|
|
| Er i kommet ind? :) |
|
|
Så blev det endelig dagen hvor vi fik besked, om vi var kommet ind på vores uddannelser!  Så, er du kommet ind på det du har søgt? og hvad har du søgt?  Jeg har selv søgt ind som lærer studerende, på 3 skoler, og sørme om ikke jeg kom ind på min 1. prioritet SÅ jeg starter som lærer studerende på metropol den 20. August.. Helt underlig tanke, men sikke jeg glæder mig 
Mvh Sandra Prior's Capina - og drømmen om en Siberian Husky!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med din optagelse - det er et fedt studie du skal igang med  Kram fra Tine (som nu er lærer på 5. år)
Lewitzer - den hemmelige race i DK 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Supersneglen |
|
|
Jeg kom også ind på mit drømmestudie - CBS på HA(fil.)
Adgangskvotienten var 8,4, som præcis var mit snit Rimelig heldigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihh, tillykke |
|
|
Stort tillykke med jer, som der kommer ind på drømmestudierne. Man må sige, at der er kamp om nogle af pladserne. Jeg selv skal igang med biologi som sidefag på Københavns Universitet, men jeg fik dette bekræftiget for et par måneder siden (læser allerede kemi på KU). Jeg er ret spændt på at være russer for 3. gang i mit liv og om de medstuderende er lige så søde som på kemi Der er 234 personer, som der er optaget på biologi, så der er i hvert fald mange at lære at kende. Der er kun optaget 50 på kemi men der er så heller ikke så meget plads på HCØ institutten, hvor vi er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelse |
|
|
Jep, er kommet ind på veterinær medicin! Hvilket er meget heldigt, da jeg ikke havde søgt andet og er flyttet fra Jylland til Kbh :b Men var nu også ret sikker på at komme ind 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
jeg er utroligt nok kommet ind på arkitektskolen i Århus! hvis der var noget jeg ikke havde regnet med, så var det altså det  men glad det er jeg. nu går jeg bare i panik over jeg ikke har fundet noget sted at bo endnu...
..... .............LOUISE. Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julenandt |
|
|
Tillykke til alle der er kommet ind! Jeg venter bare på at klokken bliver 16.45 så jeg kan tage fra job og løbe hjem og se hvad der står i mit brev!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Rikke: hvis det er kan du gå ind på nettet og finde adgangskvotienten, så kan du regne ud om du er kommet ind 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
til alle jer der er kommet ind  Jeg modtog os mit brev i dag og jaaa jeg er blevet optaget på pædagogseminariet og endda i Roskilde som var mit første prioitet  Og jeg kom ind som kvote 2 
Lizamuhtella Jeg har ik sort humor, men farvet humør Den glade ejer af: Þrymur, Gufa (Gøuva) og ponyen Loke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemanden |
|
|
Anne - Jeg er kvote 2'er så jeg ved det desværre først når jeg har brevet. Men nu er jeg da endelig på vej hjem ad, meget spændt!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjhjjhjh |
|
|
Jeg er også en af dem, der blev rigtig glad, da jeg åbnede mit brev. Jeg er kommet ind på min førsteprioritet Interkulturel Markedskommunikation på CBS. Og lige som Amanda var jeg også ret heldig - mit snit er nemlig også lige nøjagtig det samme som adgangskvotienten blev. Uhh, jeg glæder mig. Efter to sabbatår, kan jeg altså godt mærke, at jeg gerne vil i gang med at læse igen! Lige nu bruger jeg også tiden på at pakke alle mine ting sammen, inden kæresten og jeg flytter fra Århus til København lige om lidt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxx |
|
|
Stort tillykke til alle jer, der lige nu sidder med et saligt smil om munden! Og til jer, som ikke kom ind....på den igen. Eller ind og se, om der er et andet studie, som måske også kunne være interessant. Maria
Hvis din hest er død,- så stå af!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hejsa... Jeg er også kommet ind . Jeg skal læse til laborant i Århus. Er uddannet faglært landmand og driftsleder i 2006, så er lidt spændt på hvordan det er at komme på skolebænken igen. Men der skal bare klø's på  Stort tillykke til alle jer andre der er kommet ind  Og til jer der ikke klarede den, op på hesten igen  Knus Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommet ind |
|
|
jeg er også kommet ind på drømmestudiet,, samfundsvidenskab på RUC nu skal jeg bare bestå matematik her d. 15 og 16 
...Ann Helene Kristensen A daydream believer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er også kommet ind på pædagog studiet i Esbjerg 
SigneKryger Quando omni flunkus moritati ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha Jur |
|
|
Er kommet ind på Ha Jur på CBS - glæder mig helt vildt til at starte derinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Molekylærbiologi.. |
|
|
Er også kommet ind på mit første valg..
Så skal starte på molekylærbiologi her sidst i august.. ( : Nu skal man bar venne sig til tanken om at skulle flytte hjemmefra og begynde på uni.. SKRÆMMENDE..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Optagelse :D |
|
|
Jeg er også kommet ind på mit 1. priotets valg. Hvilken lettelse det er at gå ud til postkassen og åbne sin kuvert hvor der står man er optaget  Jeg er kommet ind på RUC's Humanistiske-teknologiske linje  Dog håber jeg for nogle af mine tidligere klassekammerater at deres optagelses brev kommer i morgen. Det må virkelig være trist ikke at blive optaget på sit ønske :/
// Mille - Med et par gule og en lille brun i stalden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Drømmestudiet |
|
|
Jeg kom også ind på drømmestudiet, veterinærmedicin! Blev meget glad og overrasket, og så begyndte jeg at tude :p Glæder mig meget til at starte 
//Rebekka
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Stort tillykke til jer alle med jeres studie pladser, hvor er det bare fedt! Glæder mig selv super meget til at komme i gang, det er helt uvirkeligt at tænke på lige nu 
Mvh Sandra Prior's Capina - og drømmen om en Siberian Husky!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| studie... |
|
|
Jeg kom også ind på veterinærmedicin, som et par andre her i tråden Det har jeg s*tme ventet længe på, har brugt de to sidste år på at supplere fag, så jeg kunne komme ind.. 
- Julie med Milagro <3 (Mimira - altid i hjertet gemt)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Tillykke til jer allesammen, godt arbejde! Kan se der er et par stykker der kom ind på veterinærmedicin. Tillykke gutter, i kan godt begynde at glæde jer! Læser det selv på andet år, i må sige til hvis i har spørgsmål dyrlægestudiet er super spændende, husk at tage med på rusturen og nyde det i har arbejdet så hårdt på at nå!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaøhm |
|
|
Super fedt alle - det er en meget speciel dag  Jeg kom ind på litteraturvidenskab, min 1. prioritet.
...from Rulammet with love
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemanden |
|
|
Mit brev kom først i går, så jeg har været ved at gå til af spænding siden mandag morgen! Men heldigvis er jeg blevet optaget på min førsteprioritet, HA almen på CBS, og så endda på kvote to, det er meget længe siden jeg har været SÅ glad! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg kom os ind! Endda os på min 1'er.. pædagog på via i Randers - desværre havde de så mange ansøgere på sep. at jeg er flyttet til feb.. men nå, mon ikk det os går 
Anne Uden hest RIP Magic. 21/4 2003 - 26/4 2012. RIP Røde. Vil altid huske dig! Mine smukke engle. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg kom også ind på mit drømmestudie - veterinærmedicin. Glæder mig så meget til at starte!! 
- Kathrine.. To appreciate the beauty of a snowflake, it is necessary to stand out in the cold..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbum |
|
|
Jeg kom også ind på mit drømmestudie! Min første prioritet, Laborant skolen i hillerød  glæder mig så meget til at komme i gang efter 2 års pause fra skole.
Heldig ejer af en vidunderlig irich cob! Kvalitet autolakering. speciel lakerering udføres også ( køkken, trailer mm. ) Søborg 26 13 48 67
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jubi medicin |
|
|
Jeg har efter et forår spækket med et utal af optagelseprøver (besluttede at give samtlige 3 drømmestudier et forsøg på én gang - alle via. kvote 2) og kunne derfor endelig åbne brevet om optagelse - endda på 1. prioriteten medicin på SDU  Tillykke til alle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|