Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Riding Club Champion (FB) ?
Forfatter: 
Dato:  28-07-2012 22:09

Hvorfor kan jeg ikke spille dette spil på facebook?

Den siger bare: Unsupported browser.

Hvad gør jeg lige? (har absolut INGEN computer-viden så skal guides rigtig grundigt hvis det er noget jeg kan ændre selv) :D

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-07-2012 23:28

Det virker fint med Firefox :)

Mvh. Julie

---

Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

Besøg min blog: http://a-teaholic.blogspot.dk

0
0
Svar på denne tråd

ddddddd
Forfatter: 
Dato:  28-07-2012 23:32

Hvad er firefox :S ?

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Wfffsfsfsqw
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 00:47

Slet ingen computer genier der kan hjælpe mig ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

FF er en browser
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 10:42

Der er forskellige slags browsere... Typisk er det internet explore man har på sin PC når man køber den hvis den kører windows(mener det hedder safari for Mac?)

Man kan udover det bruge fx Firefox, Google Chrome mfl. Jeg bruger selv chrome. Det er nemt at installere... Man laver en søgning på Google og downloader det og bruger det bagefter som sin standardbrowser.

Eneste minus ved chrome er at jeg ikke kan hente musik på yousee play, men så må jeg lige overleve med explore når der skal hentes lidt nyt til ørerne...

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 11:59

Hvis du ikke ved hvad firefox er, så tager vi den lige helt fra bunden :D

Den meddelese du får siger, at spillet ikke kan spilles med den browser du har. En browser er det program du bruger, når du er på nettet. Hvis du har en helt almindelig computer med Windows, såbruger du nok Internet Explorer (det er det blå E du trykker på for at åbne internettet). Hvis du har en Mac, så hedder din browser Safari (ligesom på iPhones).

Langt så godt. Du behøves ikke bruge den browser som kom standard med din computer. Du kan hente andre helt gratis fra nettet, de mest kendte er fx Firefox og Google Chrome. De fungerer nogenlunde som du kender det, med at du skriver Web-adresser i det øverste felt osv. De primære forskelle ligger i hastighed (hvor hurtigt de finder den side du har tastet ind) og hvor sikre de er (dvs hvor gode de er til at beskytte din computer mod virus og spam). Google Chrome er både hurtigere og mere sikker end Internet Explorer. Det er den browser jeg bruger, og den virker med Riding Club Championships, for jeg spiller det nemlig selv ;) Du behøves ikke slette din gamle browser hvis du ikke er tryg ved det. Du kan hente Google Chrome og blot bruge den til at spille spillet, og så ellers bruge din gamle browser til alt det andet, hvis du ikke er vild med at skifte over til noget nyt. Du henter Google Chrome ved at søge på det på Google, og så hente det ned på din computer :)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 16:25

Jeg fik slet ikke kigget på dit svar, så det var godt, der var nogle andre, der kunne hjælpe :-)

Mvh. Julie

---

Dansk Oldenborg Avl

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 16:32

Men nu vi er ved spillet, vil jeg da lige spørge om noget, hvis det er ok :)

Hvordan lærer man at sætte hesten korrekt af, så den ikke river bommene ned?

Jeg har snart prøvet MANGE gange, både på folden med spring, hvor man bare kan ride rundt, som man har lyst til, og til konkurrencer, hvor man bare rider lige hen, springer og så er det det.

Hesten river ned konstant. Jeg har prøvet alt. Men enten er jeg for langt fra eller for tæt på. De gange jeg selv synes, afstanden passer, river hesten stadig ned. Det er meget sjældent, hesten kommer over uden at rive ned, og de få gange det sker, at den kommer over uden fejl, har jeg fået redet den alt for skævt på.

Det giver slet ingen mening, og jeg må indrømme, at jeg nu snart ikke gider mere, da det tilsyneladende bare er umuligt.

Har I andre nemt ved det?

Mvh. Julie

---

Dansk Oldenborg Avl

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 19:27

Kan i linke til et sted hvor jeg fx kan downloade det der Firefox og prøve ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Sandra..
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 19:28

Du kan søge på Google efter Firefox og Chrome.

www.mozilla.org/da/firefox/new/

.. Trine ..

Always laugh when you can. It's cheap medicine

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 19:57

NU prøvede jeg at downloade Chrome - og det virkede :D Perfekt, tak for jeres hjælp.

Men med det her Crohne, sætter den en rød streg under hvis man staver ord forkert og det er overalt på facebook og alle andre steder jeg skriver. Hvordan får man det væk?

For så tror jeg fremover jeg bruger chrome.

Men - jeg havde en masse under favoritter på min tidligere, hvor kan jeg finde favoritter på chrome :S ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 19:58

Nu fandt jeg den alm browser igen, så den har jeg stadig. Det er meget smart man kan skifte.

MEN når nu jeg lukker den der Chrome ned som jeg spiller i, hvor finder jeg den så igen når jeg igen vil spille :S ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

dddddddd
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 20:05

Vil lige sige at jeg har fundet ud af det. Den havde lagt sig på mit skrivebord. Sk'de smart :D

Mange tak for hjælpen..

McLean

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  30-07-2012 11:29

Lige sige at jeg er temmelig utilfreds med Google Chrome, det køre af h'lvede til. Det er hamerende langsomt.

Der er tit den bare står og venter og så ikke gør andet. Grrr

McLean

0
0
Svar på denne tråd

ny afhængighed
Forfatter: 
Dato:  30-07-2012 11:32

Ej - altså - nu kom jeg til at spille det spil på FB :-)

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  30-07-2012 11:41

Haha Søs - pas på, man bliver liiiidt afhængig af at skulle udføre tingene haha :D

Jeg er nået til Level 13 siden igår - det synes jeg da er ret godt gået :D Selvom jeg er ret stinkende til det.

Nu har jeg også downloadet Firefox, det fungere umiddelbart bedre en Chrome.

McLean

0
0
Svar på denne tråd

jeg er SÅ dårlig
Forfatter: 
Dato:  30-07-2012 13:06

Jeg er RIGTIG dårlig til det - ligger mellem 25-30 fejl på banerne :-) Tror jeg er på level 7-8 stykker :-) Men det er sgu sjovt :-)

Chrome kan godt være lidt stor, mener jeg. Jeg bruger dog både Firefox og Chrome og er glade for dem begge.

0
0
Svar på denne tråd

øv hvor er det trist
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 10:55

man kan heller ikke spille horse saga, øv hvor er det trist

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 13:30

Nej, horse saga vil den heller ikke hos mig.

Søs: Du skal bare øve dig :D

Jeg har øvet mig og er allerede nu blevet meget bedre :D

McLean

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 18:15

Godt du fandt ud af det Sandra! Google Chrome er en af de bedste browsere du kan få (hvis ikke den bedste). Hvis den er langsom, er det desværre fordi din computer ikke er helt med på noderne :p den er enten lidt gammel eller bare en uden for meget kraft i. Men sådan er det jo :) hvis firefox er den du har det bedst med, og som kører bedst for dig, så er det bare den du bruger :P angående en anden der hele tiden rev ned.. Jeg ved ikke hvordan jeg gør, jeg får de ffleste af mine runder helt uden fejl?

Jeg ville prøve en masse forskellige afstande indtil hesten ikke længere rev ned.. Alternativt kan du prøve at holde øje med den røde prik på banen, som viser hvor du rider hen. Nogle gange bliver den hvid, når du skal trykke spring for ikke at rive ned :)

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 20:13

Min computer er HELT ny, den har rigtig, rigtig meget GB plads og har noget af det "støreste" hukommelses halløj man kan få. Den har så heller ikke været billig skal jeg hilse at sige. Men jeg vil gerne betale for noget jeg ved fungere og er hurtigt.

Men chrome er ikke mig. Det er langsomt og designet er ikke lige mig. Jeg kan meget bedre lige Firefox som jeg køre den på nu :)

Jeg kan også ride uden fejl nu i mine runder - weee :D Man skal bare trykke så mest når den er hvid den der runde plet - og så lave nogle afstande selv med at gå frem og tilbage.

McLean

0
0
Svar på denne tråd

rækværk i vejen
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 21:44

Det vil så sige, at I slet ikke rider ind i rækværket :-) Øv jeg er VIRKELIG dårlig - selvom det hjalp at holde øje med den røde ring blev hvis :-) Nu skal jeg har have elimineret antallet af gange jeg rider ind i tilskuer-rækværket :-)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 21:48

Det var da mærkeligt! Min bærbare er 3-4 år gammel og kører Google Chrome super hurtigt! Det var så også en gamer pc der kan trække de fleste spil optimalt, men stadig :) Chrome er kendt for at være den hurtigste browser. Efterfulgt af safari og Firefox. Måske er den bare ikke gode venner med din computer, hvem ved! Det vigtigste er jo at du nu kan spille det , så det er jo godt nok :P

0
0
Svar på denne tråd

fffffffff
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 22:40

Søs: Haha jo jeg har været i rækværket et par gange, men det er nemt nok at komme ud af det igen ;)

Jeg er nået til level 23 nu.

Så må du da dreje i god tid. Tryk evt bag-pilen bagud så hesten bakker lidt af imens du drejer, det er nemmere :)

McLean

0
0
Svar på denne tråd

tralalala
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 23:10

Hold da op, lv. 23...
Jeg er kun på lv 11 og jeg har kunne spille det længe hehe.
Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af de trippelbare.. :(

Hobby avl af miniature heste:

Perhaps Love

La Luna

Incredible Dark Design

http://minihesten.skysite.dk/

smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.bomholdt.dk

et sted du kan købe kvalitetskød

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 23:14

Det er faktisk også dér mine problemer mest ligger. Det er de sk'de tripplebare, synes de er svære :S

Men ja, det køre da lidt alligevel :D Jeg har også nogle venner der er langt i spillet som hele tiden challenger mig så hjælper det lidt på mine skills ;)

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Wtttt3333
Forfatter: 
Dato:  01-08-2012 16:58

Har et problem?

Nu vil den slet ikke gå ind i Champion halløj igen. Hverken med Firefox eller Chrome? :S

Hvad nu altså? Hader computere.

Kan i hjælpe mig med problemet?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Riding Club Championship
Forfatter: 
Dato:  01-08-2012 17:07

Den driller også mig lige nu, har gjort det den sidste time... Jeg er ved at blive desperaaaaat!!!

Christine,
Dullen & Honeyponyen
og Lilleprinsen i hjertet

Hvad rager det dèn,
som er sikker på sit,
at resten af verden
er ude af trit.

Opstaldning tilbydes på Stevns

45 min fra Kbh, 15 min fra Køge - bus lige til døren ...

0
0
Svar på denne tråd

Kun med Facebook
Forfatter: 
Dato:  01-08-2012 17:39

Kan med kun spille spillet såfremt man har facebook?

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  01-08-2012 20:48

Christine: GLAD for det ikke kun er mig den driller :D

Super - den virker igen. Mystisk altså for mine venner kunne godt komme derind, men ikke mig.

Nete; Ja du skal have face :)

McLean

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  03-08-2012 11:10

Er der nogle der vil være venner på facebook så jeg kan add jer til spillet som venner derinde? :S

Jeg har fået en udfordring der hedder tilføj 10 venner. Har bare kun 5 på min venneliste der spiller det :S

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider