Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tatoveringer-hjælp!
Forfatter: 
Dato:  06-10-2012 06:53

Jeg søger lige et råd angående tatoveringer. Jeg fik i går lavet en ny tatovering som jeg er super glad for. Den er dog ved siden af en jeg havde i forvejen. Den nye er selvfølgelig helt sort og fin men den gamle er lidt mere "grå" i farven ved siden af. Jeg tænker nu om jeg skal få den gamle tegnet op, eller om den nye "hurtigt" får samme nuance som den gamle?

Nogen med lidt forstand der kan give et bud?

Smile for no reason

- and give someone else a reason to smile!

0
0
Svar på denne tråd

Tatoo.
Forfatter: 
Dato:  06-10-2012 07:14

Tror du skal få den gamle tegnet op. Nu.

mine er gamle og ingen er grå endnu..

Mvh Lene

"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

0
0
Svar på denne tråd

Svar.....
Forfatter: 
Dato:  06-10-2012 07:16

Lene: Vil lige tilføje at den gamle er under et år gammel. Jeg fik den dog aldrig tegnet op da jeg synes den så fin ud. Den er heller ikke grå i den forstand, men den nye er helt ny og jeg er derfor i tvivl om den ser mere sort ud fordi den er ny - hvis du forstår hvad jeg mener Hvis jeg bare så den gamle for sig selv ville jeg stadig sige den var sort.

Smile for no reason

- and give someone else a reason to smile!

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  06-10-2012 08:35

jeg tror den er mere markant, fordi der sidder jo en sårskorpe på den nye tattovering, så det giver det en anden farve end den første, når jeg kigger på min den første som er 9 år gammel og min den nye som er 4 mdr gammel så er der ikke den vilde farve forskel på de to nu, det var der i starten da der stadig sad sår på den nye.

Kold Mosen´s Victor 1. April 1992 - 10. Juli 2012

Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Vent lidt
Forfatter: 
Dato:  06-10-2012 09:03

Du skal nok vente til din nye tat er helet helt op. Der er jo også et hudlag oven på farven, som skal have tid til at dække, og det vil give et lidt mattere skær. Derefter kan du så se, om farven stadig er så forskellig, at du vil have farvet den gamle op.

Desuden er det smartest for dit imunforsvar at lade det ene sår hele før du laver et nyt. Huden er et beskyttelseslag, og en hver åbning i den vil belaste imunforsvaret, og det er der ingen grund til her mens vi skifter årstid.

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

3-4 uger
Forfatter: 
Dato:  08-10-2012 07:26

Om 3-4 uger vil de være meget ens.

Der er min den nye og den "gamle" som dog kun er 7 måneder. Men som trods alt har været udsat for sol, sommer og massere af klorvand.

Hvis du dog ikke er helt tilfreds ville jeg vente og så få dem begge farvet op på samme tid.

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider