Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Erfaringer med Hair extensions
Forfatter: 
Dato:  31-08-2012 10:44

Jeg har som barn altid haft en utrolig flot hår - tykt, krøllet og langt.

Men her i mine 20'ere har jeg fået rigtig tyndt og trist hår.

Min frisør bliver ved med at klippe det kortere (lige over skuldrene) for at give det tykkelse, men jeg HADER mit hår.

Jeg har det stort set altid sat op for at man ikke kan se hvor tyndt det er.

Så nu har jeg tænkt på om man skulle få sat nogle extensions i. Den slags man fletter ind i sit eget hår.

Men jeg har ingen erfaringer med det - hvordan det fungerer osv. så tænkte om der var nogen herinde der har extensions i, som vil dele deres erfaringer ?

Look up into heaven
You'll see them above
The horses we lost
The horses we loved

R.I.P. SILLE

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har haft tape
Forfatter: 
Dato:  31-08-2012 21:22

og jeg elskede det.. Jeg havde det i 3 år og de røg kun ud fordi det simpelthen var så dyrt at holde det.. Og tidskrævende!!!

Jeg VILLE have de bedste og det skulle være så usynligt som overhovedet muligt at det var extentions, så det blev dyrt både fordi de skulle rykkes op oftere og fordi jeg købte dem dyre.. Dem jeg købte skaffede min frisør herfra houseofwaldorf.dk/Control/ pages.php?id=1.. De var superlækre og meget bløde.. Ikke sådan noget stift og tørt noget som bliver filtret og ødelagt..

Hvis du vil have flettemetoden så prøv http://djarling.dk. Dem har jeg i hvert fald hørt godt om selvom jeg ikke selv kan anbefale flettemetoden.. Prøvede det en enkelt gang og da de skulle rykkes op skiftede jeg dem helt ud i stedet for fordi de var så dårlige og den metode slet ikke var god til mig..

Uanset hvilken metode du vælger så kræver de rigtig meget pleje.. Speciel shampoo og balsam, hårkur, leave-in sprays og serum til spidserne.. Ikke noget med at tage et bad og så gå i seng, de skal tørres og flettes HVER aften..

Man kan sagtens slække på pasningen af dem men så holder de kortere og er ikke så pæne.. Da jeg fik mine ud var der masser på mit arbejde der ikke havde anet at det var extentions og også mange der havde kendt mig før som helt havde glemt at det ikke var mit eget hår..

Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden.

0
0
Svar på denne tråd

retyuiolæ
Forfatter: 
Dato:  01-09-2012 16:49

jeg har haft hot fuson i et år og det var nemt og pleje og vedligeholde, gave det kur 2 gange om ugen og lidt glidecreme ( jeps) men uanset hvad så vil dit hår blive slidt og lidt skadet af ekstensions uanset om det er flet, tape, fusion mv

lækker 4 gænger hoppe konkurrence/avlsemne sælges +

heste tages i tilridning se min hjemmeside bombur.dk for mere info

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  01-09-2012 20:21

Jeg har haft extensions i håret i et par år. Det er nu ca. 3 år siden de kom ud. Jeg har altid været meget tyndhåret og det var fantastisk pludselig at have langt, tykt hår

Mine var flettet i. Jeg blev lidt øm i hovedbunden de første 2-3 gange de blev løftet, men så blev det vane. Bonus var, at mit eget hår blev meget tykkere og sundere, da der var mere hår at slide på.

Jeg passede ikke særlig godt på det. Vaskede i almindelig shampoo, hårkur et par gange om mdr. og ellers ikke noget særligt og det kunne ikke ses. Det var pænt og velholdt og lignede mit eget hår. Det filtrede lidt nemmere, så god idé at flette om natten og så skal man skylle håret grundigt efter vask, da der nemt sidder shampoo rester i fletningen og det kan selvfølgelig give irritation.

Jeg kan kun anbefale det.

(Jeg brugte Liselotte fra longhair.dk. Hun er super sød og dygtig)

0
0
Svar på denne tråd

1234563
Forfatter: 
Dato:  01-09-2012 20:53

Jeg har fået syet extensions i for 1 måned siden.. De skal plejes en del og jænligt ha klippet spidser for ikke at ligne kruspersille, men ej hvor er jeg glad for det.. De er lige så lange som mit eget hår, har dem kun i for at gie fylde - og det har jeg helt sikkert fået

RegitzeReenberg

Mor til Oliver - 15/9-09

<3 Calvados J & Perfect Poseidon <3

Man kan ikke lave omelet - uden at slå et æg i stykker!

0
0
Svar på denne tråd

Rettelse
Forfatter: 
Dato:  02-09-2012 20:40

Læste lige mit indlæg og det kan måske misforståes at jeg skriver mine extensions var flettet i. Jeg havde én lille fletning af eget hår fra tinding til tinding, som extensions var syet fast i.

Super smart og ingen vidste jeg havde extensions.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider