlig hilsen Cecilie :-)

0
0
Svar på denne tråd

møg dag
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 00:14

Rosenholm: tusind tak, jeg vil ihvertfald prøve

CecilieP: desværre ikke lige, men jeg hænger i og håber på at jeg før klarsyn i morgen

Kunne vi ikke snart indse, at ting jeg skriver i debatterne er ting jeg har brug for andre som jeg evt ikke kenders syn på, og det derfor ikke skal kopieres til folk omkring mig bl.a min eks kæreste

0
0
Svar på denne tråd

Vent hvad?
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 01:15

Ok, møgdag, men jeg røg lige af i svinget..

Skylder du banken penge? Eller er der nogle der har misbrugt dine kontoer?

Har du aldrig haft 4 kontoer hos den bank? Og havde du ikke minus/gæld, da du prøvede at skifte bank?
(Det er jo ikke ulovligt at have gæld)

Giv en update imorgen, håber i finder ud af det hele, hvis du er uskyldig, skal du da bare ryste på hovedet over de idioter.

For where your treasure is, your heart will be also.

Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM.

Send pb for info.

0
0
Svar på denne tråd

møg dag
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 01:40

Nielsen (LS Horses): jeg prøver lige at svare lidt nu, men det er ikke sikkert at det bliver mindre forvirrende da jeg selv er meget forvirret over denne sag, jeg håber selvfølgelig på at være meget klogere i morgen.

Jeg har aldrig oprettet lån eller overtræk hos min bank, så jeg burde jo ikke skylde noget hos dem.

Jeg havde konti i den ene bank, men valgte at rykke over i en anden bank, men er så blevet uden mit sammenstykke rykket tilbage i den første bank, ud over det konti jeg havde er det uden jeg har bedt om det oprettet 4 ekstra konti hvor fra dem er der hævet 358.000 kr i alt fra.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 06:28

wow!

Sikken tur du har været igennem. Håber du får klarhed i dag.

Kom gerne med en update hvis det er muligt for dig .. :)

Quote: "Lets try not to kill anyone tonight - your words"

Til salg:
Nissan Terrano II 2.7 Diesel

VW Passat 1.6 Benzin

skriv pb for info :)

0
0
Svar på denne tråd

Ej altså
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 06:45

Jeg kan bare sige pøj pøj til dig og håber da at du vil give os en opdatering i tråden her, så vi får slutningen på DIN fortælling.

Det lyder ret surrealistisk og som i en krimi .

Stald Graven

Opstaldning tilbydes på privat gård .

0
0
Svar på denne tråd

Hvordan i alverden
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 12:02

Kan der hæves 358.000 kr for nogle konti du ikke selv har oprettet?

Har samtlige konti haft en kassekredit på 100.000 kr. eller hvad?

Undskyld, men det lyder godt nok meget bizart. Særligt i de her tider, hvor man knap nok kan få lov til at låne 5.000 kr uden at skulle fremvise både det ene og det andet...

Håber du får styr på tingene.

/Tina

»Mødre holder deres børn i hånden for en tid, men i deres hjerter for evigt«.

Kig forbi www.kamphest.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 12:05

Den med banken kan du tage helt roligt, de skal have underskrevet papirer på alle dine konti og oprettelse af overtræk/lån.

Desværre kan banker finde på at oprette en konto med overtræk til folk, uden man ved det.

Jeg har i år været i retten pga en konto, jeg ikke havde oprettet. Den var der oprettet et lån på, men hvor pengene er forsvundet hen, det ved jeg ikke, de blev flyttet til en anden konto som ikke eksisterede mere og alle papirer var væk.

Jeg blev kun truet med politi, så i din situation er en advokat nok nødvendig. Men forlang at se alle papirer på lån, konto osv... Banken skal kunne bevise at du har oprettet dem.

Jeg blev selvfølgelig frifundet af retten og det skulle du også nemt kunne blive, når du ikke har underskrevet nogle dokumenter eller har haft adgang til at hæve på de 4 konti.

Udsalg eller bytte af rester fra forretningen, kom med et bud.

www.galleri.skindbjerg.com

Trailerkort 3360kr.

Tlf. 51 43 18 43

Se mere på http://www.trailerkortet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Pjevs1
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 12:08

Seriøst?

Har banken oprettet en konto i dit navn, uden dit samtykke og optaget et lån på det konto?

/Tina

»Mødre holder deres børn i hånden for en tid, men i deres hjerter for evigt«.

Kig forbi www.kamphest.dk

0
0
Svar på denne tråd

lalalalal
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 12:42

Jeg er også total forvirret..

Har DU lånt 358.000 kr, eller kender du simpelthen slet intet til de penge? - Altså en anden person har misbrugt din konto?

Trine Pilgaard
med Chester

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 13:17

godt nok suspekt.

Og man kan ikke bare hæve så mange penge med mindre banken har bevilget disse.

Så det lyder som om banken har lavet en fejl.....

Godt at du har en advokat for så skal der nok komme klarhed over det.

God weekend - held og lykke

0
0
Svar på denne tråd

godeftermiddag
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 14:20

jamen, så er jeg tilbage og som i kan se blev jeg ikke anholdt.

Selvfølgelig startede dagen ud med et mindre stress tilfælde da min advokat var forsinket i 10 min, behøver jeg at nævne at efter denne dårlige dag igår, var mit hjerte nærmest ved at stoppe indtil han ankom, vi fik snakket igennem og jeg fremlagde mine beviser for ham inden vi gik ind.

Heldigvis fik jeg lov til at blive afhørt som vidne og ikke som sigtet, men betjenten kunne godt se at det slet ikke hang sammen, med de ting jeg kunne vise og fortælle, så sigtelsen for bedrageri er heldigvis frafaldet og sagen er blevet skrevet om til en identitets tyveri, så nu skal den sendes videre til et helt andet sted i systemet.

Da jeg fik lov til at gå, skyndte jeg mig ned og hentede min søn for at holde tidlig weekend

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 16:11

Tak for opdateringen! GODT du blev frifundet for bedrageri, jeg tænkte nok det handlede om tyveri af identitet!

En af vores bekendte har oplevet det samme. Der blev sendt meget fortrolige papirer med posten hjem til dem, med deres CPR-nummer osv. Men på en eller anden måde var der nogen der stjal det brev før det nåede frem til dem, og de fik stjålet deres identitet, altså CPR-numre osv. Det er helt vanvittigt!

Godt du holdte tidlig weekend, det har du fortjent.

Nu skal du bare tage en kop te og tænke på, at du nu er offer i denne sag, og ikke gerningsmand, og både advokat og politi er på din side nu. Det skal nok lykkes for dig!

0
0
Svar på denne tråd

Hold da kaje....
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 16:18

... for en historie!

Pyh ha, godt at det så noget anderledes ud i dag - jeg håber at det ender med at de finder den/de skyldige!

Da jeg læste dit første indlæg, sad jeg hele tiden og ventede på at du skrev "men så ringede vækkeuret heldigvis, og jeg stod op". Det lød virkelig som en ond drøm.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 16:53

Pyhhh hvor havde jeg altså bare ondt af dig da jeg læste om din frygtelige dag, kan sørme godt forstå du græd til sidst! Godt at der ser ud til at løse sig, sikke en gang møg. Rigtig god weekend med sønnen, det trænger du vist til.

www.stutterikrone.dk

Til salg: Gennemavlede dressurheste, 6-års velgående hoppe uddannet til M, god avlshoppe drægtig med BH Zack

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kender dig ikke..
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 18:44

men er da helt lettet over at du blev frikendt for det hele.

Det er bare ikke spor rart, når andre går ud og laver sådan noget i ens navn. Så smil du og find igen det gode humør frem.

Og så syntes jeg du skal forlange at få en meget god undskyldning af din bank, for den behandling skal de da godt nok ikke byde dig og det samme gælder din kommune.

Du må være udstyret med en kæmpe tålmodighed, for ikke ret mange ville sidde og vente så længe. ihh hvor ville jeg selv blive meget meget gal..

IMC

Heste idyl sælges.

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=13&i=3127&...y=desc&e=0

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 21:24

jeg er virkelig rørt over hvor mange der gider at give sig tid til at skrive opmundrende, og give mig opbakning, tiltrods for at i ikke kender mig og i følger med.

Jeg vil selvfølgleig holde jer løbende opdateret

0
0
Svar på denne tråd

Wow det sidste døgn
Forfatter: 
Dato:  27-10-2012 01:33

i dit liv må ha været skrækkeligt!!!!

Godt du var hurtigt til at få fingre i en advokat. Kan du ik anmelde banken for injuirer??(sikkert ikke, men synes det ville være på sin plads, at de fik en ordentlig en over næsen, for deres opførsel, det lyder helt grotesk)

Så kender man samfundet, dømmende uden at ha det fjerneste bevis.

Håber for dig det hele hurtig blir udredt, så du kan komme videre i dit liv med din søn.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-10-2012 03:07

Stakkels dig

Jeg synes du skulle bede om en skriftlig undskyldning eller anden form for dokument på, at det ikke er dig der har lavet de overtræk i banken, som du kan fremvise til den bank du ønsker at flytte over i. Så slipper du for dårlig omtale der... (Og hvem ved hvor meget bankerne taler sammen??? )

Håber du snart er ovenpå igen, qnuz og kram

Belinda

"Tag ikke livet så alvorligt. Du slipper alligevel ikke levende fra det"

Citat : Van Wilder

Lyst til en hyggelig aften med veninderne? Prøv med et partylite homeparty, håndlavede stager og milj ...

0
0
Svar på denne tråd

allaalla
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 19:29

- Noget nyt i sagen? :)

Trine Pilgaard
med Chester

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 21:26

der er endnu ikke noget nyt i sagen, men politiet har nogle spor at gå efter, og jeg har indtil, vi får styr på banken som ikke vil anerkender politiets og min mistanke om indentitets tyveri, åbnet en almen lønkonto i en anden bank, som godt kunne se at det var en uholdbar situation og forhåbenligt kan jeg have min månedlig udbetaling for mig selv til den første, jeg har også lavet en aftale med banken om at jeg kun kan hæve penge hvis jeg kommer ned i banken personligt og fremviser id, og i samme drag ikke fået nogen netbank, simpelhent for at undgå at man udefra kan hæve penge fra min konto

0
0
Svar på denne tråd

Som sif...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 21:53

...sad jeg og tænkte, at du da snart måtte komme dertil, hvor du vågnede. Føj da, en ækel dag! Og specielt synes jeg, at det er SÅ uprofessionelt håndteret af begge banker. Især den første bank må da kende dig som kunde og give dig lidt snor på den konto. Og den bank må da have et seriøst problem, når der er oprettet fire konti i dit navn - hvem har rådgiveren talt med, hvem har skrevet under? Kender de slet ikke deres kunder? Åbenbart ikke...

Nå, men selv om det selvfølgelig er rigtig rigtig ubehageligt at blive udsat for det der, så er det da en noget anden situation, end hvis du stadig var under mistanke. GODT at du har fundet en fornuftig bank, og at I har fundet en løsning, der tilgodeser både dit og bankens behov for tryghed.

Jeg krydser sådan fingre for, at det går over - lige om et øjeblik!!! :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 21:55

Puha, det er da lige til, at få dårligt hjerte og forhøjet blodtryk af.

Og lidt små klamt, at nogen har været dig og "stjålet" penge.

Og hva er det for en behandling, uden at de overhovedet har snakket med dig?

Med de renter bankerne har, så må det trods alt være et greb i lommen, og altså ik noget de går konkurs over.

Man ka sige du har spændning i hverdagen:)

Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

0
0
Svar på denne tråd

lalalaalala
Forfatter: 
Dato:  31-10-2012 08:43

Tror nok også jeg havde valgt at anmelde/lægge sag an mod den bank, hvis det var muligt, sikke en behandling! - Når du engang er kommet fri af det her, er det lige før du burde gå til pressen.

Trine Pilgaard
med Chester

0
0
Svar på denne tråd

troede også det var en joke
Forfatter: 
Dato:  31-10-2012 09:03

Det er jo helt beskriveligt hvad du har været igennem.

Kram herfra... og pøj pøj med det hele...

Mvh. Gitte

StaldOlsen.dk

GO Filique

Findus B - Top of Class - Urprinz

Feldholms Doughty
Ekens Fanfare - Stegstedgårds McKenzie

0
0
Svar på denne tråd

@!#$!!!!
Forfatter: 
Dato:  31-10-2012 09:13

jeg har lige set denne tråd for første gang... Og i dit startindlæg, må jeg sige at jeg sad med en klump i halsen og virkelig sur og gal på dine vegne!!

Hold op hvor er det godt at politiet troede på dig, og du slap uden socialforsorgen skulle hente din søn osv. Hvem ved hva det kunne ha endt med!!!

Nej hvor er jeg ked af det på dine vegne...

Jeg kan bestemt godt forstå du brød sammen på vej hjem. Det er sandeligtn oget af en pille at måtte sluge...

KÆMPE krammer kommer din vej herfra. Håber du snart kan opdaterer om at vedkommende der må ha stjålet din identitet er taget for det. Og jeg håber inderligt at vedkommendei kke laver mere rag i den for dig. Det er jo helt vanvittigt når den slags sker... Vedkommendem å jo ha dit cpr nr mv for at kunne gøre den slags...

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Og Katho vaps 14/7 2011 - 19/9 2012

Jeg savner og elsker jer

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-11-2012 14:39

til TS

Hvordan går det, er der blevet nogle klarhed i din sag.

Hvad ang Banken, for de står med en meget dårlig sag ( udtalt fra en bestyrelsesmedlem af en bank ! )

Hilsen en der har sendt dig mange tanker.

:O)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-11-2012 15:22

Sportsbolle: der er blevet sigtet en i mandags, og han er blevet sigtet for bedrageri, dokumentfalsk og falsk underskrift og selvfølgelig tyveri, jeg ved ikke hvem han er og må heller ikke få det at vide.

I dag var jeg så inde og se nogle beviser, bl.a billed af den bil der er købt i mit navn og nogle papirer på nogle lån og underskrift, som tydeligvis ikke var mine.

Banken vil stadig ikke anderkende min og politiets mistanke, og har anmodet om at være til stede i evt retssag

0
0
Svar på denne tråd

rtyuiol
Forfatter: 
Dato:  06-11-2012 15:26

hold da op en sag :( håber der blir styr på det og banken undskylder for det er ikke ok opførsel, man er uskyldig til andet er bevist

http://www.bombur.dk/

50" plasma fladskærmstv sælges brugt meget lidt, nypris 7995 kr nu 3000 kr skriv PB befinder sig nær viborg

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  06-11-2012 23:39

Dum bank :(

Men det er da godt at politiet er på din side. Krydser fingre for dig.

Mvh. Sanne

Golan - nyinstalleret, smuk og dejlig oldenborger

Dolly - afinstalleret = pensionist

0
0
Svar på denne tråd

Bedrageri
Forfatter: 
Dato:  07-11-2012 00:41

Jeg forstår stadig ikke, hvorfor banken ikke vil anerkende, din og politiets mistanke/sag. De må jo finde ud af, hvilken medarbejder, der har oprettet de 4 konti i dit navn? Som en anden skriver, så ja - de har da virkelig ikke et særlig godt kendskab til deres kunder i den bank, siden de kan lade en MAND skrive under i dit navn! Var han klædt i kvindetøj eller hvad??? Ej, det er simpelthen så grotesk, at jeg tror, jeg havde fået et hysterisk anfald lige på stedet i den bank!

Karina

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-11-2012 08:01

Tusindet tak TS, jeg har virkeligt sendt dig mange tanker.

Det må være utroligt nøgent at blive bestålet og misbrugt, på den måde, uden man har en anelse mistanke om det. man skal virkelig være vaks omkring sine pengesager.

Efter min kendskab til bankverden, så er grunden til din bank (gammel bank) ikke vil erkende fejlen. er jo nok fordi de god ved de sidder med en meget dårlig sag. og vil have at modpartem kommer med det fældene bevis, der afsløre deres fejl. for indtil det sker er de jo uskyldige.

Jeg krydser alt, for denne historie for en fair afslutning.

pøj pøj med det..

:O)

0
0
Svar på denne tråd

hvor kan jeg følge dig
Forfatter: 
Dato:  07-11-2012 08:25

Ja jeg sidder lidt i samme situration. Kort fortalt:

vi har hemmelig tlf nr her i familien og min datter blev ringet op af en meget ubehaglig mand der ikke ville sige hvem han er. og sagde at min datter bare skulle indrømme hun var mig.

jeg tog promte min tlf og ringede det tlf nr op og sagde jeg var mig hvor efter han sagde han er fra bagmands politiet uff jeg fik et chok for hvad har jeg med politiet at gøre.

jo jeg havde to firma som jeg er diriktør for. Mig nej jeg har ingen firma.

ham igen jo du skylder over 5 millioner i moms og der er blevet lavet svindel.

mig det er en joke ikke. nej han ville komme til jylland inden for 14 dage og afhøre mig. og han håbede at jeg kunne sove godt til da.

Her gik jeg så i 14 dage lige til i onsdags hvor jeg var til afhøring.

jo der var rigtig nok lavet 2 firmaer i mit navn (som jeg ikke viste noget om) han viste mig nogle billeder af nogle mænd som jeg aldrig havde set og nævnte nogle navne jeg aldrig havde hørt.

og fortaltee en lamg historie om hvad de firma gjore. viste mig underskrifter på de papire jeg skulle have skervet under på og mail jeg skulle have skrevet.

og stillede en masse spørgsmål jeg ikke kendte noget om, og sluttede af med at han ikke trode jeg havde noget med de sager at gøre og han skulle afhøre flere og at sigtelsen nok ville frafalde igen når han havde fremvist dette for en dommer.

Ja og her sidder jeg og venter på at høre sigtelsen frafalder. og at jeg skal vidne i en ret sag inden for de næste 2 år som han sagde og nej jeg sover bestemt ikke godt om natten.

hilsen jette

0
0
Svar på denne tråd

I stakler!
Forfatter: 
Dato:  07-11-2012 11:06

TS og slikglad: Sikke dog et par frygtelige sager I er havnet i!!

Jeg er fuldstændig rystet over den behandling du TS har fået af din bank, og den måde I begge skal gå og være nervøse indtil der kommer en afklaring på sagerne.

Det er så dybt frustrerende at gå og bare vente på at en eller anden myndighed beslutter om man har gjort noget eller ej, når man ved man er uskyldig!

Jeg har det helt skidt på jeres begges vegne, og håber virkelig at at det hurtig bliver overstået for jer, puha - det er godt nok synd for jer!

Og de ski.. gerningsmænd, skulle offentliggøres med foto, navn og adresse i alle landets aviser og TV aviser, så man måske kunne afskrække andre uden moral fra at gøre det samme.

Mange tanker til jer begge

Anne

Masser af forskelligt rideudstyr til salg!

Bla. trenser, bomløs sadel, Eiger støvler, ride boots, osv osv.

Se min profil.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-11-2012 14:48

det er godt med en rørt tårer i øjenkrogen jeg læser dette, hvor er det altså bare rørende at se hvor mange mennesker der egentligt gider at tage sig tid til at være bekymret og sende tanker, selvom i aldrig har kendt mig, jeres beskeder har helt klart gjort det nemmere at holde hovedet koldt og højt i denne situation.

Igen i dag blev jeg bedt om at komme op på politi stationen, fordi der er yderliggere sigtet to i sagen, disse to var der taget billeder af, og jeg skulle udpege om det var nogle mennesker jeg havde set før, det havde jeg ikke, og kunne desværre ikke kende nogen af dem eller omgivelserne billederne var taget i, men de har haft nogle papirer på mig liggende i deres hjem og derfor blevet sigtet til at være medskyldige.

Banken vil desværre stadig ikke anerkende sagen før politiet har snakket med den rådgiver der har givet lov til at der er blevet hævet så mange penge, men han er uheldigvis sygemeldt.

slikglad: ej hvor kan jeg bare godt sætte mig i dit sted nu, det er grænseoverskridende at nogle mennesker har brugt ens personlige oplysninger og oprettet alt muligt i dit navn, jeg håber virkelig at du og bagmandspolitiet for sat en ordenlig stopper for det og de ansvarlige bliver straffet

0
0
Svar på denne tråd

sygemelding
Forfatter: 
Dato:  07-11-2012 15:25

Det undrer mig sjovt nok ikke at bankens medarbejder sygemeldt!

Det fjols er vel nok godt klar over at han har ski.. i nælderne!!

Politiet skal vel ikke tage hensyn til en sygemelding, når det drejer sig om afhøringer i forbindelse med bedrageri i så stor stil - eller hvad?

De bør da bare kunne køre hjem til ham for at høre hvad der er sket.

Det er jo efterhånden ret tydeligt at du ikke er involveret, og derfor er det vel kun rimeligt at du bliver renset hurtigst muligt.

Tanker fra Anne

Masser af forskelligt rideudstyr til salg!

Bla. trenser, bomløs sadel, Eiger støvler, ride boots, osv osv.

Se min profil.

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  07-11-2012 15:30

Jeg har før lånt penge over telefonen, og så har bankdamen bare sendt papirerne på lånet, jeg har underskrevet og sendt papirerne ind igen og så kom pengene på min konto.

Dog er det en privat bank og vi kender hinanden godt. Men det kan jo måske være tilfældet her? At de har ringet ind til banken, fået en kvinde til at gøre det, aftale det hele, banken har så sendt papirerne til vedkommende, vedkommende har underskrevet med dit navn og så sendt papirerne ind. vupti, det hele i dit navn uden du jo ville ane noget....

*Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey*

R.I.P Dear Tana C. <3

Termin D. 10/3-13 til en pige <3

0
0
Svar på denne tråd

Vedr Lån
Forfatter: 
Dato:  07-11-2012 15:48

Skovbakkens ?Avalon?: Det er såvidt jeg har forstået, heller ikke lovligt at gøre.. Altså at sende papirer afsted på lån for at få underskrift, da det netop kan blive brugt som svindel :-)

Jeg håber virkelig for alle i denne tråd, at det hele bliver løst til jeres fordel.. Puha for en omgang..

Venlig hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd

Avs...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2012 16:17

... sikken da en omgang

Jeg er selv bankansat og jeg forstår godt, at der er strammet så meget op omkring legitimering af kunder de senere år

En af mine kolleger har prøvet at få stjålet post (en gammel postkasse i en omgang. Den flade type, som man kan fiske breve ud af igen), så nu ligger en anden inde med min kollegas oplysninger. Ikke fedt...

Og min bankansatte mand har prøvet, at en kunde havde forfalsket hans underskrift i et forsøg på at få banken til at udlevere penge! Jeg har aldrig set ham så stresset før... han måtte tage på arbejde en fridag og verificere, at det bestemt ikke var hans underskrift (det var faktisk en ret dårlig forfalskning). Det tog flere uger før ham "kom til sig selv" igen pga. chokket!

At bankens medarbejder pludselig er sygemeldt kan jeg godt se som lidt... ehm, "passende" tiden taget i betragtning. Nu kender vi kun den ene side af sagen, men ja... det er vist banken, der har kvajet sig og ikke sikret sig, at det har været den korrekte kunde. Jeg ville godt nok også have det dårligt, hvis jeg havde lånt penge ud til en "falsk" kunde!!! Så der er en bankmedarbejder, der har det rigtig, rigtig skidt...

Det der gør mest ondt i maven på mig er, at tyven/falskneren garanteret ikke ANER hvor meget ondt han har gjort dig!!!

Nu har banker heldigvis overvågningssystemer, som jeg kun kan HÅBE på at han er blevet fanget på! Eller hos bilforhandleren!

Og så skulle han s*tme have lov at tilbagebetale hver en øre PLUS en solid erstatning til dig for at gøre dit liv til et sådan he!vede på jord

Der er faktisk kun én at klandre og det er tyven/falskneren, som jeg håber får en rigtig grim straf!

Venlig hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

123456780
Forfatter: 
Dato:  07-11-2012 21:41

Pia ?Carmen?: Jeg undrede mig også,. Men vi snakkede blandt andet om min hest og andre personlige ting om min kæreste, så hun kunne godt regne ud at det var mig. og pga. tidligere angst for busser og at tage ind til byen valgte hun at gøre det på denne måde. Men alligevel kunne det jo godt ske i en anden bank. Tænkte bare at det ville være til fordel for TS at have det i baghovedet at det kunne være det der var sket

*Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey*

R.I.P Dear Tana C. <3

Termin D. 10/3-13 til en pige <3

0
0
Svar på denne tråd

sdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  10-11-2012 23:15

noget nyt ?

http://www.bombur.dk/

50" plasma fladskærmstv sælges brugt meget lidt, nypris 7995 kr nu 3000 kr skriv PB befinder sig nær viborg

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-11-2012 00:34

máni: nej desværre ikke, i denne uge har politiet mest brugt tid på at afhører og forhører mange af de impliceret parter, dette er jeg ikke så indvoldveret i.

Desværre har det været en meget turbulent og stressende tid for mig og mine med mennesker hvilket desværre har ført til en masse splid og jeg lige i øjeblikket har lidt svært ved at se hvem af mine nærmeste der egentligt vil mig det godt, det håber jeg at jeg får klarsyn over, når alt dette er overstået, men lige nu føler jeg mig meget alene og ret mange har vendt mig ryggen pga min rodet økonomisk situation og det faktum at stadig registret som skyldneren af alle de penge.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2012 08:47

hej sjenne hvis det er så må du meget gerne skrive til mig jeg ved om alt hvor du står ja mennesker der ikke har prøvet det har svært ved at tro på det kan lade sig gøre. står på samme måde nu lige og da det kan gå op til 2 år før der bliver en ret sag så kan jeg ikke bevise for de mennesker at jeg bestemt ikke har noget med de ting at gøre så har du brug for at snakke så står jeg gerne der :-)

hilsen jette

0
0
Svar på denne tråd

slikglad
Forfatter: 
Dato:  11-11-2012 13:18

tusind tak for dit tilbud, jeg er meget berørt af at du vil tage dig tid til det, for hvis jeg skal være helt ærlig lige nu, føler jeg mig meget alene og en ting er at sagen tager rigtig hårdt på en og fremmed mennesker i debatforum måske kan have svært ved at tro på mig , men jeg synes virkelig at det stikker i hjertet når folk jeg kender og har følt mig meget tilknyttet til, vender mig ryggen og er meget kritisk med min situation.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2012 13:27

jeg ved det sidder jo med samme følese om det så er min gamle far kan han ikke tro at man bare kan gøre sådan i danmark for her i landet er vi beskyttet så det kan ikke passe de ting jeg oplevder lige nu hmm tænker jeg bare:-(

0
0
Svar på denne tråd

Kan blive så harm!
Forfatter: 
Dato:  11-11-2012 20:54

Jeg kan blive så harm over folks opførsel :(

Hvis det er nogen der kender jer godt (både sjenne og slikglad) så tror de vel på jer og ikke ons sladder. ØV. Men så ved I jo hvem der er rigtige venner og hvem der ikke er.

Mvh. Sanne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-11-2012 07:49

nemlig sanne det er meget nemt at se men svær at fatte. og det gør ondt.Men bliver nød til at se på at det er deres tab.

og at de vender ryggen oki men fortæller ting de selv tror der passer til andre og som ligger langt fra sandheden der brister den for mig

hilsen jette

0
0
Svar på denne tråd

alallalal
Forfatter: 
Dato:  19-11-2012 21:53

Hej sjenne.. noget nyt i din sag, og hvordan har du det?

Trine Pilgaard
med Chester

0
0
Svar på denne tråd

Chester (Pilgaard
Forfatter: 
Dato:  20-11-2012 00:08

Jeg skal til møde med retten om to uger, hvor advokaten og jeg skal fremlægge vores beviser til sagen, lige nu er der ikke sket det helt store, den sygemeldte bankrådgiver har været til afhøring, men hans udtalelser vil politiet ikke udlevere nu.

Lige nu går jeg og er meget bekymret, og er gået helt ned på stress, der skal absolut intet til at få mig til at vræle lige i øjeblikket og jeg har rigtig svært ved at overskue hverdagens små konflikter samt min korttids hukommelse er så godt som forsvundet.

Jeg prøver dog at holde i og har af hensyn til mig selv, skåret ned på alt og forholder mig kun til det aller mest livs nødvendige.

0
0
Svar på denne tråd

Sikke en
Forfatter: 
Dato:  20-11-2012 11:36

Sikke en historie jeg har lige læst denne tråd for første gang idag, og jeg er aldeles lamslået..

Tænk at det kan finde sted - men værre endnu er det da at det skal tage så lang tid at få dit navn renset ( og dit med, Slikglad )

Det er sg ikke noget at sige til, at jeres liv må være slemt belastet...

Og de nærmeste som noget nær har vendt jer ryggen - hvor jeg håber at de skammer sig !! sikke en modbydelig opførsel fra dem man burde kunne regne med...

Alt held og lykke til jer begge, jeg håber jeres sager snart kan lægges på hylden som et ubehageligt minde...

Mvh.

Cali og jeg

0
0
Svar på denne tråd

alalllalala
Forfatter: 
Dato:  20-11-2012 13:18

Puha jeg føler sådan med dig. Men altså, det kan vel kun ende ud til din fordel? - Det må man da formode..

Sørg for at være god ved dig selv i den her tid. Vi støtter dig allesammen :) og hold os opdateret.

Trine Pilgaard
med Chester

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-11-2012 14:07

tusind tak for jeres søde beskeder, jeg er faktisk rigtig glad for at jeg kan læsse lidt af her, for jeg synes godt nok det er op ad bakke lige nu

0
0
Svar på denne tråd

allala
Forfatter: 
Dato:  07-12-2012 18:50

Hej igen Sjenne. Hvordan går det med din sag, og med dig?

Trine Pilgaard
med Chester

0
0
Svar på denne tråd

Chester (Pilgaard)
Forfatter: 
Dato:  07-12-2012 21:27

hej.

Sagen skrider fremad, vi skal have første retsmøde og fremlægge beviser til januar, hvilket jeg ser rigtig meget frem til, banken har valgt i mellem tiden at melde mig til skat og har valgt ikke at vil samarbejde før der er en der er dømt, jeg har derfor fået straf renter på alle mine konti, som er højere end min løn, jeg har derfor været nødt til at oprette en nødkonto i en anden bank, for at kunne have et lille rådigheds beløb til mig selv og min søn.

Personligt har jeg det virkelig dårligt, det har nok noget at gøre med at vi nærmer os julen med hastige skridt og jeg har ikke en krone til at købe gaver for eller julemad for.

Jeg har heldigvis søgt om julehjælp og kommunen er igang med at se om de kan give mig en engangs udbetaling så vi også kan fejre jul

0
0
Svar på denne tråd

Møgbank
Forfatter: 
Dato:  07-12-2012 21:59

Sikke da en møgbank

De har da godt nok dømt dig på forhånd. Jeg håber at du bagefter kan få banken til at tage strafrenterne tilbage (eller hvad det nu hedder). Men har de overhovedet lov til at gøre det?????

Mvh. Sanne

0
0
Svar på denne tråd

Hoooold nu k***
Forfatter: 
Dato:  08-12-2012 05:38

Kære Sjenne.

Hold da K*** en oplevelse du sidder i....uhhhhh, jeg er så GAL på dine vegne, at jeg DAMPER Jeg fatter simpelthen ikke, at din skodbank er SÅ uansvarlig og SÅ usamarbejdsvillig, at du nu har fået pålagt strafrenter.

Her i Danmark bør vi vel være uskyldige, indtil det modsatte er bevist...og netop derfor bør du igen få råd af din advokat ift. om banken overhovedet må behandle dig som skyldig, når der endnu ikke har været en retssag.En ting er at være sigtet, en anden ting at være skyldig... fandeme dårlig stil!

Hvor ville jeg gerne vide, hvilken bank der er tale om! GRRRRRR!!!!

KNUS. Stine.

0
0
Svar på denne tråd

Svar.....
Forfatter: 
Dato:  08-12-2012 07:15

Sikke da en omgang Håber det hele løser sig så du kan komme videre!

"People always say that you can't please everybody. I think that's a cop-out. Why not attempt it? 'Cause think of all the people you will please if you try" - Kanye West

0
0
Svar på denne tråd

alalalalal
Forfatter: 
Dato:  08-12-2012 10:26

Fy for den! Jeg er virkelig målløs over den behandling, som din bank har givet dig. Jeg håber de bliver pålagt en eller anden form for erstatning til dig, når det hele er ovre.

Når det er ovre - synes jeg du skal kontakte pressen, og fortælle dem historien om den pågældende bank. De fortjener ikke bedre.

Trine Pilgaard
med Chester

0
0
Svar på denne tråd

Ok, så man
Forfatter: 
Dato:  08-12-2012 13:51

har her i DK ret til at dømme folk og kunder som skyldige indtil andet er bevist??

Hvad er det for noget crap??

Men du skal tage det roligt og koncentrere dig om at din søn har en afslappet og hyggelig jul og nytårs aften.

Du ved nu hvem du kan regne med og ikke kan - dette gælder også når du bliver frikendt!!

Så skal de tvivlende ikke komme og trække i land.

I skal nok komme igennem julen, man behøver ikke at lave en royal middag og købe gaver for flere tusinde kroner.

De fleste, jeg selv inkl., har prøvet at være nede og skrabe bunden og jeg er her stadig i levende live og en erfaring rigere

Livet er en udfordring hver dag for os alle da vi ikke ved hvad dagen bringer på forhånd.

Jule kram herfra til dig og din søn

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  08-12-2012 18:30

Øv, hvor har jeg ondt af dig :-(

Og virkelig en tarvelig bank, der ikke engang kan lade lånet være i bero indtil der kommer klarhed over sagen, men ligefrem pålægger dig ekstra betaling!!

'Amen altså - verden er f..... af lave ind i mellem.

Jeg håber du evner at få en god jul alligevel sammen med din søn og de mennesker der tror på dig. :-)

Hilsen LouiseN

Langsomt er hurtigt

0
0
Svar på denne tråd

bankproblemer
Forfatter: 
Dato:  08-12-2012 18:49

tusind tak for jeres beskeder, jeg er ligesom jer meget forarget over den behandling jeg har fået i den pågældne bank, jeg har også gjort det meget klart for dem at jeg på ingen måder ønsker at være kunde hos dem når sagen er afsluttet, og jeg heller ikke kan anbefale dem til nogle af mine venner.

0
0
Svar på denne tråd

Ja surt
Forfatter: 
Dato:  09-12-2012 08:23

Ja det er sgu da en skrækkelig historie og virkelig synd for dig.

Men hvis du VED at du er uskyldig, så går det vel op i en højere enhed på et eller andet tidspunkt !

Jeg mener : Der må jo være nogle beviser på, at det IKKE er dig .

Hvis man så kan blive dømt, hvis man IKKE kan finde den rette skyldige aner jeg intet om . Men håber det bestemt ikke .

Håber bestemt, at du kan holde humøret oppe og klare det hele alligevel .

Stald Graven

Opstaldning tilbydes på privat gård .

0
0
Svar på denne tråd

Karina ♣ Graven♣
Forfatter: 
Dato:  10-12-2012 00:41

jeg håber at du har ret med at det går op i en højere enhed.

Selvom jeg ved helt ind baggerst i mit hjerte at jeg er uskyldig kan det godt være lidt svært at holde fanen højt når man er oppe imod en så stor modstander som min bank, men indtil videre tager jeg en dag af gangen og ser frem til at vi ihvertfald begynder på slutning til det her marridt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider