Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jamie Oliver - 20 minutes meal (app)
Forfatter: 
Dato:  21-07-2012 16:36

Er der nogen herinde som har købt ovenstående app? Jeg er ikke selv videre interesseret i madlavning, og derfor er det tillokkende med opskrifter som kun tager 20 min ;) mener der er 60 opskrifter i den, men da jeg slet ikke spiser fisk og kun lidt kylling, kunne jeg bare godt tænke mig at vide hvor mange af opskrifterne der indeholder en af de to ingredienser? :) det er nemlig lidt dyrt at give 42 kr hvis jeg kun kan lide 5 opskrifter :)

Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, learning from the past, and realizing people change.

0
0
Svar på denne tråd

Tror ikke
Forfatter: 
Dato:  21-07-2012 18:02

Lige hans mad opskrifter egner sig til dansk hurtig mad.

Først og fremmest kræver en del af dem et meget stort sortimang af koncerves/ glas ..Her tænkes på sorte/ grønne oliven , diverse slags chilli pebre , ting jeg slet ikke ved hvad er.

et eksempel på han hurtig mad jeg så, var en 3 retters meny på 20 minutter.

Desserten blev lavet først, isterninger købt færig ( stor pose) som blev blendet til snocome over hældt med mynte og smags stoffer..( sat i fryseren igen.

Så varmede han et stort forcassie brød i ovnen, mens han lavede en hjemme lavet remulade. (Ikke det vi kender)

så lavede han en pesto.

Brødet blev skæret i store skiver og lagt sammen med pesto-

Den grove remulade blev serveret med tyndt røget skinke .

og så snocome til dessert.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider