Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kunsten at behandle med tektonic
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 20:13

Man tager tre heste, man tager også bøtten med tektonic væsken, man fylder tre store engangs sprøjter og lægger dem parat.

 

Så går man ind og får fat på flodhesten shila, som da bare er helt ligeglad med at få væsken lagt i en pæn linje fra nakken til halen. Føllebøllen vil også være med og nyder duften.


Så går man over og tager fat i giraffen comtesse, som prøver at blive lige så lille som en mus og forsøger at krybe ned i det bagerste hjørne.

Med besvær lykkedes det dog at få lagt væsken i en nogen lunde linje fra nakken og til halen. Musse stille står hun og forsøger at finde ud af om hendes over 170 cm store krop, alligevel godt kan være i musekullet.


Så når man til conento.. ups. det bliver vist sjovt, for da det endelig lykkedes mig at fange ham i boksen, og med meget overtagelse, få lov til at lægge lidt af væsken på hans krop, ja så begynder det at blive endnu mere sjovere, for nu begynder han ihærdigt at forsøge at ryste hele sin krop, imens det lykkedes at komme det sidste væske langs med han ryg og bagdel.

 

Resultater er, at to heste er behandlet fint og flot, hvorimod den tredie, ligner noget abstrakt kunstværk, hvor dog halvdelen af væsken er sprøjtet ud over mig, så nu har jeg lilla prikker i hovedet, fingre som er sjovt lilla og tøj som kun kan bruges som malertøj.

Der står på flasken at farven forsvinder, ja det må man da håbe det også gør på mig, for de der sjove lilla pletter i mit hoved, vil da være rimeligt morsomt at rende rundt med i flere dage.

 

Håber i andre har bedre held når i behandler jeres heste..

 

 





IMC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 20:24

Det lyder bekendt! Specielt min hoppe Madeira er helt elektrisk og det virker bedst hvis jeg lader hende gå rundt om mig i en cirkel inde i boksen imens. Jeg tror dog også de kan smage det, altså at det optages gennem huden, så jeg giver dem altid hestebolcher imens og bagefter. Men puha, det kan give sved på panden. madeira kan jeg så heller ikke fange de næste 3-4 dage, så jeg skal ikke lige gøre det hvis der kommer smed eller dyrlæge de efterfølgende dage ;-)


www.stutterikrone.dk


Til salg: Gennemavlede dressurheste, 6-års velgående hoppe uddannet til M, 1-års hingsteplag efter Londonderry/Depardieu, hingsteføl efter Fürstenball/Donnergraf

0
0
Svar på denne tråd
 
 GjjjkHhh
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 20:25

Hi hi! Ja men ved aldrig hvordan de dyr opføre sig. Min er heldigvis tootal ligeglad. Første år jeg har brugt det og synes det virker kanon

0
0
Svar på denne tråd
 
 flusa...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 20:45
derfor jeg giver et par kr mere og køber det der hedder flusa... samme produkt men bare gennemsigtigt ;-)

Rønnebærrene er sure..... sagde ræven der ikke kunne nå dem !

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 21:27

 

Jamen Inger så slipper du for regnklæg og myggestik de næste dage.

 

Hvor meget bruger du til en stor hest+


Søg altid sandheden, men hold dig langt væk fra dem, der siger de har fundet den.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et stort spørgsmåltegn!!
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 00:24

Hvad pokker er tektonic? :)


~ Bombing for peace is like fucking for virginity ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 næsten samme fremgangmåde
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 07:12

tager bare mine en af gangen og sætter på striglepladsen dvs de står bundet mens jeg sprøjter vædsken langs rygraden.

 

Tektonic er et middel man giver ehsten 1x pr mdr for at udgå den er plaget af flyvende insekter på folden.

Hvert dyr skal have 25 ml pr gang

 

 

Karina

 

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dengang jeg....
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 07:29

... brugte det blev det også til lidt af et kunstværk at se på. Når det sådan løber lidt ned ad en hvid skulder ser det værre ud end det egentlig er. Men det gik da væk efter et par dage, så mon det ikke også gør det på dig?

 

Nu bruger jeg i stedet Ultra Shield - som jeg i øvrigt synes virker bedre. Hesten skal ganske vist sprøjtes ca 3 gange på en måned - men det fungerer - og han bliver ikke blålilla.

 


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahhahaha
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 10:55

Sådan ser mine også ud, og lille find nægter totalt at snakke med mig nu, men skuler ondt til mine hænder for at se om jeg gemmer noget på ryggen Find fik mest på røven, så det løb helt ned i halen, så hans flotte hvide hale er nu blå stribet haha

 

Fylkir stod bom stille og det er delt ud i en fin lang stribe, ingen problemer han finder sig jo i alt.

 

Laban stod forholdsvis stille han opdagede det slet ikke, han spiste bare videre af sit hø.

 

Milo fjordhest derimod, han troede jo det var noget der ville slå ham ihjel jeg kom med, så han stormede rundt som en sindsyg, så måtte ind og hente en pose godbidder. Fik også fat i ham, men sådan et kræ der danser rundt mens man forsøger at ligge en lige blå linje langs ålen, det bliver meget abstrakt, så han render nu rundt med en hel picasso på ryggen

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 uha det
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 14:48

det kender jeg. Ja, hestene ryster sig vildt, og det klør vildt på dem. De skal ud at rulle sig bagefter!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-08-2012 09:51

Jeg slap da heldigvis for blå prikker. Men vallakken min fik som

tije *Fylkir* sådan en fin blåstribet hale ;)

Men nu på 3. dagen er det stort set væk, så den var godt nok en ringe hårfarve

 


Caroline


Hvis du ønsker at dine drømme går i opfyldelse, må du ikke sove for længe.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider