Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

reception eller ej??
Forfatter: 
Dato:  20-10-2012 16:27

Jeg har taget springet og har sagt mit job som sygeplejerske op, for at forpagte et ridecenter og blive selvstændig på fuld tid.

Nu er der så et par stykker der spørger om hvornår jeg holder reception. Det havde jeg slet ikke overvejet, men det kan da godt ske det var en ide.

Hvad tænker I? Holder man reception/åben stald når man starter et ridecenter op? (det er et eksisterende firma jeg overtager, hvor jeg tillægger lidt flere ting)

Halmpiller af kvalitet sælges. Økonomisk og drøj i brug.

Forhandler af Horselux foder. Økonomisk foder der dækker hesten ind.

Læssetov sælges.

www.læssetovet.dk

0
0
Svar på denne tråd

TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  20-10-2012 16:31

Sikke en spændende fremtid du går i møde. Jeg tænker, det er en god ide med reception/indvielse/åben stald, så kan du få hilst på dine nye kunder og evt hverve nye.

Held og lykke

0
0
Svar på denne tråd

dit eget valg
Forfatter: 
Dato:  20-10-2012 16:34
Det er vel op til dig selv, om du vil holde reception eller ej. Men det kan være rigtig god reklame for dit ridecenter.
0
0
Svar på denne tråd

Alene for,,,
Forfatter: 
Dato:  20-10-2012 17:04

... reklamens skyld ville jeg afgjort gøre det!

Det kan jo være, at der kommer nogen nye kunder forbi ;-)

Venlig hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Det kommer an på ;)
Forfatter: 
Dato:  20-10-2012 17:05

Jeg synes det kommer an på flere ting, først og fremmest hvorfor DU vil holde en reception.

Skal det være for at fejre du åbner/overtager? Hvem skal med eller ha det at vide? Skal det bruges som reklame for dit nye sted? osv. Og hvad må det koste????

Du kan også åbne mere 'stille' og planlægge en receptione el.lign. på et senere tidspunkt, når du er kommet godt igang. Der skal du stille dig selv de samme spørgsmål.

Hvis du 'bare' vil holde noget fordi nogen synes du skal er det ikke begrundelse nok i mit hoved. Hvis DU har en klar ide med det, så gå bare i gang.

Og hvis du vælger at holde en reception, uanset hvornår, kan du lægge dine overvejelser ind her og du vil få masser af ideer og forslag he he

Og tillykke :)

Mvh. Sanne

Crosstræner sælges eller byttes til kondicykel, se præs.

Golan - smuk og rolig oldenborg

Ejer af Dolly - den røde kylling, AKA Den gamle dame, AKA Madammen, AKA Kræet.

0
0
Svar på denne tråd

Reception
Forfatter: 
Dato:  20-10-2012 18:50

Sikke da en god ide Sanne at få ideer herindefra :-). Det er hermed taget i brug.

Jeg vil gern eselv holde receptionen, havde bare ikke selv tænkt det, før andre spurgte :-). Der har været så meget andet at skull ehave styr på op til.

Men grunden er både at fejre at jeg åbner/ har taget skridtet at blive selvstændig og så er reklame jo aldrig en dårlig ting ;-)

Og så kommer det store spørgsmål...

Hvad? HVordan? På åbningsdagen d 1. november (en torsdag) eller hellere en weekenddag? Tid på dagen? Mad? Ja kom endelig med ideer :-)

Halmpiller af kvalitet sælges. Økonomisk og drøj i brug.

Forhandler af Horselux foder. Økonomisk foder der dækker hesten ind.

Læssetov sælges.

www.læssetovet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider