Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hovedpine hele dagen men væk om aftenen?
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 22:08

Hej med jer

Hele ugen har jeg haft en voldsom spæningshovedpine hele dagen, hvor jeg også har været meget svimmel, haft ondt bag øjnene, synsfostyrrelser og været lyssky.

Men så om aftenen aftager der voldsomt og jeg kan være aktiv igen og social.

Er der nogen der har prøvet det eller ved hvad det er? .. og ellers hvordan det kan afhjælpes?

Jeg masserer mig selv osv, men der er intet der hjælper.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 22:13

Ingen tvivl,det er migræne

Dorte.

Søger folk der er kommet på Lindved Højby ridecenter og har set æslet derude

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 22:16

Lyder som migræne - enig.

Men det kan også være en migræne der opstår pga lys. Sådan får jeg det selv hvis der meget so.

Sover du for længe om morgen?

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 22:17

Men er det ikke underligt at jeg har det så mange dage i træk?

Mener nemlig at have hørt at det maks varer et par døgn?

Har nemlig tænkt på, men haft svært ved at kategorisere det for har ikke haft kvalme.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 22:17

Har prøvet fuldstændig det samme mht. de symptomer du beskriver.

Jeg var ved øjenlæge fordi jeg troede at der var noget med øjnene, som førte til hovedpine - det viste sig at det var migræne, som forværredes hver nat fordi jeg bed meget hårdt sammen hele natten mens jeg sov, derfor have jeg problemer med syn, hovedpine mv. hele dagen, indtil aften hvor det fortog sig.

Hvis det ikke går over ret snart ville jeg få det undersøgt (min bror har nemlig også haft samme symptomer, men han fejlede noget meget værrere - ikke for at være total lyseslukker, men det er vigtigt at tage det alvorligt. Han havde dog så voldsom hovedpine at han ingen steder kunne være.)

*Winnie & Falcon*

Easyboot Glove str. 1,5 sælges 500 KR

Kontakt mig på PB.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 22:22

Nu jeg tænker over det havde jeg det ok i tirsdags, men dårligt mandag og i går og i dag.. Og begynder at være lidt bekymret.

For 5 måneder siden oplevede jeg aura. zig zag lyn på øjnene, men havde ikke hovedpine, men var enorm utilpas.

I den forbindelse var jeg til øjenlæge som sagde der intet var i vejen, men har VIRKELIG haft ondt bag mine øjne.

Begynder at være lidt bekymret, for det er lidt som om der hele tiden er noget i vejen med mig, uden at jeg er rigtig syg. Det kommer nemlig som i anfald. Så kan jeg have det rigtig godt, som nu, og få det dårligt i morgen. Det er også derfor jeg ikke har valgt at opsøge læge endnu.

Jeg har døjet meget med stress, men prøver at tage mine forholdsregler, men der er godt nok svært!!!

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 22:24

Jeg sover som regel ikke længe .. kl. 6.30.

Men er meget plaget af løs generelt og har i et år døjet med mangle synsforstyrrelser.

Måtte gå syg hjem i mandags, men har haft fri ons-fre og har derfor sovet lidt længe i denne uge. til ved en 10 tiden?

Hvilken effekt kan det da have? :)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 22:30

Der er flere typer migræne,bla aura migræne (det har jeg)det kan hos mig vare op til halvanden måned,med få dages ophold.Det er ikke til at holde ud,og invaliderer mig faktisk i disse perioder.

Jeg har overhovedet ingen glæde af de gengse migræne midler,så jeg får morfin til de værste dage.

Men snak med din læge,han kan bedst hjælpe dig.

Dorte.

Søger folk der er kommet på Lindved Højby ridecenter og har set æslet derude

0
0
Svar på denne tråd

stress
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 23:00

Hvis du døjer med stress er migræne en af de helt klassiske følger. Det kan tyde på at dit stressniveau er relativt højt pt, og hos nogen (som mig feks) kommer det faktisk ofte på fridage hvor man burde stresse ned.

Du skulle gå til lægen og få tjekket dit blodtryk, og undersøge om ikke du kunne få et migrænepræparat. Hos nogen virker det som det skal, hos andre kan det være mere kompliceret at finde det rigtige.

Hilsner

Anja

www.123hjemmeside.dk/ABNewforest

Nu med to hoppeføl efter Lundemarksgårds Layout og Horsemosens Cayenne C på bronzemedaljehopper

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider