Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Få mug væk fra ting?
Forfatter: 
Dato:  05-08-2012 15:47

Min kæreste var så smart at hoppe i havet med hans almindelige shorts - han glemte så liiiige at han havde hans pung i baglommen = gennemblødt pung.

Han opdagede denefter en 10min også fik jeg den og lagde den ned i et rum i min kamera taske ( ikke der hvor kamera + objektiv er ).

Den glemte vi så alt om i 4 dage og da jeg pillede pungen op var der mug pletter over alt på den. Det samme i det lille rum kameratasken.

Min mor foreslår en skrubbetur med rodalon - men kan det redde pungen?
Tasken kan jeg ikke se hvordan jeg kan vaske med rodalon, kan ikke rigtigt " kringe" rummet rundt.
Hvad med en tur i vaskemaskinen?

Nogen der har sucess med at få mug af ting?

We are at war with terrorism, racism,
but most of all we at war with ourselves
.

.

0
0
Svar på denne tråd

som din mor siger
Forfatter: 
Dato:  05-08-2012 15:53

rodalon, jeg ville smide det som kan komme i vaskemaskinen der ind og så rodalon i sæberummet

Kold Mosen´s Victor 1. April 1992 - 10. Juli 2012

Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-08-2012 15:54

Jeg ved ikke om den kan reddes, men prøv at vaske den så godt du kan og derefter sprøjt den med rodalon (det fås nemlig også på flaske nu) det burde kunne komme ned i de små huller. Og det kan jo kun være forsøget værd, for tror ikke man kan gøre så meget andet

Held og lykke, håber du får din taske igen

Belinda

"Tag ikke livet så alvorligt. Du slipper alligevel ikke levende fra det"

Citat : Van Wilder

Lyst til en hyggelig aften med veninderne? Prøv med et partylite homeparty, håndlavede stager og milj ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider