Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Narkose :(
Forfatter: 
Dato:  19-10-2012 08:50

Åh ja.. Har døjet sådan med smerter efter cyster og denne gang blev jeg indlagt mandag morgen og tirsdag kl. 12.30 var jeg i narkose for første gang ( Og forhåbentlig sidste)Jeg vågnede først sådan rigtig kl. 3.30 onsdag morgen.. Har simpelthen været SÅ langt væk.. Ingen smerter i maven længere og jeg blev udskrevet onsdag kl. 14.30, men men men.. Kom hjem og blev simpelthen så svimmel at jeg intet kunne. Det trykkede for brystet og kunne hverken stå eller gå.. SÅ ind med mig igen! . Indlagt til torsdag hvor jeg er MEGET friskere torsdag og bliver sendt hjem igen 9.30. Dejligt nu at være hjemme igen..

Øv for en omgang.. Troede bare det var en hurtig kikkertundersøgelse, men hvor har jeg haft mange følger af narkosen.. :( Har været konstant træt og ondt i HELE kroppen nu. Føler mig så svag.. Det ligner bestemt ikke mig og jeg dur ikke rigtig til det, men det skulle da gerne blive bedre i løbet af weekenden så jeg er klar til arbejde i næste uge.

Andre der har haft samme forløb eller lign.

VH Pernille

Heste: Madigan Lox, Rockzanne Lox, Frigga og Tirs Treasure!

Børnevenlig og smart kat. 3 springpony sælges! - www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/320388

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-10-2012 13:01

Jeg reagerer altid ret kraftigt på narkosen og har gjort det siden jeg var helt lille.

De har ændret meget på narkosen gennem årerne, men er stadig meget påvirket af den. Dog har de fundet ud af at morfinen også har en del af skylden. Så sidst blev jeg opereret på to ipren og en meget lille dosis narkose. Det hjalp så meget at jeg kunne klare at komme hjem samme dag :D

0
0
Svar på denne tråd

Morfin
Forfatter: 
Dato:  19-10-2012 13:25

Jeg reagerer nok ikke direkte på narkosen, men de første par gange jeg var i fuld narkose har jeg kastet meget op efterfølgende.

Sidste gang (aug. 2010) nævnte jeg det for narkoselægen, og så fik jeg noget imod det. Ved ikke om de ikke har givet mig ret meget, men jeg var lynhurtigt vågen igen efter operationen - de havde ikke engang nået at få den der slange ud af halsen!

Efter en halv time på opvågning var jeg klar til at komme retur (men lå dog lige en halv time mere) - og tilbage på afdelingen kunne jeg så få noget at spise ;-)

Det var første næste morgen (blev opereret ved kl. 22) at jeg fik det dårligt - men det var så fordi, at jeg havde fået en morfinpille, fordi jeg havde spurgt efter noget mere smertestillende.

Så mon ikke du kan få noget imod det, hvis der skulle komme en næste gang. Det er i hvert fald bare med at gøre opmærksom på, hvad man tidligere har oplevet ;-)

Hilsen
Tina

www.knabstrupperavl.dk

Dressuremner sælges:

Hingst, f. 2012, forv. 162, Max Højgård/Xanthos

Hingst, f. 2011, forv. 165, Sirdro Song/Xanthos 

Hoppe, f 2008, 168 cm, Conetti Lynghøj/S Bounty ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider