Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gid man vandt i lotto!
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 20:23

Ja, kender vi ikke alle det, at man drømmer om, hvad man skulle bruge den helt store gevinst til!

Her skulle den:

betale al gæld ud

Nyt hus

Ny bil

Ud at rejse

Og så skulle jeg igen have min egen hest, som der skulle stilles mange kriterier til:

140-160 i stg

Roligt temperament, men som der dog kan tændes

Skal være HELT og aldeles cool at ride ud, også alene

Skal kunne springe, bare lidt

En speciel farve, er vild med cremello, palomino eller dun

Gerne noget i stil med welsh

Og manden og jeg kunne begynde at uddanne os igen:)

Hvad med jer?

-Med verdens sødeste parthest Darling:o)

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 20:30

Jeg tror faktisk ikke jeg ville ha lyst til at ændre særlig meget. Jeg har alt hvad jeg skal bruge. Jeg bor i London og kan gå på arbejde - ergo ville en bil være nytteløs.

Jeg bor i en lejlighed sammen med to skønne fyre - så at købe mit eget ville jeg ikke ha lyst til.

I forvejen gør jeg rimelig meget hvad jeg har lyst til. Tvivler på en Lotto-sejr ville have nogen betydelig indflydelse på mit liv. :)

0
0
Svar på denne tråd

Drømme...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 20:30

... kan man jo altid.

Men for mig skulle den helt store gevinst bruges til hus, en ordentlig bil, trailer, selskabshest til Baloo og at sige mit job op og bare nyde tilværelsen.

Tiden kunne jeg så bruge på at lære at male bedre, skriveteknik, måske endda blive god nok til at få noget udgivet - og en del tid ville også blive brugt på frivilligt arbejde :)

Og så kunne det være SKØNT at kunne donere et gedigent beløb til noget fornuftigt hjælpearbejde - f.eks. Lisacare - og der ville nok også falde noget af til min bror.

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

Først og fremmest
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 20:32

Her skulle gevinsten:

- fjerne alle bekymringer om manglen på arbejde

- betale al gæld

- betale tilridning af den ene hest

- sende mig ud og rejse

- finansiere en ny uddannelse til mig

- ny bil

- ny bolig

- og meget meget mere....... ;-)

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 20:39

Jeg vil gerne være med! :D

Her er hvad jeg ville gøre:

- betale den sidste gæld af på min dejlige lejlighed

- en ny cykel kunne være lækker (bor i KBH så har hverken lyst eller brug for en bil!)

- Købe en ny computer

- Købe alle studiebøger fra nye! Mmh :)

- Og selvfølgelig en hest! En som er rolig på tur og godt kan ride alene. Den skal være god til dressur, og vi skal tage til stævner og vinde rosetter og hygge os!

Ud over det er jeg faktisk ganske tilfreds, jeg ville ikke ane hvad jeg skulle gøre med "resten", udover at sætte dem ind på min opsparing, så jeg har dem hvis jeg skulle flytte fra København når jeg er færdig med at studere :)

0
0
Svar på denne tråd

Vinde i lotto
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 21:25

Det sker næppe eftersom jeg ikke spiller

Ved den store gevinst ville jeg nok lyve og sige at kuponen var indløst i fællesskab med min bror, så han kunne få halvdelen.

Så ville jeg for resten af pengene købe en gård i mit nær område - måske nedrivningstruet, men jeg ville opføre et hus af passende størrelse til mig selv.

Derudover en luksuriøs løsdrift til mine heste.

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

324323
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 22:33

Det funderede jeg over i dag mens jeg holdt i kø på motorvejen alt for længe...

Jeg ville:

- Betale min gæld

- Købe min lånehest

- Sørge for begge mine forældre kunne gå på efterløn

- Lave en konto til alle 3 nevøer

- Forære søster, brødre og veninde noget vildt

- Hvis penge til overs herefter, så købe en fideferie til mig selv

Og så ville jeg gå ned på 30 timer i ugen og ellers fortsætte med at arbejde

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Held i Lotto
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 22:38

Åhhhh ja... Jeg venter bare på den store gevinst som burde stå på min konto :P

Men vandt jeg så blev mine forældre velsignet med en have og ikke deres nuværende jungle.

Min lillebror fik et kørekort og en lille bil. Så er jeg fri for at hente ham hver gang han mener han skal ud og spise!

Vores hus skulle have den store overhaling! Nyt badeværelse som er lavet korrekt - toilet i stueplan.

Min svigermor ville vi købe et hus til hvor hun kunne bo billigt, så hun ikke skulle bekymre sig om økonomien.

Kærestens lillesøster fik nok en lille bil.

Og kæresten og jeg skulle ud og rejse - til Australien, Rom, London og besøge hans ene lillebror.

En lille avlshoppe eller 2 blev det nok også til. Og så skulle vi have et lille sted hvor hestene kunne gå, og min egen mule kom hjem og gå...

Åhhhhh ja... Drømme er der altid plads til :)

Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 22:50

hvis jeg vandt villeden ståpå

betale al gæld.

købe den gård der er til salg ved skoven.

købe ny bil+trailer.

give min søster niece og svoger en luksusferie til disneyland.

hyrre en gartner og havearkitekt til min mors have.

og så ellers gemme resten, såjeg kunne hjælpe når der var brug for det.

hmm kunne være jeg skulle begynde at spille.

hilsen helen

stübben avalon dressur sadel 17" og 30 bom sælges

At leve er ikke nok. Solskin, frihed og en lille blomst må man ha

0
0
Svar på denne tråd

Hvis hvis hvis
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 22:56

Ja, drømme er der nok af

Jeg ville have mig en hest og flytte i en større lejlighed (ikke købe, det er ikke her vi skal bo resten af vores dage ). Ellers ikke det store - jeg ville nok mest bruge dem på rejser uden luksus, så de rakte længere, og ellers bare på at kunne leve ordentligt. Gad godt kunne købe ind og tænke mere i dyrevelfærd end pris.

What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

Udlandsdansker siden 2009.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis jeg vandt
Forfatter: 
Dato:  30-08-2012 08:24

(hvilket ville kræve at jeg spiller )

Så ville jeg købe vores helt eget sted - lille landsted, med plads til et par grise og kalve - måske senere hen et par heste igen. Dvs bare med 5 hk el lig. Lille have, værksted til manden, og god plads til hundene og knægten.

Ny økonomisk bil, eks en alto med lav afgift, og enten beholde alfaen- el i stedet finde en ny større bil med 7 sæder, til når vi forhåbenligt skal ha en bette mere.

NY STØVSUGER - jeg hader den gamle!!!!

Lift til manden, til biler - han laver vores egen. Det er noget nemmere med en lift, når man skal lave noget under.

Alt efter hva gevinsten ville sige immervæk...

Skulle der være nok til at leveaf renterne, ville jeg passe på pengene til dette formål.

Og så vill jeg måske nok starte eget lille firma op.

Og ellers bare nye lidt ekstra i hverdagen. Det kommer jo som sagt andet på gevinstens størrelse ik.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

www.lykkepiller.info

tina@lykkepiller.info

Graviditet og SSRI på facebook NU som en del af LAP.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-08-2012 09:40

Hvis jeg vandt er der godt nok mange ting at bruge pengene på :)

- betale mit banklån

- betale mit su lån

- købe en lejlighed i Odense, så jeg kunne slippe væk fra værelset.
- få et kørekort

- købe en ny cykel og en brugt bil

- købe studiebøger

- en rejse til Egypten med et par veninder

- en ny seng

- et nyt fjernsyn

- en macbook air

- en god dressur hest (og beholde min nuværende, som skulle sendes i proffesionel ridning et par måneder)

- og som enhver anden pige, så en ny garderobe ;)

Derudover ville jeg få bygget et ridehus til min mor, så vi begge kunne ride inde om vinteren. Og i enden af ridehuset skulle der så være en løsdriftstald. Derudover skulle alle markerne have kalk og nogle nye, drænede skure.

Min ældste lillebror skulle have et kørekort og en billig bil, og så ville jeg betale forsikringen for ham de første par år.

Den yngste lillebror har det han skal bruge nu her, men ville lave en børneopsparing til ham, så han havde penge til kørekort og indskud når han bliver 18.

Ved min far skulle jeg så være lidt mere kreativ, men mon ikke jeg kunne finde på noget godt der også.

Min mors mand skulle så have noget nyt musik udstyr.

Og så ville jeg tage hele familien med ud at rejse.

De tætteste veninder ville jeg invitere med til egypten. Og så ville jeg invitere alle veninderne og vennerne i byen en aften hvor jeg betalte det hele.

uhh der er sikkert en million andre ting, men det må være det for nu

Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, learning from the past, and realizing people change.

0
0
Svar på denne tråd

ang lotto
Forfatter: 
Dato:  30-08-2012 11:56

ja her ville den stå på:

eget hestested med plads til 26 heste..så opstaldningssted til mig..

ellers hjælpe venner og familie og ellers rejse og nyde livet og min unghest og 2 katte..

tja jobbet ville nok også li få en opsigelse..

0
0
Svar på denne tråd

00000000
Forfatter: 
Dato:  30-08-2012 12:23

Uha, det snakker vi også tit om herhjemme. Vores søn på 10 ville bruge sine millioner på Lego og rollespilsgear, datteren ville slæbe mig med til London og bare SHOPPE ;)

Allerførst vil det jo selvfølgelig være en familiekupon, så vores forældre og søskende kan få en pæn sjat ;)

Min kæreste og jeg ville:

- betale vores gæld ud

- sætte huset istand, lave overetagen med 2 minilejligheder til ungerne i hver ende med stue, soverum og badeværelse. Og en stor stue midt i med udgang til overdækket terrasse. I underetagen lave udestue, nye badeværelser, det ene med sauna og spa og direkte udgang til en overdækket terrasse med spa :)

- få folk til at udføre alle de drømme jeg har med haven

- købe lidt mere jord og få lidt får og geder og en lille kalv.

- få sat stalden i stand, bl.a så der kan gå en minilæsser ind og muge ud - ja og så en ny møddingsplads der er lidt mindre

- få lavet lidt forbedringer på ejendommen

- en anden bil der kører lidt længere på literen

- en hestetrailer

- en lille båd (vi bor tæt ved vandet)

- rejser

- tøj og sko til hele familien (det sker så sjældent)

- oplevelser

- og have råd til at få nogle behandlinger der kan gøre at jeg får det bedre (har en uafklaret smertesygdom)

det var bare noget af det jeg kunne komme i tanke om, så en gevinst på 20-25 mio skulle nok række ;)

Ej, egentlig har vi det jo fint. Lige meget hvor rig man er vil der nok altid være noget man gerne vil have og ikke lige kan få.

Og vi har vores drømmested med plads til hestene og en masse plads og bare det at stå nede ved folden og kan se nærmest uendeligt langt, nyde solnedgangene og den kæmpe himmel og stjernene om vinteren er egentligt nok for mig <3

................................ Sorgen er den pris vi betaler for at holde af ...................................

0
0
Svar på denne tråd

den er nem :)
Forfatter: 
Dato:  30-08-2012 12:54

jeg ville købe det lækre landsted som er til salg her i byen og total renovere det.. incl luksus løsdrift til hestene ;)

renovere vores nuværende hus og flytte min mor der ind..

købe en ødegård i nordsverige til min far

smide en god sjat ind på ungernes opsparinger..

resten skulle investeres fornuftigt :D

AAAAHHHH så skulle jeg da også liiiiige ha mig en bullmastif MED tavle :D

" jeg er ikke overvægtig, jeg er bare underhøj! "

citat Garfield

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  30-08-2012 13:30

Jeg ville

Betale alt gæld af.

Hyre håndværkere til, at renovere hele ejendommen og sætte det hele i tip top stand.

Sende min dejlige hest Zafira i 6 mdrs professionell ridning.

Købe en rolig, skimlet Lusitano, de er SÅ smukke. (Alla Zelosso)

Købe en Dodge og en hestetrailer og en motorcykel (Til kæresten).

Købe et lille sommerhus, som hele familien kunne få glæde af og låne, når de trænger til at slappe lidt af. Her kunne vi også holde påske, julefrokost, fødselsdage mm, det kunne være SÅ hyggeligt.

Rejser, tøj middage fester osv, tjaa måske men, vil meget hellere bruge pengene på noget fornuftigt varrigt, som man kan få glæde af i længere tid.

Men egentligt har jeg dog stort set alt det jeg ønsker mig, men kunne nu godt bruge en godt redet rolig tur hest ved siden af den jeg har som er uerfaren og som næppe bliver en turhest indenfor nærmeste fremtid.

Damgaard

med den firbenede skygge

Ejer af: Borderen Shadow, Frieseren Zafira, ponzen Mulle

og huskattene Diego og Sally

0
0
Svar på denne tråd

trallalalala
Forfatter: 
Dato:  30-08-2012 14:16

Vi kunne godt nøjes med at vinde 500.000kr. Så kunne vi betale vores gælde ud og købe en ny bil OG en hestetrailer. Mere behøver vi ikke. Så ville vores liv være MEGET lettere.

Men vandt vi mere kunne det da godt være vi byggede et hus eller købte et her omkring.

Måske rejste vi også en smut til afrika på rideferie. Og hyrede en barnepige som tog med som kunne passe ungen mens mor og far tog ud og red med giraffer og løver. Og om eftermiddagen kunne vi så hygge og grille og bade. Også tog vi på rædselsfulde børne/bade-ferie bagefter til tyrkiet.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis jeg skulle
Forfatter: 
Dato:  30-08-2012 20:14

vinde en mellem gevinst, så ville jeg bare gerne vinde nok til at betale huset ud (det eneste vi skylder væk).

Det ville give en ro, og overskud nok til at gøre mine dage glade.

Skulle vi vinde den store gevinst, så har jeg en lang liste:

• Enten skulle vi flytte ud på en gård, der pt står til salg her i nærheden. Den opfylder næsten alle krav jeg har. -Den er det tætteste, i mine øjne, man kan komme på det perfekte, når man gerne vil blive i området. Alternativt, så skulle vores hus færdigrenoveres (pt en ongoing proces...) og muligheden for en tilbygning skulle undersøges, så vi fik et rum til.
  • Så skulle vi rejse vores r*v i laser. Jeg elsker at rejse, men efter der er kommet en lille til og vi er flyttet i hus har pengene ikke været der.
  • Min mor skulle have et dankort med ubegrænset forbrug på. Hun har givet mig så meget, at hun skulle kunne rejse/købe uden at skulle bekymre sig mere (min mor har været syg siden jeg var lille, men har altid givet mig, hvad jeg pegede på alligevel, så hun fortjener at få økonomisk frihed).
  • Så ville jeg give min far og hans kone en fed golfrejse. De ELSKER deres golf og at rejse efter det.
  • Min svigerfar med familie skulle også på en god rejse, og måske have en ny racercykel.
  • Min svigermor med familie skulle have den charterferie de har drømt om i mange år. Også lidt luksus oveni i det daglige. -Jeg har ikke helt tænkt dem færdig.
  • Så skulle min datter have en seriøs opsparing, så hun havde noget på kistebunden når hun flyttede hjemmefra. -Omend jeg stadig går ind for, at man skal tjene sine egne penge, så hun ville nok ikke få beløbet på en gang.
  • Så skulle jeg have et par heste. -Ikke million heste, bare nogle gode ridelige heste.
  • Og til dem, skulle jeg enten have en minitransporter eller en god stor trailer.
  • Også sidst men ikke mindst, så skulle manden og jeg på en seriøs shopping tur efterfulgt af wellness og en god middag.

Jeg ved nu også godt, at der ville dryppe lidt på et par veninder, som altid er der for mig, og jeg ved hvad det skulle være. -Men det holder jeg får mig selv....Man ved jo aldrig om det sker! (eller, jeg skal måske lige starte med at spille først!).

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ranchliv og chil
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 20:22

Jeg tror jeg ville købe en ranch i Australien eller det miderste af USA, så bare ride rundt og være cowboy'der - eller fårhyrde. Derefter tror jeg ikke flere penge ville gøre mig lykkelig.

Måske en lang rejse engang om året eller sådan noget. Bare ud og se verden og ha fede oplevelser. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at ride på tværs af Amerika, kun med en rygsæk som oppakning. Det ville være mere værd alle verdens penge tilsammen :)

At rejse er at leve!

rejse-makker.dk

- De danske backpackeres hjemmebane

0
0
Svar på denne tråd

hvis jeg vandt..
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 21:10

ville jeg:

• - betale min gæld (lån til stald)
  • -betale min mors gæld ( lån til hus, 1/2 af stalden og jord til sommergræs til mine heste)
  • en toyota landcruiser til mig ..på danske plader
  • en heste trailer til at have i DK.
  • "låne" min lillesøster penge til hus hvis hun ønsker det.
  • et hus til mig med en dejlig indhegnet have til mine katte og min fremtidige golden retriever.. når jeg ved hvor jeg skal bo

Tror faktisk det er det jeg ønsker mig, men dyre invisteringer så det ville nok kræve en rimelig gevist , hvilket ikke er nemt når jeg ikke spiller lotto

Ville fortsætte med at arbejde da jeg elsker mit job

Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder)

Nasi frá Dánjalstrøð (islænder)

Tranegildes Lakrids (shetlænder)

Beer's sir Malthe (irish cob)

RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010

0
0
Svar på denne tråd

åhh de drømme
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 21:32

ja dem har vi også, vi ville

betale alt gæld af, vi ville blive boende hvor vi bor, men købe den anden halvdel af huset, vores ellers så søde naboer har lejet huset ud og det er nogle vildt underlige mennesker, hold da op.

så ville jeg købe mig den bil jeg vil have, med det udstyr jeg vil have, og så vil jeg til Rom og Hawaii, det vil jeg se før jeg dør...

og så vil jeg være fuldstændig ligeglad med om 6 mdr render jeg tør for dagpenge,

så ville jeg hyre nogle til at lave min gårdsplads som ligner ja jeg ved ikke hvad...

ja heldigvis koster drømme ikke noget...

hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd

Ville købe
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 22:51

Først og fremmest ville jeg betale min gæld ud og vandt jeg den helt store gevinst ville jeg også betale mine forældres gæld, samt mine søskendes gæld ud, hvis de altså har noget.

Jeg ville tage en ny uddannelse og få et par børn, samt donere nogen penge væk.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis jeg vandt....
Forfatter: 
Dato:  16-09-2012 11:38

...hvilket også ville kræve at jeg spillede....

meeennn....man har lov til at drømme

- Betale min studiegæld + min kærestes + min brors

- Betale min bedste veninde og vens gæld i deres lejlighed

- Flytte til hus med have udenfor Kbh

- Blive gift og holde en rigtig bryllupsfest

- Renovere de sidste staldbygninger på mine forældres gård + sætte et stort ridehus op

- Købe ny bil og renovere trailer

- Hjælpe min svigerinde + mand økonomisk med at renovere deres nyindkøbte lejlighed færdig og give dem en ny familiebil

- Tage på luksusferie med familie og svigerfamilie

- Tage veninderne med på storbyferie eller badeferie.

- Tage kæresten med på backpackerferie til sydamerika

- Købe alt det udstyr jeg synes jeg mangler til mine skønne hopper, få dressurundervisning 2 gange ugentlig + tage på dressurkurser jævnligt

- Donere penge til en dyrevelfærdsorganisation, børneafdelingen på Rigshospitalet og SOS børnebyerne

- Investere resten af pengene, så jeg kun behøvede at arbejde deltid når jeg får børn

I forvejen har jeg faktisk det gode liv med en skøn familie, en dejlig kæreste og to fantastiske hoppeduller, så jeg ville ikke ændre så meget i hverdagen ift. livstil - mad, ting, tøj ect. Men pengene ville da helt sikkert fjerne nogle bekymringer og gøre en masse ting nemmere både for mig selv og de mennesker jeg elsker

0
0
Svar på denne tråd

Den store gevinst.
Forfatter: 
Dato:  16-09-2012 12:11

Jeg ville købe et skønt hestested med god rummelig stald med plads til ca. 10-20 heste med alt hvad der til høre, samt flere gode løsdriftstalde til ismulerne, fjordheste og et par æsler som min søn på 6år gerne vil have, samt løsdrifter til føl/plage. Masser af store kæmpe folde med træhegn hele vejen rundt. Der skal være masser af bakker, naturlige søere, træere til læ og væltede træere til leg osv. 2 store ridebaner. Den ene med spring. Ovalbane. Galopbane og terrænbane.

Så skal der være storet ridehus og stor bolig med masser af plads til os alle. + 2 ekstra boligere i længe/anneks.

Så skulle der selvfølig købes en masse heste/ponyere.

Hestetrailer til 2 heste, samt en stor. + nogle fede biler.

Så skulle der laves en konto til hver af mine sønner til når de skal flytte hjemmefra og skal have en lejlighed.

Købe hus til min mor, samt ældrebolig til min Far. Og en lejlighed til min søster selvom hun ikke helt har fortjænt det og så ville hun nok også få sit kørekort og en lille bil.

Betale min og min mors gæld. Samt min Fars hvis han har noget.

Så skulle der søgeres for pensionalderen og drengenes uddannelse.

Masser af rejser. Ville måske købe en bolig i feks. sydfrankrig, Portugal el. Italien og så evt. bo der en del af vinteren.

Og der var sikkert meget mere jeg ville.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis jeg vandt i lotto ...
Forfatter: 
Dato:  17-09-2012 15:48

- alt efter hvor meget jeg vandt, ville jeg først hjælpe mig selv med de økonomiske problemer jeg sidder med og derefter ville jeg hjælpe nogle andre som havde brug for det :)

Penge er ikke alt og jeg vil så gerne hjælpe folk som skulle have brug for det :)

BULLER

HAFLINGER/ALPE QUARTER

FELIX

NORSK SKOVKAT

CARPE DIEM

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  17-09-2012 18:29

Få isoleret mit loft ( der er intet isolering) så fryser hele vinteren. Ville få råd til at begynde at træne igen og få råd til at købe sundere mad der giver mere energi. Ville købe mig en sort mopsedreng - eller bare en mopsedreng :) Og så ville jeg give min bror til indskud til at hus og ellers gemme resten til en evt. Tidlig pensionering ( har sclerose og er i fleksjob) . Ville jo selvfølgelig nok også rejse :)

*...mennesket skaber sig selv ved at vælge sin moral ...*

0
0
Svar på denne tråd

Stuff that dreams
Forfatter: 
Dato:  17-09-2012 19:01

Da jeg boede i UK, hvor lottogevinsterne virkelig er noget, der batter, hed drømmen:

Købe et hyggeligt hus, afsætte en slat penge til min nærmeste familie og en 'lille' slat på min egen konto til fornødenheder.

Resten skulle så bruges til at oprette en række godgørende fonde, som jeg kunne bruge resten af mit liv på at adminstrere. Flere uger om året ville jeg så rejse rundt og tilse de støttede projekter, en næsehornsbørnehave i Sydafrika, nogle gadebørn i Rio, osv., osv.

Men det rækker de danske gevinster jo ikke til

Nu hedder den bare et hus på landet i rideafstand til masser af godt terræn, gerne op ad den nordvestjyske kyst, et par heste mere som selskab til min eksisterende 'flok', en 3500kgs 2-hestes lastbil og så selvfølgelig en god slat til familien og lidt til de godgørende formål.

Det er såmænd det, og der tror jeg egentlig, jeg er bedre tjent med at lægge den 50'er i sparegrisen

Great minds think alike. Fools seldom differ.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-09-2012 19:33

Jeg drømmer tit om at vinde i Lotto, men er bare ikke kommet så langt som til at spille endnu - i hvert fald ikke fast

Men hvis jeg nu skulle vinde i Lotto snart, så ville pengene blive brugt til:

- Tage på shoppingtur med veninderne og købe lige det jeg har lyst til

- Købe en lille bil

- Flytte i en bedre lejlighed hvor husdyr er tilladt

- Købe en lille hund

- Invitere min mor og søster med på en tur til London

- Sende min pony til berider for at blive tilredet

- Få ponyen opstaldet et lækkert sted i nærheden, og få købt noget lækkert udstyr til hende

- Hvadend der måtte være tilbage ville jeg sætte ind på en opsparing og tage af den når der var brug for det

Åhh... Hvis bare! :D

Mvh

Cirana

- Den evige pony-pige

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider