Jeg fik uanvendelighed for min vallak, det tog KDH mindre end en uge at godkende - om det havde indflydelse at vi havde været igennem et forløb på 2,5 år inden, og at der var to dyrlæger på gennem hele forløb inkl.attest til sidst, ved jeg ikke, men da han var sygeforsikret så havde de hele forløbet liggende, og udbetalt til det.
Dette er tilbage i 05 dog.
Jeg var meget tilfreds med KDH og skiftede kun pga den nye hest jeg købte var automatisk forsikret hos Dansk Hesteforsikring via auktionen hun blev købt på.
Jeg har fået udbetalt livsforsikring fra First Horse, forløbet tog ca.9 dage til jeg havde skriftlig bekræftigelse af godkendelse af erstatning ved aflivning. I den forbindelse skrev min dyrlæge attest og vi tog video af hesten, som forsikringsdyrlægen så og anbefalede godkendelse til aflivning til First Horse.
Så jeg har haft rimelig god erfaring med First Horse, på trods af at de først skulle tale med deres jurister, før jeg fik afgørelsen. (skaden var sket på datoen for police-start, og den blev akut aflivningskrævende efter 1,5 år.)