Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

paypal junk?
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 10:57

Hvordan ser man om en mail fra paypal er fra paypal eller om det er junk?

Jeg har fået et par stykker hvor jeg skal bekræfte min konto og noget i den dur, men er usikker på om det er junk.

0
0
Svar på denne tråd

tumle nets
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 11:09

jeg tvivler på at paypal vil sende noget ud om du skal bekræfte noget igennem et link, HVIS det var den rigtige paypal, så tror jeg de vil henvise til DIN konto hos dem, hvor du skal logge ind med DIT kodeord,

Jeg sletter alle dem der fra nets, tdc, nordea, paypal, mastercard med mere. nogle af stederne er jeg slet ikke, men jeg skal sjovt nok alle steder lige trykke på et link og taste lidt oplysniner ind ... Nope

Hvis de vitterlig sender mig en mail, så er jeg overbevist om de vil have jeg logger på MIN side hos dem og der vil stå hvis der er noget jeg skal gøre

Bare min teori. og indtilvidere har det fungeret :)

Kold Mosen´s Victor 1. April 1992 - 10. Juli 2012

Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Paypal
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 11:14

Jeg har også fået et par stykker af sådanne mails.

Med mindre du lige har skiftet kreditkort oplysninger, tror jeg du skal ignorere dem.

Jeg har ignoreret dem jeg har fået, og min Paypal konto har altid virket fint. Så tror det er junk mails.

Når først de har dine oplysninger, tror jeg ikke de spørger efter dem igen.

Skifter man kreditkort (og de derfor skal have de nye oplysninger) har de et lidt avanceret system til at checke at det er dine oplysninger og de er korrekte.

Så som sagt, med mindre du lige har fået et nyt kreditkort, så ignorer dem!

0
0
Svar på denne tråd

12345½
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 11:24

PayPal laver lidt om på deres system en gang i mellem. MEN de vil aldrig spørge efter kreditkortoplysninger eller andet personligt pr. mail.

Hvis der er noget de gerne vil have du skal gøre noget ved så får du en mail der opfordre dig til at gå ind på din konto og ordne det den vej.

Vær opmærksom på at der er nogen svindlere der sender mails med falske links der sender dig ind på en fup-side!

Så tjek om linket er ok inden du trykker på det.

Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd

Svar......
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 11:48

Det må være junk - jeg modtager mange af dem og jeg har aldrig benyttet Paypal eller har en konto der

0
0
Svar på denne tråd

slfjoef
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 15:59

OK tak, jeg lader dem ligge i junkmailen, hvor jeg havde smidt dem

I den ene er der faktisk en trussel om at min konto vil blive lukket, hvis jeg ikke bekræfter, og sådan ville et seriøst firma vel næppe skrive

0
0
Svar på denne tråd

Trusler?
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 16:13

Jeg får også trusler om at de lukker min konto, men taget i betragtning at jeg aldrig har åbnet en, så skal de være velkomne. Jeg har aldrig taget det for andet end junk-mail.

Mvh. Charlotte

Avl er som en bustur,
ingen ved hvem der står af ved næste stoppested.

Sælges:

Smuk 1-års hannoveranerhoppeplag

Lille allround-vallak

0
0
Svar på denne tråd

fulde navn
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 18:21

Paypal benytter altid dit navn i ders mail og vil typisk indlede en mail med Hello Leif Lalleglad

Som de andre skriver, beder de aldrig om kriditkortoplysninger eller lign.

/Peter

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider