Jeg ville ikke vælge en bolero , da kjolen går langt ned på ryggen og der er simpelthen ikke noget der ser mere dumt ud , end når kjole og bolero skiller på ryggen , så man kan se et stykke bar hud .
Derimod ville en ganske almindelig cardigan sagtens kunne gå til , blandt andet denne fra H&M til 129,- hvor både den sorte og sennepsgule kan gå til . Sådan en cardigan kan man også nemmere bruge til hverdag bagefter
www.hm.com/dk/product/ 00650?article=00650-A#article=00650- A
Men hvis det var mig selv ville jeg vælge en kort sort læderjakke , for at give kjolen lidt mere kant , eller hvis det skal gøres en tand finere , en sort blazerjakke også i kort model ..
En blazer kan du jo sagtens smøre ærmerne op på , så du samtidig kan have armbånd på , og en blazer kan man altså også sagtens ha' en almindelig jakke udover når man ankommer ..
www.hm.com/dk/subdepartment/ LADIES#Nr=4294926763
www.hm.com/dk/product/ 01059?article=01059-C#article=01059- D
Af sko kan man både vælgeflade ballerinaer , stiletten eller sandaler . Personligt er jeg så høj , at jeg selv ville vælge et sorte ballerinaer , men kjolen er jo lang , så synes ikke der er nogen grund til at tage de mest gejlede sko på , da det alligevel er begrænset hvor meget der kan ses af dem 
Jeg arbejder ikke i H&M , men nu var det bare lige et billigt alternativ til nogle af tingene