Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

den helt rigtige gave :)
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 20:59

Hej Allesammen

Ja der er et stykke tid til endnu, men altså det er jo snart jul :), og jeg har en veninde som betyder rigtig meget for mig, og hun har hjulpet mig rigtig meget, med hesten, givet mig massage osv uden og tage noget for det, og jeg føler lidt jeg ikke rigtig kan gøre gengæld..

Men så var det jeg tænkte at jeg kunne give hende en julegave, altså en speciel gave, og da vi normalt ikke giver hinanden julegaver skal det jo være en overraskelse da hun jo selvfølgelig ikke skal give miog noget :).. Men jeg er total i vildrede jeg ved slet ikke hvad jeg skal give hende, jeg var lidt ude i noget til hesten eller til hendes hund hun får nu her i november, men synes jo bare ikke det er til hende..

Er der nogen af jer der har nogle ideer til hvad man kan købe eller andet??

Hilsen Elisa :)..

Ejer af Kærvangs Prima Donna Light RDH

Husk man bliver ikke en god rytter hvis man ikke kæmper og arbejder for det, fejlene er ikke hestens men dine.

0
0
Svar på denne tråd

Oplevelse sammen
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 21:07

Jeg kender ikke din veninde, men hvis jeg forestiller mig, hvad jeg ville blive glad for, så ville det være en fælles dag med wellness i skønne bade. :-D

Så.. hvis din veninde er til wellness, så arranger en tur med hende, hvor I starter med frokost og herefter går i wellness sammen og hygger hele dagen.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

SUCCESS

is liking yourself,

liking what you do,

and liking how you do it.

0
0
Svar på denne tråd

mange tak
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 21:09

Mange tak for ideen den er skrevet på listen :D..

Husk man bliver ikke en god rytter hvis man ikke kæmper og arbejder for det, fejlene er ikke hestens men dine.

0
0
Svar på denne tråd

julegave?
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 21:12

Har du overvejet, hvordan din veninde vil have det med at få en julegave fra dig, når hun ikke selv har købt en til dig? Det tror jeg, at de fleste vil have det ret underligt med.

Du kunne i stedet bare købe en gave til hende og give hende den med et kort, hvor der står noget i stil med "Tak fordi du er min ven", "Du betyder meget for mig" elelr sådan noget. Og selvfølgelig give den en anden dag end juleaften :-)

Med hensyn til den perfekte gave, så tager sådan en jo afsæt i, hvem hun er og hvad hun interesserer sig for. En ting til hunden eller hesten er derfor 100 gange bedre end parfume eller creme - med mindre selvfølgelig at hun går helt vildt op i den slags :-) Jeg synes, den allerbedste gave er den ting, som folk endnu ikke selv har fundet ud af, at de har brug for - men det kræver, at man kender dem rigtig rigtig godt :-) Således kan et gavekort til en fodterapeut gå fra at være en dødssyg gave til en helt perfekt en, hvis modtageren HAR fodproblemer og er for nærig til at bruge penge på sine fødder. Bare for at give et eksempel...

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

tak.....
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 21:20

Ja har godt tænkt over det, men sådan som jeg kender hende ved jeg at hun ikke ser mærkelig på det :)..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider