Jeg står i en lidt underlig situation.
Jeg var til jobsamtale hos arbejdsgiver, der går godt og jeg får jobbet. Jeg er efter to uger til en slags intro i tre timer, hvor jeg bl.a. får udleveret uniform. På dette tidspunkt har jeg ikke modtaget nogen ansættelseskontrakt og rykker derfor efter den, da de andre på "introholdet" har fået den.
Herefter får jeg at vide, at min chef vil kontakte mig for at lægge vagter, men at jeg har en oplæringsvagt d. 5 september.
Jeg må desværre sygemelde mig d. 5 september, og hører herefter intet fra pågældende arbejdsgiver.
Jeg skriver "min chef" en mail omkring, at jeg ikke længere ønsker stillingen, men hører stadig intet.
Jeg hører pludselig fra en bekendt, at jeg har fået en vagtplan for hele oktober måned, med en del vagter - også vagter, jeg ligemeget hvad ikke ville være i stand til at tage!
Sagen er nu den, at jeg ikke har det særlig godt psykisk og min læge fraråder mig endnu et job. Derudover har jeg STADIG ingen kontrakt modtaget.
Hvad gør jeg?? Jeg kan vel ikke "sige op", eftersom jeg reelt set ikke er ansat?
Det er indenfor salg i et varehus, så jeg burde være indenunder funktionærloven, men denne er ikke gældende, når man ikke er ansat mere end 8 timer ugentligt - jeg er jo egentlig slet ikke ansat? Og jeg har slet ikke haft nogen vagter??