Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

lang tid til torsdag når ....
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 19:15

... øret, tindingen og øjet gør ondt.

Har i nogle måneder bøvlet med lidt hovedpine, og de sidste 4-5 uger jævntligt smerter i øret.

Men de sidste dage er det da eksaleret fuldstændigt. Jeg har fået mere ondt i øret, tindingen, omkring øret og nu stråler det ud mod øjet. Og så lige prikken over i'et, jeg er øm når man rører ved mig i hovedet, har tinnitus det meste af tiden og konstante propper i øret.

Og så har jeg HOVEDPINE!! Det er ikke migræne. Jeg snakkede med en ørelæge i dag, faktisk flere. Og tidligste tid er torsdag næste uge.

Min egen læge har ferie, så den står på tid hos en anden læge i morgen hvis det bliver aktuelt. Desværre vil de nok kun have to muligheder: indlægge mig eller give smertestillende.

Nogle som har prøvet noget lignende? Eller bare har bud på hvad dælen det kan være? Jeg får smertestillende i form af Kodipar som er det eneste pt der hjælper.

Quote: "Lets try not to kill anyone tonight - your words"

Til salg:
Nissan Terrano II 2.7 Diesel

VW Passat 1.6 Benzin

skriv pb for info :)

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 19:47

Jeg er ked af at sige det - men det lyder altså som en begyndede mellemørsbetændelse.

Det var præcist sådan jeg havde det lige inden jeg fik total voldsomme propper i det ene øre, hovedpine. Og så blev smerten i øret bare værre og værre.

Pludselig sprang tommehinden og ud løb det :(

Aldrig i mit liv har jeg desværre prøvet noget mere smertefuldt. Så jeg håber ikke det er det du har.

Smertestillende hjalp ikke.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

1234567890
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 19:51

hvis jeg havde det så dårligt og ikke vidste hvad det var, så tror jeg nu havde været helt okay med de havde indlagt mig!

god bedring med dig

..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 19:59

Hvis de indlægger mig er det sådan det er, så bliver der da taget hånd om det.

Tanken om mellemørebetændelse har også strejfet mig, men synes symptomerne ikke helt matcher.

Quote: "Lets try not to kill anyone tonight - your words"

Til salg:
Nissan Terrano II 2.7 Diesel

VW Passat 1.6 Benzin

skriv pb for info :)

0
0
Svar på denne tråd

Tandsmerter
Forfatter: 
Dato:  13-09-2012 22:49

Det lyder lidt gak-gak hvis man ikke selv har oplevet det, men:

Dine smerter kan sagtens stamme fra tænderne, selv om det ikke er dem, det gør ondt i. Nervebanerne omkring tænderne kommer vidt omkring i ansigtet - hvilket bl.a. kan mærkes, når man er bedøvet.

Så har lægerne ikke noget bud på, hvad der er galt, læg da vejen rundt om tandlægen.

Jeg ved det, det lyder gak-gak, og der vil givetvis være nogle der nægter at tro på sammenhæng. Men giv tandlægen en chance, hvis andet ikke virker.

Salvia

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd

Trommehinder?
Forfatter: 
Dato:  14-09-2012 12:01

Jeg tænkte lidt på om dine trommehinder måske er sprunget? Jeg kender dog ikke symptomerne på det :-)

Jeg går selv og har rigtig ondt i mine fødder. Det sidder lige midt oven på foden. Jeg kan ikke gå uden det gør ondt. I starten var det kun den ene fod, men det er også begyndt at være den anden fod. I anden anledning havde jeg bestilt tid til min læge på mandag, hvilket jeg gjorde for 1 ½ uge siden. Og så er mine fødder efterfølgende også begyndt at gøre ondt. Så jeg synes også der er meget lang tid til mandag, når man har ondt.

Jeg tager elevatoren op, da det gør ondt at gå op ad trapperne, men ikke ned, eller ned ad bakke. Jeg tager bustur på 500 meter bare for at jeg ikke skal overbelaste mine fødder. Jeg kan ikke gå ned i engen efter mine heste. Så der er kun alt for lang tid til på mandag.

Så jeg kender godt dine følelser omkring det. Og håber dig al god bedring :-)

Sofie - Den lykkelige ejer af Surtsey, Tinka og Bojana <3

Opstaldning med ridehal tilbydes i Hasselager (8361) 12 km fra Aarhus

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider