Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ny rygelov.
Forfatter: 
Dato:  15-08-2012 21:42

Godaften :)

Ja så trådte endnu en lov i kraft, nemlig den nye rygelov.

Så hvad synes i om den ?

Og er i selv rygere?

Min personlige mening er at rygeloven er ganske fin, og for mig måtte de godt stramme reglerne endnu mere.

Jeg er ikke selv ryger, og jeg synes det er fint der er nogle steder hvor her må man godt ryge, her må man ikke. For som ikke ryger må man altså selv vælge om man vil udsættes for passiv rygning.

Såå, hvad synes i?

Camille <3

Se min hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-08-2012 22:51

Jeg er ikke-ryger, og med både en kæreste og to mindre brødre der har astma, kan jeg af og til godt se mig sur på de rygere, der står og pulser de steder, hvor der er mange andre mennesker. Fx ved busstoppesteder eller i en restaurant.

Det er der heldigvis strammet op på.

Jeg får det fysisk dårligt når jeg ser en mor sidde og puste røg ned i hovedet på sit lille spædbarn

Men det er jo et personligt valg, og dér kan love ikke gøre så meget, desværre. Og det er ikke bare noget jeg finder på, jeg har set det flere gange, hvor jeg bare tænker 'stakkels lille barn, med små ikke-færdigudviklede lunger'..

Heldigvis findes der et hav af hensynsfulde rygere også, mange tak til jer :)

Jeg synes det er fint at der kommer nogle restriktioner. Man hører at mange føler det som en heksejagt. Meeeen. Jeg synes faktisk det er iorden, vi andre har altså ikke bedt om at få røg i hovedet.

Om rygning helt skal forbydes, ved jeg nu ærlig talt ikke. Vi har jo alle vores vaner og laster, og så længe det ikke skader andre, er jeg flintrende ligeglad, sådan set :)

Så jeg har det egentlig fint med den nye rygelov. Passiv rygning er ikke sjovt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider