Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hjælp til pindsvin. småakut.københavn.
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 13:05

Hejsa.

ja så er den gal igen. ungerne har lige fundet et pindsvin der er ude i dagtimerne, som ikke prøver at gemme sig og har piggene klistret ind i noget der nok er spy.

jeg kan ikke få den til at rulle sig ud så jeg kan se om den i øvrigt er skadet men er ret sikker på at den har bedst af at blive tilset af en pindsvineven :-)

MEN min bil er på værksted og pindsvinedamen jeg plejer at køre de søde små ud til bor i dragør og jeg selv er på christianshavn og jeg har ikke mulighed for at tage der ud i dag med bus.

SÅ er der et kærligt væsen der har lyst til at tage et smut til dragør med en lille gris i krise?

(det er en vildt hyggelig by med flere gode ishuse så man kan jo kombinere pligt og fornøjelse ;-) )

i kan ringe til mig på 60709330 hvis i kan hjælpe.

jeg logger af igen, så der må gerne skrives i tråden selvfølgelig, men hvis det er om at hente, så ring.

og så forresten; grisen er netop nu installeret i marsvinebur i en papirhule og med fluenet, kattemad og vand, så den er ok de nærmeste timer :-)

Venlig hilsen Sarah.

Det er menneskeligt at føle....

Part søges til min lille hest Dinde.

Han bor i Osted ved Roskilde.

Og er rigtig sød ;-)

Send pb for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

En pindegris i nød!
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 13:10

Øv, jeg er på arbejde, så jeg kan ikke hjælpe, men jeg håber, at en anden kan :-)

Venlig hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

hjælp til pindsvin. småakut.københavn.
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 13:33

så er der transport til den lille gris.

hvrodan klarede man sig egentlig før nettet???

Tak søde mennesker :-)

Venlig hilsen Sarah.

Og er rigtig sød ;-)

Send pb for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

grise-nyt
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 16:55

Så blev grisen afleveret (kl 14.30) til en meget sød ildsjæl. Den "lille" gris viste sig at være en 3 år gammel hun, som ser sund og rask ud - og den er drægtig og ikke langt fra fødslen! Den skulle dog lige have lidt kærlighed og noget godt at spise.

Den søde dame havde både sine egne tre hunde, godt og vel 25 pindsvin i pleje og 8 pindsvineunger - så det var en stor fornøjelse for min datter og mand lige at hive en time ud af programmet til dette projekt ;)

Hvor er det herligt og livsbekræftende at nogle mennesker gider at dedikere deres tid og hjem til at redde disse skønne små dyr - det er da til at blive helt rørt over.

God søndag til jer alle

Lewitzer - den hemmelige race i DK :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar......
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 17:03

Dejligt at det lille dyr kom i gode hænder. Og til jer for at træde til og hjælpe, gode mennesker kan man da kun blive i godt humør af

0
0
Svar på denne tråd

pindsvin
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 21:34

Tusind tak for updaten!

Har gået og tænkt på det lille kræ siden i hentede :-)

Dejligt at høre at det ikke stod helt galt til, for det er jo Kirsten der i sin tid har sagt til mig, at finder jeg en gris om dagen så er der noget galt og så skal jeg bare komme med den.

Måske den søde gris er blevet forstyrret i sin hule/gemmested af nogen der har gået og ryddet op i kvasdynger eller lignende.

Og godt at det ikke var spy der sad i piggene, for uha hvor kan det bare blive grimt :(

Ihvert fald skal i have så evigt mange tak fordi i var friske på at hjælpe.

det er skønt at der findes mennesker som jer!

Og ja kirsten (pindsvinedamen") er helt igennem fantastisk med den kæmpe indsats hun gør!

Så herigennem også tak til hende for endnu engang at hjælpe en gris i knibe!

Tusind tak for updaten!

Har gået og tænkt på det lille kræ siden i hentede :-)

Kirsten der i sin tid har sagt til mig, at finder jeg en gris om dagen så er der noget galt og så skal jeg bare komme med den.

Måske den søde gris er blevet forstyrret i sin hule/gemmested af nogen der har gået og ryddet op i kvasdynger eller lignende.

Og godt at det ikke var spy der sad i piggene, for uha hvor kan det bare blive grimt :(

Ihvert fald skal i have så evigt mange tak fordi i var friske på at hjælpe.

det er skønt at der findes mennesker som jer!

Og ja kirsten (pindsvinedamen") er helt igennem fantastisk med den kæmpe indsats hun gør!

Så herigennem også tak til hende for endnu engang at hjælpe en gris i knibe!

Venlig hilsen Sarah.

Og er rigtig sød ;-)

Send pb for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Godt at det
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 21:40

lykkedes at skaffe transport, til den lille gris

Vi plejer også pindsvin og ja det der spy, er noget rigtigt møg, når de får det mellem piggene

Ja det er skønt når mennesker gider at hjælpe dyrene

Mvh. Karina

Velholdt hus Sjælland Store Heddinge på landet sælges omgivet af marker og 500 m til skov af grusvej :)

0
0
Svar på denne tråd

pindsvin
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 21:48

Ja det er dejligt at vide at grisen nu er i absolut trygge hænder hos en meget sød og kyndig dame :)

Jeg KAN bare ikke læse et indlæg som dit Sakra og så IKKE gøre noget hvis jeg har muligheden - så ville jeg have ondt i maven resten af dagen og spekulere løs... Så når det bare er en mindre køretur for mig og manden og bette-pigen samtidig får en på opleveren, så er det jo win-win over hele linjen :)

Lewitzer - den hemmelige race i DK :)

0
0
Svar på denne tråd

pindsvin
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 22:24

dejligt du ser det sådan :-)

(og super sejt, tror der gik under ti minutter fra jeg postede til du ringede!!!)

jeg kan jo heller ikke selv lade være, folk her ude omkring plejer faktisk at ringe til mig når de finder pindsvin der skal på besøg i dragør.

men bare så skønt at i kunne være stand in i dag

-og at du lige netop sad ved skærmen.

og altså, ja, kirsten er bare utrolig.

tror nok jeg har skamrost hende her inde på HN før, men gør det gerne igen.

Min datter har også været med der ude og er også dybt fasineret (lige som mig, haha)

Venlig hilsen Sarah.

Og er rigtig sød ;-)

Send pb for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider