Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Få rust af hestesko?
Forfatter: 
Dato:  22-07-2012 10:33

Har 2 sko som jeg ville ha gjort rene og lagde dem så i vand et par timer for senere og lige skrubbe dem rene..

Men så er de blevet lidt misfarvede nogle steder, ligner rust..

Nogen som ved hvordan jeg kan få det af igen..

Hilsen Karina

*Asterix*

8/4 1999 - 23/7 2009

Den smukkeste stjerne på himlen

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-07-2012 12:03

Hvis du har haft skoene i vand er det helt sikkert begyndende rust, du har derpå..

Hvis jeg var dig ville jeg pudse/slibe skoene for rust - og male dem med noget rustbeskyttende maling (nu ved jeg ikke hvad du fremover vil bruge skoene til). Jeg har haft et par "ikke malede sko" hængende på væggen - de rustede også, selvom det var indendørs - derfor min anbefaling.

Rustbeskyttende maling kan fåes både på spray og i spand og koster ikke alverden.

Med venlig hilsen

Krissie

0
0
Svar på denne tråd

Blanke hestesko
Forfatter: 
Dato:  22-07-2012 16:42

Jeg har en gammel hestesko, der i sin tid blev slebet ren for rust, derefter fik den et par gange med klar lak. Her maaaange år efter er den stadig fin og blank.

Livet er ikke en rejse mod graven, hvor man skal nå sikkert frem i en velbevaret krop, man skal komme fræsende sidelæns ind, fuldstændigt brugt op, totalt slidt ned, mens man råber; Wauv sikke en tur

0
0
Svar på denne tråd

Cola??
Forfatter: 
Dato:  22-07-2012 17:57

ved ikke om de virker og har aldrig prøvet det, men læste en gang for længe siden at hvis man lagde noget med rust, i noget cola, så ville rusten forsvinde.

det kan godt være det er en gammel skrøne men det kunne da være sjovt at se om det virker

Søger Fritidsjob.

gør livet til en fest :) rid fjordhest.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider