Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad skal man have på til denne kjole??
Forfatter: 
Dato:  21-10-2012 21:46

Hjælp!

Jeg har købt denne kjole (på ebay via ever-pretty :)):

Billede

Og jeg vil gerne have noget til over skulderen, men hvad og hvilken farve??

Jeg har overvejet om jeg kunne bruge min "bolero" fra brudekjolen, farve den - i hvilken farve og hvordan??

Den ser således ud, helt enkel:

Billede

Den er "creme" farvet så dur vist ikke au naturel?

Men hvad ville du have på til kjolen?

MEGET gerne med link/billeder :)

Sko også?

0
0
Svar på denne tråd

Kjole...
Forfatter: 
Dato:  21-10-2012 22:54

Smuk kjole du har købt, og i øvrigt også smuk brud du var :-)

Det kunne være flot at trække den gule farve frem, og jeg tror godt at du kan børe den med dit mørke hår. Jeg ved dog ikke om boleroen er god at farve, det kommer jo lidt an på materialet. Kjolen er jo meget hvid i bundfarve, så en naturfarvet bolero går ikke. Et silkesjal i gult kunne være fint, hvis du kan finde den rette farve, altså sådan et rektangulært et du smyger om skuldren. Kjolen er så let at det ville være synd med en egentlig jakke, synes jeg.

Mht. sko kunne de måske være sølvfarvede? Det er lidt svært at se på billedet, men det ser ud som om der er nogle grå nuancer forneden...? Evt. sorte, måske en spinkel festsandal, som du også kan bruge til andet?

Det kommer selvfølgelig lidt an på hvad du skal bruge kjolen til, hvis du altså har købt den til et bestemt formål og ikke bare fordi du faldt for den. :-D

Lene

- Home is where the heart is -

0
0
Svar på denne tråd

dddddddd
Forfatter: 
Dato:  21-10-2012 22:56

Helt klart prøve at finde noget gult :)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Gult :-)
Forfatter: 
Dato:  22-10-2012 00:47

Jeg er helt enig... En gul ville bære fin til kjolen og dig:-)

Mette <3

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  22-10-2012 08:09

Jeg synes din bolero er for tung i stoffet til kjolen.

Enten sort eller gult sjal vil passe godt til. Sort til vinter, gult til sommer hvis det står til mig

Gule boleroer:

www.google.dk/ search?hl=da&amp;tok=2...&amp;q=gul+ og+ gratis&amp;safe=off&am...amp;ie=UTF- 8&amp;tbm=isch&amp;sou...p;q=yellow+ bolero&amp;oq=yellow+ bolero&amp;gs_l=img.3....mp;bih=663

0
0
Svar på denne tråd

Lang kjole
Forfatter: 
Dato:  22-10-2012 09:25

Jeg ville ikke vælge en bolero , da kjolen går langt ned på ryggen og der er simpelthen ikke noget der ser mere dumt ud , end når kjole og bolero skiller på ryggen , så man kan se et stykke bar hud .

Derimod ville en ganske almindelig cardigan sagtens kunne gå til , blandt andet denne fra H&M til 129,- hvor både den sorte og sennepsgule kan gå til . Sådan en cardigan kan man også nemmere bruge til hverdag bagefter :)www.hm.com/dk/product/ 00650?article=00650-A#article=00650- A

Men hvis det var mig selv ville jeg vælge en kort sort læderjakke , for at give kjolen lidt mere kant , eller hvis det skal gøres en tand finere , en sort blazerjakke også i kort model ..

En blazer kan du jo sagtens smøre ærmerne op på , så du samtidig kan have armbånd på , og en blazer kan man altså også sagtens ha' en almindelig jakke udover når man ankommer ..

www.hm.com/dk/subdepartment/ LADIES#Nr=4294926763

www.hm.com/dk/product/ 01059?article=01059-C#article=01059- D

Af sko kan man både vælgeflade ballerinaer , stiletten eller sandaler . Personligt er jeg så høj , at jeg selv ville vælge et sorte ballerinaer , men kjolen er jo lang , så synes ikke der er nogen grund til at tage de mest gejlede sko på , da det alligevel er begrænset hvor meget der kan ses af dem :)

Jeg arbejder ikke i H&M , men nu var det bare lige et billigt alternativ til nogle af tingene :)

Mor til den fineste lille prinsesse Anna født d.11/1'12 <3

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  22-10-2012 09:52

DEJLIGT med respons, mange tak :)

Og i har da ret med min bolero fra brylluppet, tænkte bare det var smart om den kunne genbruges.

Vi skal til min mors mands 60års fødselsdag som holdes ude (på lørdag)

Er blevet tilbudt at låne et sort sjal med "pyntet kant" af min kollega - kunne det gå?

Ellers har jeg selv en grå/beige "Michael Jackson" læderjakke (den med knapper hele vejen ned på brystet)

For det var faktisk en god ide med noget læder? (y)

Har en bolero i sort læder, men som i siger kommer den nok til at stumpe på ryggen (n)

Har en sort blacer med læderærmer, kunne det være noget måske??

TAK igen - også for links (y)

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  22-10-2012 11:20

Kjolen i sig selv er så fin , så du kan sagtens bære læder til , uden at det bliver for råt :)

Grå kan også sagtens gå til (tænkte jeg slet ikke over selv) , idet at der allerede er grå i selve kjolen ;)

Hvis du ønsker et meget fint og fornemt look , skal du vælge et sjal , men pas på at det ikke er samme stof som kjolen , da det hurtigt vil komme til at se "billigt" ud :). (Altså ikke på den slutty måde , men du ved nok hvad jeg mener )

blazeren kunne være god , nu hvor du skriver at det skal holdes ude , idet at du så altid kan have en jakke uden på , uden at det føles ubehageligt , hvilket det vil gøre hvis du tager en jakke ud over en læderjakke .. Til gengæld hjælper læder lidt mere mod dårligt vejr :)

Mor til den fineste lille prinsesse Anna født d.11/1'12 <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider