Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fødselsdag/inflytter fest :)
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 17:33

Hej Allesammen :), håber i nyder sommeren :).

Jeg har lige et lille bitte problem, det er ikke noget stort problem hihi :). Men altså jeg skal i september holde indflytter fest og fødselsdags fest i et og der har jeg bestemt at vi skal have James Bond tema, og nu er mit problem jo så at hvad skal jeg have på, jeg skulle jo gerne være en lækker bond babe haha, men hold op jeg synes det er svært om kjolen skal være lang eller kort, hvad synes i har i nogle gode ideer, så kom endelig med dem :)???

Hilsen Elisa :).

Ejer af Kærvangs Prima Donna Light RDH

Husk man bliver ikke en god rytter hvis man ikke kæmper og arbejder for det, fejlene er ikke hestens men dine.

0
0
Svar på denne tråd

Kan du ikke
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 18:03

Finde den bondpige du ligner mest og kopiere en af hendes kjoler?

Hvis du tør smide et billede ind kan vi jo komme med et bud på hvem du kan komme til at matche bedst :)

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd

nemlig ja
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 18:11

Her er lige et billede af mig, det er dog ikke helt nyt mere, men kropsbygningen er den samme :).

Billede

Håber i kan bruge det til noget :D.

Husk man bliver ikke en god rytter hvis man ikke kæmper og arbejder for det, fejlene er ikke hestens men dine.

0
0
Svar på denne tråd

tror jeg vill
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 18:19

gå efter Honor Blackman

Eller kig her, der kan du finde alle bond-pigerne: www.bond-girls.net/index.html

Sorry
The lifestyle you orderd
0
0
Svar på denne tråd

Honor Blackman
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 18:20

Billede

Sorry
The lifestyle you orderd
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 18:24

hvis du kan finde en kjole som er magen til en af dem der bliver brugt i filmene ville det jo være super

Ellers ville jeg gå efter en rød, tætsiddende kjole med spaggeti stropper, gerne lidt nedringet og i en længde lige omkring/over knæene. Derudover så have en legetøjspistol med (gerne i en rem om låret) - synes altid de trækker pistoler frem og prøver at skyde ham ;)

Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, learning from the past, and realizing people change.

0
0
Svar på denne tråd

Ha haaaa!
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 18:38

Haha! Opdaget Elisa! - Synes du skal være hende der Guld-trunten

- Anne Mikkelsen -

Heste er ikke mere skrøbelige end vi gør dem!

Stamtavlen afgører ikke hestens potentiale

- det gør rytterens dygtighed!

0
0
Svar på denne tråd

haha :).
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 18:58

Haha godt så anne, er total lost omkring det her skidt :).

Tak for hjælpen til jer andre, må se hvad jeg finder ud af synes det er svært, for uanset hvad så skal jeg have kjole på :).

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider