Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hår længde ???
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 00:09

Hvad synes du ?? Jeg er selv meget splidet.. Jeg elsker mit korte hår ... men da jeg havde det lange elskede jeg os det, men ved ikke om det var fordi jeg ikke havde prøvet andet den gang... men hvad synes du ser bedst ud?? :D

Billede

som det ser ud nu er det blevet noget længere, end det korte nemlig sådan her:
Billede

Skal siges jeg er meget, meget, meget splidet .. om jeg skal lade det gro eller om det skal ha' besøg af trimmeren igen :D
- Håber I kan hjælpe ;)

KH
A- Maija

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 00:19

Jeg er jo klart til langt hår :)

Jeg synes et drenget look kan være pænt til piger, hvis det feminine stadig er nogenlunde bevaret - fx var Coco Chanel gudesmuk og feminin med hendes korte frisure.

Men jeg synes det der helt karse-trimmede, som på billedet til venstre, er alt for hårdt og drenget :) jeg ved godt det er sejt når man er teenager at skulle gøre sådan, jeg har selv været der! (dog ikke med hår, men så meget andet).

Men når man er sådan en køn pige som dig, synes jeg altså det er pænest med langt hår :P det andet bliver sådan lidt for hårdt på en måde.

0
0
Svar på denne tråd

Frisure
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 06:17

Jeg synes det korte i siderne er pænest til dig. Meget mere friskt, end bare alm langt hår.

Hesteklipning på Bornholm tilbydes. Skriv en Besked.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 08:53

Jeg synes det lange hår er kedeligt, men måske er det pga farven? Faktisk synes jeg det 3. billede ser det da meget godt ud :D

Det første er jeg lidt splittet, for jeg synes ikke det ser godt ud når håret bliver redt tilbage på den måde, mest pga alle de der fancy prettyboys/hipsters eller hvad de nu hedder har samme frisure :/

0
0
Svar på denne tråd

Langt...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 08:59

og så en anden farve.... :-)

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

Hårlængde
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 09:30

Sådan helt ærligt, så ligner du en betonlebbe med det helt korte, det andet lyse får dig bare til at se lidt konet og sjusket ud

Men det lange er rigtig fint, jeg er dog enig Zamangah om en anden farve. Det sorte er for hårdt til din lyse hud

Faktisk synes jeg det gyldne på det første billede er ret pænt

Jeg kan ikke afvise at du kan se rigtig fin ud med kort hår, men lige de to du viser de er ikke gode til dig

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 10:14

Jeg kan nok umiddelbart bedst lide det semi-korte eller det lange hår til dig; men det kræver måske lidt, at man ser dig fra flere vinkler.

Hvad er din naturlige hårfarve?

Jeg er nok kommet til den erkendelse, at jeg personligt er til kort hår. Og jeg har altså helt kort hår. Ikke karse, selvfølgelig, men lidt a la Lisbeth Østergaard, måske lidt længere.

Jeg har et lidt rundt hoved, og mit hår er tyndt, så langt hår ser bare fesent ud til mig - plus, jeg gider/kan ikke finde ud af at sætte det ;D

Bissen

Tomorrow - do better

0
0
Svar på denne tråd

laaangt
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 12:34

og modsat de andre synes jeg det mørke er superfint til dig....

KH:)Annette

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

altså...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 14:16

her er et punkt hvor mig og manden er HELT enige for engangs skyld ;)

piger skal ha langt hår :D

evt langt i etager for at få et pjusket/friskt udseende, måske 3 farvet?

" jeg er ikke overvægtig, jeg er bare underhøj! "

citat Garfield

0
0
Svar på denne tråd

uanset hvad
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 14:36

Tænk jeg synes du er smuk uanset hvilke frisure du har.

Du har den der søde opstopper-tud og får mig til at tænke på Aqua-Lene, som jeg også synes er meget meget fin.

Det korte hår fremhæver dine fine træk, synes jeg :-)

0
0
Svar på denne tråd

Begge er fine!
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 15:31

Måske kommer jeg til at lyde som en gammel dame, men for en ung og smuk pige som dig- uansat hvilken type vil det altid klæde dig!

Med langt hår ser du smuk, naturlig og uskyldig ud.

Med det korte ser du cool ud!

0
0
Svar på denne tråd

9876543
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 16:09

jeg syntes det helt korte er super fedt og friskt til dig!

skal du have det langt syntes jeg du skal have etager i så det bliver noget lettere, end det billede du viser :)

jeg syntes altid de der mellemlænger er trælse. og jeg frygter lidt hvordan mit hår ser ud når jeg får taget mine extensions ud :P

..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

hejsada
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 16:12

jeg synes at undercut er noget af det grimmeste i verden

For mig signalere det "jeg vil egentlig gerne være kort håret, men tør ikke rigtig"...

Tænker at en god halv kort klippet frisure kunne klæde dig (hvor de skal sættes)

Kunne du tænke dig et vildt fedt, personligt og UNIKT pandebånd til din hest...?

Så kig forbi EAN Design´s hjemmeside......!

http://bricksite.com/eandesign/om

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 16:28

Enig med Sandie.

Synes også undercut er virkelig grimt og fatter ikke folk kan gå rundt med sådan en grim klipning.

Ville også satse på en halv kort frisure til dig :) Lidt smart klippet.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Kort hår!
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 20:22

Synes klart det helt korte! Det lange er for kedeligt og det sidste ligner blot, at du er ved at lade det gro langt igen. Det super korte er til gengæld vildt flot til dig!! Gid jeg kunne bære det sådan:)

0
0
Svar på denne tråd

Bumbum..
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 21:21

Det første korte er super fedt :)

Mvh. Sally

Bombesikker og meget veltrænet 4 års hoppe på 138 cm til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Tumle tum
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 21:38

Jeg er så i den anden grøft med undercut, synes det er friskt og fantastisk fedt, i min bog symbolisere det lidt at man godt tør springe væk fra det sikre lange kedelige hår, jeg vil så gerne undercuttes igen, har været det før, da det var moderne første gang ( tilbage i 90´erne) men jeg er vist hvad man kalder for gammel til sådan noget nu, Og det var så fedt dengang. Og det havde intet at gøre med at jeg ikke vidste hvad jeg ville, for da jeg blev træt af det, fjernet jeg det hele med en trimmer. Og lignede nok mest af alt, Haralds Betonlebbe ...

Men ja ... undercut er sq fedt ..

Kold Mosen´s Victor 1. April 1992 - 10. Juli 2012

Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Årrh, hvor er i søde!
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 22:12

Er rigtig glade for jeres meninger: men vil lige lave en lille billede serie her:
af det korte her:
1 DAG:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

2 Måneder:

Billede

Billede

Billede

3 Måneder:

Billede

Billede

4 Måneder:

Billede

(Ukendt alder):

Billede

Billede

Billede

Her var en lang billede serie af mit korte hår.. laver os en med det lange om lidt :D

KH MAIJA!! :D

0
0
Svar på denne tråd

'Det lange hår
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 22:33

Billede serie af det lange hår :

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

NORMAL HÅRFARVE!!!!! :

Billede

Billede

Billede

KH Maija :D

0
0
Svar på denne tråd

3. sidste
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 22:41

På det 3. sidste foto har du en frisure jeg synes rigtig godt om.

Jeg er egentlig mest til langt og mørkt... men her er en undtagelse - og så er jeg vil med dine sko

og nr 3 fra toppen synes jeg også det sidder fedt..

tænker:

3. sidste får dig til at se lidt ældre ud, hvor det andet måske er lidt mere teenager look:)

Stritmaner er bare et hit!

0
0
Svar på denne tråd

ARGH!!!!
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 22:43

for gud skyld lad værre med at farve dit hår gult hvis det skal være langt:D

så skal du ihf. holde det kort, eller vælge en mørkere farve, og måske ikke sort:)

Stritmaner er bare et hit!

0
0
Svar på denne tråd

Det du har det bedst med...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 22:43

Min umiddelbare respons er at du skal vælge det, du føler dig bedst tilpas med...

derefter vil jeg sige, at ikke alle kan bære undercut, at jeg absolut IKKE synes det er en mellemvej og at det ser SÅ cool ud til dig...

ved ikke om det er tilfældigt, at du vælger at vise os det korte først men jeg synes, du i vid udstrækning skal hoppe op og falde ned på hvad vi synes og have det hår du har det bedst med at have...

Mette <3

0
0
Svar på denne tråd

OK.... Indrømmet
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 22:55

De sidste billeder, hvor dit korte hår ikke bare ligger som en samlet pølse, der synes jeg faktisk at det korte er flot....

Det er det lange også på de fleste af billederne - Med undtagelse af nogle få, hvor det mest af alt ligner extentions.

Begge dele klæder dig faktisk :-)

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

123456 og korthår er dejlig! :D
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 23:04

hehe, på min facebook blir jeg spamet ned med at jeg aldrig må få kort hår igen.. men det er der jeg føler mig mest fri og glad. det er der hvor jeg kan små smilende forand mit spejl hvergang, uden og synes jeg ligner bæ! så havde brug for nogle folk jeg ikke kendte kommenterede mit hår, og jeg synes os flertalet synes bedst om det korte. Men jeg må ærligt sige: Jeg elsker mit kortehår, og jeg har ikke savnet mit lange en enest gang. Min Lære sagde os et par dage efter jeg var blevet klippet jeg smilede meget mere end jeg plejede:D og hvordan det kunne være.. men mit korte hår gør mig bare glad, fri og tilpas, jeg hviler i den jeg er... men må godt nok sige jeg synes det var lidt hårdt at få athvide jeg lignede en betonlebbe.. hmm.. men ja... :D

KH. Maija :D

0
0
Svar på denne tråd

123456 og korthår er dejlig! :D
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 23:08

hehe, på min facebook blir jeg spamet ned med at jeg aldrig må få kort hår igen.. men det er der jeg føler mig mest fri og glad med. Det er der hvor jeg altid smiler forand mit spejl, uden og synes jeg ligner bæ! så havde brug for nogle folk jeg ikke kendte mig som kommenterede mit hår, og jeg kan mærke flertalet synes bedst om det korte. Jeg må ærligt sige: Jeg elsker mit kortehår, og jeg har ikke savnet mit lange en enest gang. Min Lære sagde os et par dage efter jeg var blevet klippet korthåret at jeg smilede meget mere end jeg plejede og hvordan det kunne være.. men mit korte hår gør mig bare glad, fri og tilpas, jeg hviler i den jeg er med det hår.. Må godt nok sige jeg synes det var lidt hårdt at få athvide jeg lignede en betonlebbe.. hmm.. men ja, ja... :D

KH. Maija :D

0
0
Svar på denne tråd

wwwwwwww
Forfatter: 
Dato:  17-08-2012 06:34

Hold da op et kæmpe arbejde du laver med at sætte alle de gode billeder ind.

Jeg har altid været til langt hår. Med langt hår er der så mange muligheder for hvordan det skal sidde. Og jeg kan se på billederne at du er kreativ med hensyn til at sætte det op på forskellige måder.

Når du har langt hår, får du et super sødt ansigt

Helt ny mulighed for at få fantastisk lækkert svinekød, gratis leveret direkte til din hoveddør - uanset hvor du bor.

www.halv-gris.dk

0
0
Svar på denne tråd

wooww flot
Forfatter: 
Dato:  17-08-2012 09:27

syntes det korte med undercut

er så fedt til dig

kan stil og flot er du pink stil

du udstråler jeg er fuld af selvtillid

så stilet...

cavallo simple boots ..str 1

til shetlænder pony sælges

med sokker.....

0
0
Svar på denne tråd

Kort hår
Forfatter: 
Dato:  17-08-2012 13:43

Jeg er helt sikkert til det korte hår, det er yderst få der er charmerende med langt hår.

Det kan godt være at mænd synes det er s*xet, men ud over at det kan være billigere i klipning, så er det da også den eneste grund til at have det. Det er lidt ligesom hvidmalede vægge sikkert og KEDELIGT.

Kort hår er til gengæld lige som farvede vægge, meget mere personligt.

Mvh. Charlotte

Avl er som en bustur,
ingen ved hvem der står af ved næste stoppested.

Sælges:

Smuk 1-års hannoveranerhoppeplag

Lille allround-vallak

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  17-08-2012 20:50

jeg er stadig på det korte :)

men hvor er det første billede hvor du har langt hår bare fantastisk flot! : D (altså af de sidste du lagde ind)

..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

Kort eller langt
Forfatter: 
Dato:  17-08-2012 22:13

Er lige pænt, du kan bære begge dele :-)

Syntes dog mørkt hår helt klar klæder dig bedst.

0
0
Svar på denne tråd

først var
Forfatter: 
Dato:  18-08-2012 08:38

først var jeg i tvivl, men ikke længere efter billedserien. Du skal have LANGT hår, i al fald på sigt.

Du er sååå køn med langt hår. Kort ser alt for hårdt ud til dig. Jeg siger det lige igen, du ser sååå køn ud med langt hår. Basta. !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider