Ja, jeg ved godt at det ikke er det mest logiske sted at spørge, men vi ved jo alle at HN ved det meste, så hvorfor ikke? Og jeg HAR forsøgt mig på diverse webdesignfora, men ingen brugbare svar indtil videre.
Jeg er ved at lave en tosproget webside for nogle venner og har derfor to websider hver bestående af 6 sider (ja, det er ikke logisk at de alle hedder sider, så måske skulle jeg bruge de engelske betegnelser, altså 2 sites og 6 pages).
Jeg har sat flag ind og lavet dem til hyperlink, hvilket fungerer fint. Men når jeg nu skal publicere dem på en domain adresse hvad så? Jeg har også lavet en tredje site som er intro, hvor man vælger sprog, men det ændrer sådan set ikke meget. Jeg er helt med på hvad man gør med en site, det har jeg prøvet før, men ikke hvad man gør når det er flere der skal ind på samme domain adresse. Jeg har lavet backup og kan se at det hele er samlet i en eneste fil (som hedder domain, for at komplicere det hele lidt), så der er altså ikke separate foldere til de 3 sites.
Hjælp?
Lene