Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

part vs. rideskole.
Forfatter: 
Dato:  08-10-2012 21:23

Hej.

Jeg er nu 21 år og har ikke redet siden jeg var 15 år (dvs. en pause på omkring 6 år) pga. mangel på tid og priotering. Jeg havde dengang halvpart på en rar fjordhest.

Nu efter lidt overvejelse vil jeg gerne starte igen med at ride. Måske kun 1 gang om ugen. Men nu står jeg lidt i den situation om hvorvidt jeg skal finde en part eller starte på en rideskole.

Jeg ved ikke, hvor meget jeg kan huske af min ridning og de praktiske ting, hvad angår at sadle op osv. :) Jeg har ingen ambitioner om at ride stævner eller noget, vil bare gerne ride og få en masse gode oplevelser + et alternativ til mit studie, så jeg kan komme lidt ud af bøgerne.

Hvad vil I anbefale?

0
0
Svar på denne tråd

part vs rideskole
Forfatter: 
Dato:  08-10-2012 22:06

Jeg ville starte på en rideskole for lige at få styr på de praktiske ting igen og få pudset ridningen lidt af, og så bare begynde at lede efter part stille og roligt :) Hvem ved om der er nogen på rideskolen som mangler en part, det er jo ikke umuligt at det flasker sig på den måde :)

Held og lykke med det :)

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du på
Forfatter: 
Dato:  09-10-2012 08:35

nuværende tidspunkt kun vil/kan ride en gang om ugen, så er det da oplagt at vælge at starte til ridning på en rideskole....

Der er du sikker på at have en hest til rådighed hver gang, intet ansvar og ingen forpligtelser....

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider