Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mænd i cirkus
Forfatter: 
Dato:  18-08-2012 08:23

Var i cirkus med en veninde i går, rigtigt hyggeligt.

Vi snakker om det bagefter, og der siger min veninde at hun syntes ikke det er pænt når mænd har ridebukser på når de optræder. Hvad er jeres holdning til mænd i ridebukser.

0
0
Svar på denne tråd

at....
Forfatter: 
Dato:  18-08-2012 08:28

At det er pænere, når de tager dem af ;)

0
0
Svar på denne tråd

hø hø hø
Forfatter: 
Dato:  18-08-2012 08:56

mænd i ridebukser er jo bare ikke særlig macho vel...!

jeg rider en del ringridning og ja de der tynde kyllingeben på alle de mænd ja det er bare et ømt syn

MiDDe

felix (Red Oak)2000-2011 :'(

Eddiebarnet <3

Elmholst Nutella <3

0
0
Svar på denne tråd

Mænd i ridebukser
Forfatter: 
Dato:  18-08-2012 10:09

eller balletdragt er heller ikke lige min kop te, men et par islænderridebukser og chaps er bare helt i top.

Jeg tillader mig dog ikke at være dømmende da 5 års studierøv i billige tyndslidte ridebukser, heller ikke er noget kønt syn, overhovedet

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

12345½
Forfatter: 
Dato:  18-08-2012 14:12

Hellere mænd med kyllingeben end en Erna Iversen type der er skruet ned i en str. 46+...

Men kom da endeligt med nogen forslag, jeg er ikke selv super tilpas i stramme ridebukser fordi jeg syntes det er lidt ubehageligt hvis de begynder at klæbe.

Så forslag til bukser og hvor de købes modtages med kyshånd :-)

Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd

:) :) :)
Forfatter: 
Dato:  19-08-2012 00:09

Rigtige mænd bruger da Wrangler som ridebukser ;)

I hvertfald i min rideverden, der er da mange gode r... at se på ;)

Helle Dahl Nielsen
Den Bette Western Klub

www.dbwk.dk
0
0
Svar på denne tråd

HelleDahl
Forfatter: 
Dato:  19-08-2012 00:28

Måske man skulle bevæge sig over mod din "verden" :-D

For at svare på det egentlige spørgsmål, så nej, mænd i ridebukser er ikke hot....

Og alligevel er mænd der begår sig som ryttere i rideverdnen totalt omsværmede.... (eller mænd der kan håndtere en hest på en eller anden måde)

Så kan man sige at mænd har lange tynde kyllingeben i ridebukser, men kvinder får tilsyneladende også kyllingehjerner når de ser en mand der kan håndtere en hest....

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-08-2012 09:52

Jeg syntes bestemt at jeg har set mænd som kunne bære ridebukser. Omvendt har jeg også set mange kvinder som IKKE kan bære ridebukser og jeg har også set kvinder som har ridebukselår

Guldhår & Sigøjnerhestene

www.Lehmanns-Rideudstyr.dk

-shop bedre online

...........Bedst til Bucas

0
0
Svar på denne tråd

5rt6yuiop
Forfatter: 
Dato:  19-08-2012 10:33

altså kan da nævne en der ikke kan bærer ridebukser med stil :D andreas helgstrand og det er ntet ondt imod manden men han har dælme kyllinge ben :D

JEG ER NY TILFLYTTER TIL KARUP/DOLLERUP OMRÅDET OG SØGER RIDEVENINDER I ALDEREN 20-? ÅR JEG HAR EVT HEST TIL RÅDIGHED ( ISLÆNDER) HVIS DU IKKE HAR, ER SELV 26 ÅR

0
0
Svar på denne tråd

Gode røve..
Forfatter: 
Dato:  19-08-2012 13:57

Jeg tror i fokusere det helt forkerte sted. Mange mænd har faktisk en rigtig god røv i ridebukser. Jeg har da set en del og jeg ser ellers ikke mange mænd ride, i min lille private verden.

Til gengæld har jeg kun set 2 kvinder som så godt ud i ridebukser, ud over diverse modeller .

-jeg er ikke en af dem .

www.hooks.dk/Assets/ProductImages/ Large/100511/100511_02.jpg

De her er da ikke dårlige. Noble ja.

Men en god ide ville da bestemt være noget i samme form, i jeans look, og så med fuldskind, så vi stadig får den lækre røv.

Kilden

Mor til Lea 02.05.06 og Maya Isabel 08.12.08

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider