Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad betyder 1GB data egentlig??
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 23:03

Jeg er ved at kigge ny telefon + abn.

Min telefon er ufattelig langsom på nettet, og det slog mig pludselig at det måske kunne have noget med det antal GB at gøre??

Men på den anden side er det ligegyldigt om jeg går via trådløs net eller telefonens egen forbindelse.

Så kort spurgt: Bliver navigationen rundt på nettet hurtigere, jo flere GB man har på sit abn??

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 23:21

Overhovedet ikke. Antal GB fortæller dig, hvor meget du må hente fra nettet. Fx at se film på youtube sluger en del hvis du gør det meget. Hastigheden bestemmes af det tal, hvor der står mbit/sekund bagefter :) det er hvor mange megabit den henter med i sekundet. Det er fastsat af dit abonnement, og er præget af hvilket netværk firmaet bruger (om det fx er TDC's eller 3's netværk) og hvor du er i landet, hvor god dækning der er, der hvor du står.

0
0
Svar på denne tråd

Ja det er noget
Forfatter: 
Dato:  17-10-2012 09:05

spøjst noget det data.

TAk for svaret.

Jeg tror det vil være en god ide for mig at få en pakke med 10 GB. For ændringer i hverdagen gør at jeg vil være mere på uden Wifi, så jeg tror det vil være en god ide.

Tak igen.

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  17-10-2012 18:39

10 GB data er RIGTIG meget, de fleste bruger max 5, og kan holde sig på 1.

Det det kommer an på er netværksdækningen, hvis du foreksempel tager en iphone, og der så står E oppe i baren, kan du have nok så mange GB data, men hastigheden vil stadig være langsom, da E betyder EDGE hvilket er lig med dårlig dækning

Så det jeg vil anbefale dig hvis det kun er til mails, facebook, youtube og nogle få apps, er omkring 1 eller 2 GB.

Hvis man f.eks. har en masse apps tændt hele tiden, og bruger spotify eller andre musiktjenester der virker via nettet,og ser rigtig mange videoer på youtube, så kan man godt ha' brugt 1 GB i løbet af 14 dage...

Dalia

-uden Ultimo Skovmosegaard, hvil i fred lillehest.....

0
0
Svar på denne tråd

Ok 10 GB
Forfatter: 
Dato:  17-10-2012 19:55

Date på mobilen er utroligt meget vi har 10 GB data på vores trådløse internet til computerne om mrd, og som regel er det nok, selv om jeg er på hele dagen og manden også hele aftenen.

1 GB til mobilen burde være nok.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider