Hej allesammen...
jeg skriver til jer efter mit tandlæge besøg idag!
jeg er så frustreret og ked af det!
Nå min beretning starter med jeg har ENORM tandlægeskræk! Ikke nålen men selve boring, idet jeg ikke kan smertestillende nok. Så snart lægen rammer min nerve - gir det det værste jag igennem mig og mine tårer render ned af kinderne- voldsomt faktisk!
Jeg gik for tre uger siden til tandlæge (det var ca 1.5 år siden jeg sidst var afsted)
jeg tog derned pga 2 visdomstænder som drillede mig. Men tandlægen sagde de ikke sad i vejen, og i og med de (selvfølgelig) var stoppet med at genere på det tidspunkt - valgte vi at lade dem sidde!
fik alligevel taget røntgen og lavet rutine tjek!
Ingen huller - Wuhuu- men fire sølvfyldninger var ved at revne og de skulle skiftes - ellers ville de springe! @!#$ - det lød ikk rart så fik en tid til at få startet på udskiftning til plastik.
idag kl 10.30 skulle det ske! Jeg kom derned fik min bedøvelse sprøjtet ind og forklarede dem jeg havde MEGET svært ved at blive smertedækket.
hun begynder efter kort tid at bore - og jeg skal sige til hvis det ikke hjælper!
Hun når knap nok at bore før jeg giver et hop - en frygtelig smerte tvinger tårene frem..
Hun stikker igen.. Og igen... Og igen!
4 gange må vi stoppe behandlingen da jeg bare kan mærke ALT!
Hun siger hun ikke kan give mig mere - og afsluttet hullet så hurtigt hun kan!
jeg ryster - er nervøs og rigtig ked og træt af det!! Hvorfor er jeg så plyndret og hvorfor virker bedøvelsen ikke!?
jeg fik to beroligende piller med hjem som jeg skal tage inden næste gang.. Men hun siger jeg skal vente 5-6 uger gir at komme mig helt over denne omgang!!
Men lige nu tvivler jeg på om jeg kommer til tandlæge igen i den nærmeste fremtid!!
Sikke en ØV omgang!
Er der nogen af jer som har prøvet at bedøvelsen bare slet ikke virker?
hvad kan man ellers gøre!?
lattergas er prøvet - det gør ikke smerterne mindre men gør det bare "sjovere"..
Hjææælp! Er så frustreret...