Wow, du har da ellers fået sat noget hår på - mit kan slet ikke præstere så tykke fletninger i den første frisure....
Men ja, du ved jo, at jeg er her. Jeg har faktisk også været igang med en variant af "the sock bun" her til morgen. Sagen er, at jeg gerne ville have en, der kunne holde til idræt også - og uden elastikker. Sokkerne kan jeg få til at holde til alm. brug, men ikke til idræt. Til gengæld ejer jeg en håragami: www.fashiongirl.dk/shop/hairagami- 2pack-sort-444p.html
Der desvære giver nogle lidt små knolde til min smag, og desuden har nogle ret skarpe kanter, der giver de GRIMMESTE hakker i håret, når man tager dem ud igen. Til gengæld kan den blive siddende, ja den sidder faktisk utroligt godt fast, når den sidder der, og den er let at sætte. Knoldene bliver meget, meget pæne, med håret spredt ens hele vejen rundt.
Så hvad gør man? Man beklæder da bare sin agami-tinges med en sok!

Virker upåklageligt: Jeg slipper for hakkerne (og hvad man må formode at det medfører af slid) i håret, knolden bliver den str., jeg vil have, er hurtigere at sætte (og nemmere at lave pæn) end min normale sock bun og så sidder den helt uden elastikker osv, og den sidder FAST.
Jeg er lidt spændt på, hvad det giver af krøller. Umiddelbart vil jeg tro, at resultatet er bedre, når de rulles lidt strammere op, og desuden mere jævnt op.