Nu må jeg altså høre om det er mig der er galt på den her..
Valgte at bestille et rengøringsfirma til en hovedrengøring af vores hus og jeg er mildest talt skuffet over resultatet - og sur over at have smidt så mange penge ud af vinduet..
Hvad ville i forvente hvis i skulle give 2600 for en hovedrengøring af ca 130 kvm? .. (Vi har 160 i stueplan men der er flere rum de ikke skulle tage, ligeledes skulle de ikke op på førstesalen)
Der er altså tale om køkken/alrum, badeværelse, lille tvstue, soveværelse, børneværelse samt bryggers ... Og her var så sat 8 timer af til 2 mand - altså 16 timers rengøring ialt.. Alt er med fliser/klinker og der var selvfølgelig ryddet op så de nemt kunne komme til..
Hvad ville i mene skulle kunne nåes på den tid, med udgangspunkt i at der er bestilt hovedrengøring? ...
Først sender de 2 afløsere som er her i 4 timer (efter hvad tømreren som var forbi sagde - jeg var ikke selv hjemme) .. Da vi kommer hjem ringer vi øjeblikkeligt til indehaveren af firmaet da de absolut hverken var helt eller halvt færdige..
I dag kommer de så 2 andre som også er her 4 timer for at tage alt det de andre ikke har gjort...
Men stadigvæk er mine vægge ikke vasket ned som ønsket, halvdelen af husets stikkontakter er ikke tørret af, der er ikke tørret af ovenpå døre, dørkarme og vindueskarme, ur, billeder osv på væggene er ikke tørret ned osv osv...
Aftalen var de skulle gøre hovedrent og derefter komme hver 14. dag for at holde det ved lige ... Men den aftale vælger vi at aflyse da vi absolut ikke er tilfredse med kvaliteten og så har de jo endda fået en chance for at vise de kan gøre det bedre..
Er det mig der forventer for meget eller? ... (De fik besked på forhånd hvilke ting jeg ønskede og at prisen var ligegyldig - så jeg forventer jo at der er sat tid af til de ting jeg har bedt om) ..